eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrotoszynDostawa odzieży jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Krotoszynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Krotoszyn: Dostawa odzieży jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Krotoszynie.
Numer ogłoszenia: 255448 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Młyńska 2, 63-700 Krotoszyn, woj. wielkopolskie, tel. 062 5880390 w. 253, faks 062 5880402.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.krotoszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Krotoszynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa odzieży jednorazowego użytku dla SP ZOZ w Krotoszynie - poniżej 200 tys. euro. hb1 Uniwersalny lekki czepek w formie beretu na gumce zielony. szt. 8 000 2 Czepek posiadający zwiększoną część tylną z elastycznym brzegiem i środkowym szwem. szt. 1 500 3 Czepek tył zbierany gumką, brak gumki w częsci przedniej, zapewniający komfort noszenia. szt. 3 000 4 Czepek w kształcie furażerki wiązany z tyłu na troki szt. 3 000 5 Czepek w kształcie hełmu zapewniajacy pełną ochronę ( osłonięta głowa i szyja ) wiązany na troki wokół szyi. szt. 100 6 Fartuch chirurgiczny niesterylny/pielęgniarski. szt. 1 800 7 Fartuch chirurgiczny sterylny -nieprzemakalne wstawki w przedniej części fartucha i w rękawach z mankietami bawełnianymi lub z dzianiny, przednie troki łączone kartonikiem - z włókniny bawełnopodobnej. szt. 2 600 8 Folia chirurgiczna 29 x 25 cm +/- 2 cm. szt. 10 9 Folia chirurgiczna 45 x 55 +/- 2 cm. szt. 150 10 Folia chirurgiczna 56 x 82 cm +/- 2 cm. szt. 200 11 Majtki kolonoskopowe. szt. 50 12 Maski chirurgiczne. szt. 15 000 13 Podkład jednorazowego użytku do porodu z fartuchem z zamykanym workiem i odpływem, sterylny. kpl. 500 14 Podkład na fotel ginekologiczny - szerokość 33 cm, z perforacją min. co 50 cm (w rolce ok.25 mb ). szt. 450 15 Podkład na kozetkę szerkość od 50 - 51 cm, z perforacją min. co 36 cm, ( w rolce 40 mb +/-1 m). szt. 1 200 16 Podkład roz. 210 x 140 lub 200 x 150, 210 x 130, 210 x 160. szt. 2 500 17 Pokrowiec sterylny foliowy na przewody do laparoskopu - teleskopowo złożony z taśmami do mocowania na końcowkach. szt. 900 18 Serweta operacyjna sterylna 75 x 75-90 cm z włókniny celulozowej laminowanej PE bez otworu. szt. 4 300 19 Serweta operacyjna sterylna 75 x 75-90 cm z włókniny celulozowej laminowanej PE z otworem. szt. 1 800 20 Sterylny pokrowiec na aparaturę RTG, o średnicy 50 cm wykonany z mocnej przezroczystej folii PE o gramaturze min. 40 g/m2 oraz grubości min. 0,05 mm, ściągnięty wyjątkowo elastyczną gumką umożliwiającą łatwe nałożenie na przyrząd. szt. 120 21 Sterylny pokrowiec na aparaturę RTG, o średnicy 80 cm wykonany z mocnej przezroczystej folii PE o gramaturze min. 40 g/m2 oraz grubości min. 0,05 mm, ściągnięty wyjątkowo elastyczną gumką umożliwiającą łatwe nałożenie na przyrząd. szt. 250 22 Sterylny zestaw serwet do operacji stawu biodrowego. kpl. 170 23 Sterylny zestaw serwet do operacji stawu kolanowego. kpl. 50 24 Sterylny zestaw serwet uniwersalny. kpl. 650 25 Ubranie operacyjne - niejałowe. kpl. 300 26 Zestaw pościelowy jednorazowy dwuczęściowy (poszewka na poduszkę + poszewka na kołdrę ). kpl. 750 Uwaga: poz. 15 dopuszcza się zaoferowanie podkładu na kozetkę od długości 40 - 80 mb z jednoczesnym odpowiednim przeliczeniem ceny i ilości do 40 mb i z zaznaczeniem w kolumnie nazwa artykułu oferowanej długości rolki poz. 17 dopuszcza się zaoferowanie pokrowca zwiniętego w pierścień papierowy poz.18 i 19 dopuszcza się zooferowanie