eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa materiałów medycznych dla Oddziału Klinicznego Neonatologii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-29

Kraków: Dostawa materiałów medycznych dla Oddziału Klinicznego Neonatologii.
Numer ogłoszenia: 255406 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Uniwersytecki w Krakowie , ul. Kopernika 36, 31-501 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 424 71 21,012 424 70 46, faks 012 424 71 22, 012 424 71 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.su.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych dla Oddziału Klinicznego Neonatologii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych dla Oddziału Klinicznego Neonatologii. Zamówienie zostało podzielone na 14 części..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium dla poszczególnych części wynosi: Część 1: 2 200 zł Część 2: 400 zł Część 3: 600 zł Część 4: 300 zł Część 5: 2 400 zł Część 6: 200 zł Część 7: 200 zł Część 8: 300 zł Część 9: 200 zł Część 10: 200 zł Część 11: 200 zł Część 12: 100 zł Część 13: 2 100 zł Część 14: 200 zł

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Dokumenty potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez zamawiającego: 1.1.Materiały firmowe - np. foldery, katalogi, materiały informacyjne, karty charakterystyki, ulotki, instrukcja lub wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta - potwierdzające, że oferowane wyroby spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.2. Próbki oferowanych wyrobów w następujących ilościach: - część 1: 2 szt. - część 2: poz. 1: 2 szt., poz. 2: 2 szt., poz. 3: 5 szt. - część 3: poz. 1: 2 szt., poz. 2: 2 szt. - część 4: 2 szt. - część 5: 2 szt. - część 6: 2 szt. - część 9 poz. 2: 5 sztuk - część 10: 4 szt. - część 12: 2 szt. 1.3. Dotyczy części 11: Certyfikat Oeko-TexR Standard 100.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD. 2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy Opis przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do specyfikacji. Prosimy również o dołączenie do oferty wypełnionego dokumentu w formie elektronicznej na płycie CD. (Arkusz winien zawierać wszystkie ewentualne zmiany wprowadzone w czasie trwania postępowania). 3. Próbki oferowanych wyrobów w następujących ilościach: - część 7: po 2 szt. z każdego rozmiaru - część 8: po 2 szt. z każdego rozmiaru - część 9 poz. 1: 5 szt. - część 11 poz. 1: 1 szt. - część 11 poz. 2: 1 szt., a jeżeli do wykonania powłoczek zostanie użyty różny rodzaj materiału, to po 1 szt. z każdego rodzaju materiału - część 13: poz. 1: po 2 szt. z każdego rozmiaru; poz. 2: 2 szt. - część 14: 3 szt. 4. Kserokopia potwierdzenia wniesienia wadium, w przypadku wpłaty przelewem. 5. Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
www.soldea.pl

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

reguluje wzór umowy (załącznik nr 3 do specyfikacji)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.su.krakow.pl/dzial-zamowien-publicznych
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków - odpłatnie (12,30 zł) lub bezpłatnie ze strony internetowej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2015 godzina 12:00, miejsce: Szpital Uniwersytecki w Krakowie, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Kopernika 19, 31-501 Kraków, I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga złożenia w ofercie dokumentów dotyczących: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dren jednorazowego użytku do systemu STV: 21 900 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. innowacyjnośc dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemnik do pobierania moczu jednorazowego użytku: 800 szt 2. Pojemnik do precyzyjnego pomiaru diurezy: 200 szt 3. Worek na mocz dla niemowląt: 5000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. innowacyjnośc dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Czujnik przepływu jednorazowego użytku noworodkowy : 35 szt 2. Filtr wydechowy do respiratora : 150 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. innowacyjność dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pułapka wodna do aparatu do inhalacji tlenkiem azotu : 100 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. innowacyjność dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sztywny przezroczysty, pojemnik jednorazowego użytku, do gromadzenia płynów i wydzieliny: 15 000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. innowacyjnośc dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Filtr powietrza do inkubatora : 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. innowacyjność dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Mankiety do mierzenia ciśnienia dla noworodków jednorazowego użytku : 400 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 38
    • 3. innowacyjność dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Powłoczki flanelowe z troczkami do wiązania na rogale anatomiczne dla wcześniaków: 650 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 38
    • 3. innowacyjność dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pojemniki do przechowywania pokarmu matki i mleka: 1 000 szt. 2. Jednorazowe butelki wykonane z polipropylenu : 4 500 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 38
    • 3. innowacyjnośc dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Pieluszki dla dzieci - 5-9 kg: 12 800 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. innowacyjnośc dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Fasolka / poduszka ułatwiająca karmienie piersią: 55 szt. 2. Poszewki bawełniane (100%) pasujące na poduszki / fasolki z poprzedniej pozycji: 330 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 38
    • 3. innowacyjność dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedłużacz dla noworodków: 1 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 98
    • 2. innowacyjność dostawy - 2

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przezskórny mikrocewnik wprowadzany obwodowo, przeznaczony do przewlekłego stosowania: 900 szt. 2. Krótka całkowicie rozłamywana igła dożylna służąca do wprowadzania wkłuć centralnych: 100 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 38
    • 3. innowacyjność dostaw - 2

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Czapeczka z miekkiej flizeliny: 9 000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. jakość - 38
    • 3. innowacyjność dostaw - 2

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.