Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-07
Ustroń: Dostawa artykułów spożywczych - różne produkty spożywcze
Numer ogłoszenia: 25530 - 2008; data zamieszczenia: 07.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ustroń, ul. 3 Maja 108, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033 8543521, fax 033 8543416.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/ustron
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych - różne produkty spożywcze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy artykułów spożywczych na potrzeby biura Zamawiającego oraz Ośrodków Leśnik w Ustroniu Jaszowcu ul. Turystyczna 7 i Dworek Myśliwski Brenna ul. Głębiec 26, o wartości poniżej 133 tys. euro i ilościach określonych w SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r- Prawo zamówień publicznych - spełniają warunki określone w art. 22, pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych, - spełniają warunki określone w SIWZ. - ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w pkt 14 SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz ofertowy - według załącznika nr 2 do SIWZ, b) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym - zał. Nr 2 do SIWZ), c) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika 5 do SIWZ, d) wypełniony formularz cenowy oferty - według załączonego wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ - szt. 3, e) projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ, f) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), g) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/ustron
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Ustroń, 43-450 Ustroń ul. 3 Maja 108..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Ustroń ul. 3 Maja 108, 43-450 Ustroń, pok. nr 4..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 15.03.2008.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w ilościach i asortymencie określonym w zał. nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia Część I..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy w ilościach i asortymencie określonym w zał. nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia Część II..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Różne produkty spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa w ilościach i asortymencie określonym w zał. nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia Część III..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z USTRONIA
- Wykonanie prac budowlanych, polegających na rozbudowie placu zabaw, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Aktywny plac zabaw przy Żłobku Miejskim w Ustroniu"
- Dostawa i montaż klimatyzatorów - zamówienie nr 1.
- Budowa kotłowni gazowej dla Miejskiego Domu Kultury Prażakówka, w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja obiektu MDK "Prażakówka" (kotłownia)
- "Modernizacja odcinka ok. 0,2 km drogi powiatowej nr 2658 S ul. Dworcowa" oraz "Modernizacja kanalizacji deszczowej na ul. Dworcowej wraz z chodnikiem"
więcej: przetargi w Ustroniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy produktów żywnościowych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. gen. Stanisława Grzmota Skotnickiego w Młodzieszynie
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Internatu prowadzonego przez Zespół Szkół Nr 1 im. św. Rafała Kalinowskiego w Krakowie - postępowanie nr 1
- Dostawa artykułów spożywczych do Internatu Zespołu Szkół Technicznych im. W. St. Reymonta w Czartajewie
- "Sukcesywna dostawa artykułów przetworzonych, sypkich oraz przypraw dla potrzeb Podkarpackiego Zespołu Placówek Wojewódzkich w Rzeszowie z podziałem na 6 części (...)
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola Miejskiego nr 1 "Zaczarowany Ogród" w Słupsku
- Sukcesywne dostawy artykułów różnych i jaj dla wybranych jednostek na rok 2025 - II części
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.