serwet wykonanych z włókniny polipropylenowej o bardzo wysokiej jakości Wymagania stawiane asortymentom z pozycji: Poz.13 Jednorazowy podkład porodowy o rozmiarze 102 x 112 cm, składa się z dwóch elementów: - fartuch zabezpieczający łóżko przed zanieczyszczeniami - stożkowaty worek z separatorem części płynnych od stałych wraz z zaworem z tworzywa sztucznego umożliwiającym odpływ płynów z worka do ich pomiaru, górna krawędź wyposażona we wzmocnienie pozwalające na wyprofilowanie otworu wlotowego w celu uniknięcia wydostawania się nieczystości poza worek.Podkład: sterylny wykonany z wytrzymałego materiału odpornego na rozdarcie, wolnego od lateksu, antyalergicznego, niepalnego, odpornego na promieniowane UV, w części siedziska, który pozostaje w bezpośrednim kontakcie z ciałem pacjentki, wykonany z miękkiej wzmocnionej włókniny zabezpieczającej pacjentkę przed odparzeniami.Opakowanie podkładu wyraźnie oznaczone znakiem CE oraz zaopatrzone w min. 3 nalepki z kodem kreskowym, z oznaczeniem numeru serii oraz datą przydatności do użycia poz.22 Sterylny zestaw serwet do operacji stawu biodrowego - serweta o wymiarach 200 x 290 cm z wycięciem w kształcie litery U ( 9 x 100 cm ), otoczony taśmą samoprzylepną , ekran anestozjologiczny 150 x 240, pokrowiec na kończynę, trzy tasmy samoprzylepne ,pokrowiec na stolik MAYO 80 x 140 cm, dwa ręczniki wysokochłonne o wym. 30 x 40 cm. poz. 23 Obłożenie chirurgiczne przeznaczone do operacji stawu kolanowego - wykonane z chłonnego, wytrzymałego i nieprzemakalnego laminatu. Skład obłożenia: a) serweta podstawowa wym. 220 x 320 cm wyposażona w warstwę chłonną oraz samouszczelniający się płat z neoprenu z otworami b) osłona na kończynę o wymiarach 37 x 75 cm ,c) dwie taśmy lepne 10 x 50 cm do mocowania osłony kończyny, d) dwa ręczniki chlonne o wym 30 x 40 cm, e) serweta o wym. 150 x 180 cm (owinięcie obłożenia), która może służyć jako przykrycie stolika. Pakowane po 4 szt poz.24 Sterylny zestaw serwet uniwersalny w składzie: a) serweta - ekran anestezjologiczny min. 150 x 200 cm, wykończona tasmą samoprzylepną w środkowej części serwety 1 szt. b) serwety boczne min 75 x 100 cm wykończone taśmą lepną na całej długości dłuższego boku - 2 szt c) serweta dolna min. 180 x 175 cm wykończona taśmą - 1szt. d) pokrowiec na stolik Mayo min. 80 x 140 cm - 1 szt e) ściereczki chłonne - 2 szt f) taśmy włókninowe min. 10 x 50 cm - 1 szt g) dwukomorowa kieszeń przylepna (taśma lepna o szerokości min. 5,5 cm) 2 x 15 x 40 cm na ssak i koagulacje - 1 szt h) serweta owinięcie min 150 x 200 cm - przykrycie na stolik instrumentalny - 1 szt. Asortyment w poz. 22 - 24 zgodny z wymogami: Obłożenia(zestawy obłożeń ) operacyjne sterylne wykonane z włóknin barierowych laminowanych, minimum dwuwarstwowych 1.Odporność na penetrację płynów ( nieprzemakalność) : => Odporność na penetrację płynów (nieprzemakalność) : => 1000 mm słupa wody od strony włókniny, oraz => 2000 mm słupa wody od strony folii PE. 2. wytrzymałość na rozdarcie/ rozerwanie na sucho oraz na mokro => 100 kPa 3.Gramatura: min 60 g/m2 (+-5%) 4.Dodatkowe warstwy chłonne ( jeśli występują32 ) wokół stref krytycznych obłożeń - włóknina laminowana min dwuwarstwowa - Odporność na penetrację płynów (nieprzemakalność) : => 800 mm słupa wody od strony włókniny, od strony folii PE: => 1500 mm słupa wody . Przy gramaturze => 87g/m2 wytrzymałość na rozdarcie/ rozerwanie na sucho oraz na mokro => 80 kPa. Osłona na stolik Mayo - Folia PE o grubości min. 0,05mm warstwa chłonna laminat dwuwarstwowy na całej długości osłony