eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RumiaBudowa ul. Kwiatowej w Rumi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Rumia: Budowa ul. Kwiatowej w Rumi
Numer ogłoszenia: 255385 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Rumia , ul. Sobieskiego 7/204, 84-230 Rumia, woj. pomorskie, tel. 058 6719410, fax. 058 6796517.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miasto.rumia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Kwiatowej w Rumi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa ul. Kwiatowej w Rumi w zakresie: 1 Robót rozbiórkowych, wywozu i utylizacji, tj. : 1.1 Rozebranie nawierzchni z płyt bet. sześciokątnych - 2,0 m2; 1.2 Rozbiórka nawierzchni z betonu cementowego - 2,0 m2; 1.3 Rozbiórka nawierzchni kruszywa - 77,0 m2; 1.4 Rozbiórka chodników płyt betonowych - 76,0 m2; 1.5 Rozbiórka nawierzchni zjazdów - 18,0 m2; 1.6 Rozbiórka krawężników betonowych 15 x 30 cm - 82 m 2 Robót drogowych, tj.: 2.1 Wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej (8) - 2.703,0 m2; 2.2 Wykonanie krawężników betonowych 15 x 30 cm - 1.208,0 mb; 2.3 Wykonanie chodnika z kostki betonowej (6) - 475,0 m2; 2.4 Wykonanie obrzeży betonowych 8 x 30 cm - 1.177,0 mb; 2.5 Wykonanie ścieków przykrawężnikowych z kostki betonowej (8) - 686,0 m; 2.6 Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki betonowej (8) - 141,0 m2. 3 Kanalizacji deszczowej, tj.: 3.1 Wykonanie kanałów z rur PVC o 400 - 416,0 m; 3.2 Wykonanie kanałów z rur PVC o 200 - 71,0 m; 3.3 Wykonanie kanałów z rur PVC o 315 - 120,0 m; 3.4 Montaż wpustów ulicznych o 0,5 m ryglowanych z osadnikiem - 26 kpl.; 3.5 Montaż studzienek rewizyjnych o1200 mm z płytą odciążająca i włazem D 400 - 17 kpl.; 3.6 Remont studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej o1200, wymiana włazów - 20 kpl.; 3.7 Regulacja wysokościowa armatury wodociągowej i gazowej - 35 kpl. 4 Przebudowa sieci gazowej, tj.: 4.1 Demontaż rurociągu o 219 - 12,0 m; 4.2 Wykonanie gazociągu z rur DN 200 - 22,0 m; 4.3 Przebudowa istniejących przyłączy DN 40 - 5,3 m. 5 Przebudowa linii kablowej nn 0,4 kV - zgodnie z projektem, tj.: 5.1 Demontaż i montaż linii kablowych napowietrznych nn 0,4 kV; 5.2 Montaż przyłączy; 5.3 Montaż linii kablowej nn 0,4 kV; 5.4 Linia napowietrzna oświetlenia - wymiana części słupów, wymiana wszystkich wysięgników, odtworzenie oświetlenia w istniejącym zakresie. 6 Montaż i wykonanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu, tj.: 6.1 Montaż oznakowania pionowego na słupkach z rur stalowych - 4 szt.; 6.2 Montaż znaków drogowych i tablic - 8 szt.; 6.3 Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarstwowego - 45,0 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.23.12.20 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 15000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5) udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy; 6) wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ oraz projekcie umowy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie przedłożonych oświadczeń i dokumentów, według formuły spełnia - niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, składa następujące dokumenty: 1) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 pzp.; 2) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik; 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Warunki wymienione w części A pkt 1, 3, 4, 5 i 6 mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, natomiast wymagania wymienione w części A pkt 2 wykonawcy spełniają łącznie. B. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z załączeniem uprawnień budowlanych dla kierownictwa robót w branży: drogowej, sanitarnej, elektrycznej i gazowniczej oraz zaświadczeń o wpisie na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; 2) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch kontraktów o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tj. wykonaniu nawierzchni drogowej z kostki betonowej o pow. minimum 2000 m2 oraz dwóch kontraktów na wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej lub deszczowej o długości co najmniej 450 m każdy, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Kontrakty mogą być łączone tzn. mogą obejmować zarówno roboty drogowe jak i sanitarne. Warunki wymienione w części B wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Suma gwarancyjna w zakresie prowadzonych robót (kontraktowa) oraz szkód rzeczowo-finansowych (deliktowa) nie może być niższa niż 100.000,00 zł. Warunki wymienione w części C wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. D. Inne dokumenty lub oświadczenia: 1) wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1; 2) dowód wpłaty wadium; 3) uproszczony kosztorys ofertowy - skrócona forma kosztorysu, mówiąca ile kosztują poszczególne prace bez wyszczególniania potrzebnych materiałów, czasu pracy i kosztów sprzętu. Warunki wymienione w części D wykonawcy wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełniają łącznie. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w tekście w części A, B, C i D z zastrzeżeniem uwag do części A..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rumia.eu (BIP - zamówienia publiczne - przetargi aktualne).
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 213.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2008 godzina 12:30, miejsce: Urząd Miasta Rumia, 84-230 Rumia, ul. Sobieskiego 7, Pokój nr 204.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.