o gramaturze nie mniejszej niż 60g/m2. Min. wytrzymałość na rozerwanie/ rozdarcie min. - 100 kPa Nieprzemakalność całej powierzchni serwety min 1000mm H2O. Ściereczki chłonne będące na wyposażeniu obłożeń oraz fartuchów - gramatura - min 52 g/m2 rozmiar min 30cm x 40cm Wyroby zgodne z normami PN-EN 13795, 1-3 W przypadku wyrobów sterylnych powinny być one gotowe do użycia w warunkach sali operacyjnej z terminem ważności nie krótszym niż 18 miesięcy . Na opakowaniach zewnętrznych wyrobów sterylnych  powinny znajdować się 2 samoprzylepne kontrolki umożliwiające powtórne wklejenie do protokołu operacyjnego z identyfikacja danego wyrobu. UWAGA ! 1. Brak wypełnienia kolumny Numer katalogowy i Nazwa handlowa i producent, kraj wymaganymi informacjami spowoduje odrzucenie oferty na pdostawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. W przypadku nie stosowania u danego Wykonawcy numeru katalogowego należy zaznaczyć to w formularzu cenowym zapisem np.: nie stosuje. W przypadku, gdy nazwa handlowa zaoferowanych artykułów pokrywa się z nazwą podaną przez Zamawiającego należy wpisać zwrot - Jak u Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dostawa odzieży jednorazowego użytku, maksymalnie 20 % wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.90.00 - Odzież medyczna .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać wszystkie dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ oraz : a. Formularz ofertowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. b. Formularz cenowy podpisany przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia woli w imieniu wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2. Do oferty należy dołączyć wypełnione Formularze cenowe również w formie elektronicznej (plik.xls) z niezablokowanymi formułami. Formularze cenowe w formie pliku.xls umieszczone są i dostępne do ściągnięcia na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.spzoz.krotoszyn.pl . W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo (oryginał lub kopia poświadczona na zgodność z oryginałem przez notariusza).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 6 PROJEKT UMOWY Strony ustalają możliwość zmiany cen wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia niniejszej umowy. Za okoliczność taką uważa się : - ustawową zmianę stawek podatku VAT. 3. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na przedmiot niniejszego zamówienia, jej zmiana następuje z mocy prawa. § 13 PROJEKT UMOWY . Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: - numeru katalogowego produktu (w tym przypadku zmiana może być dokonana na podstawie pisemnego powiadomienia Zamawiającego o zmianie numeru katalogowego, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, z zaznaczeniem, której pozycji w Formularzu cenowym zmiana numeru katalogowego dotyczy). - nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów - sposobu konfekcjonowania - liczby opakowań - wprowadzenia do sprzedaży przez wykonawcę produktu zmodyfikowanego / udoskonalonego - zmiany liczby badań objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego - przedłużenia terminu realizacji umowy do czasu wykorzystania przedmiotu umowy, do wartości nie większej niż całkowita wartość umowy. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz.krotoszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Pokój nr 20 ul. Młyńska 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Młyńska 2 63-700 Krotoszyn Sekretariat nr 1 ul. Młyńska 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.