eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorlice › remont chodnika oraz jezdni przy ul. 11 Listopada w Gorlicach - dp 1471k w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-04

POZYCJA 25522

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gorlice: remont chodnika oraz jezdni przy ul. 11 Listopada w Gorlicach - dp 1471k w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach, do kontaktów: Marek Machowski, ul. Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3524002 w. 10, fax 018 3524002 w. 17, e-mail: pzdgorlice@poczta.fm. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach, Renata Żegleń, ul. Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 018 3524002 w. 13, fax 018 3524002 w. 17, e-mail: pzdgorlice@poczta.fm. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont chodnika oraz jezdni przy ul. 11 Listopada w Gorlicach - dp 1471k w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Droga powiatowa 1471K. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont chodnika oraz jezdni przy ul. 11 Listopada w Gorlicach - dp 1471k w ramach usuwania skutków klęsk żywiołowych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: - szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiarów robót 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: - Rozebranie chodników, wysepek przystankowych i przejść dla pieszych, płyty betonowe 50x50x7 cm na podsypce piaskowej - 740 m kw. - Rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej - 60m - Rozebranie ław pod krawężniki, ławy z betonu - 22,8 m sześc. - Cięcie nawierzchni mechanicznie, z mas mineralno-asfaltowych - 380 m - Rozebranie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych, mechanicznie, grubość nawierzchni 3 cm - 114 m kw. - Rozebranie podbudowy, z mas mineralno - bitumicznych, rozbiórka mechaniczna - 114 m kw. - Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne - 12 szt - Wywiezienie gruzu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu, - Studzienki ściekowe uliczne i podwórzowe, Fi 500 mm, z osadnikiem bez syfonu - 4 szt, - Kanały z rur typu PCV łączone na wcisk, Fi 200 mm - 8 m, - Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, włazy kanałowe - 12 szt - Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, zawory wodociągowe i gazowe - 4 szt - Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1 km - 111m sześc., - Nakłady uzupełniające do tablic 0201-0213 za każde rozpoczęte 0,5 km odległości transportu, ponad 1 km samochodami wyładowczymi, po drogach utwardzonych - 111 m sześc., - Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni, mechanicznie - 740 m kw. - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, 30x40 cm - 380 m - Ławy pod krawężniki, betonowa z oporem 15x30 + 15x10 - 22,8 m sześc. - Krawężniki betonowe, wystające 15x30 cm na podsypce cementowo - piaskowej 380m - Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa górna, grubość warstwy po zagęszczeniu 8 cm - 740 m kw. - Podbudowy z kruszyw, pospółka, warstwa górna, dodatek za każdy dalszy 1 cm grubości - 740 m kw. - Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 8 cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara - 740 m kw. - Rowki pod krawężniki i ławy krawężnikowe, 20x20 cm - 60m - Ławy pod krawężniki, betonowa zwykła - 2,4 m sześc. - Obrzeża betonowe, 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową - 60m - Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną, mieszanka asfaltowa, wbudowanie mechaniczne, grysowo-żwirowa - 3 835 m kw. Nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych (warstwa wiążąca), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4 cm, masa grysowa - 3 835 m kw. Oczyszczanie rowów i przepustów z namułu, rowy, z wyprofilowaniem dna i skarp, grubość namułu 10 cm (oczyszczenie ścieków betonowych z namułu) - 350 m 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.08.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj: dysponują właściwym i udokumentowanym potencjałem kadrowym niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia, zatrudniają osoby posiadające uprawnienia zawodowe w zakresie: uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi drogowymi + aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, udokumentują wartość ofertową kosztorysem ofertowym, wykonali w latach 2003 - 2007 przynajmniej dwa zamówienia w zakresie budowy dróg, co potwierdzą referencjami wystawionymi przez poprzednio zamawiających (referencje muszą zawierać zapis dotyczący zakresu wykonanych robót oraz ich wartość), udzielą 36 - miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, przedłożą w ofercie podpisany projekt umowy (zał. Nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikiem do umowy (Zasady z tytułu odpowiedzialności oraz z tytułu rękojmii za wady i zasady odbioru) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia, nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych wykonawcą przez zamawiającego oraz dla uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kserokopie lub odpisy: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2 Wykaz członków kierownictwa firmy i wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót będących przedmiotem zamówienia wraz z posiadanymi uprawnieniami niezbędnymi do wykonania zamówienia wynikającymi z ustawy - Prawo Budowlane (zał. nr 5 do SIWZ) tj: - uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie budowy dróg + aktualne zaświadczenie z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, 3 Wykaz zamówień zrealizowanych przez wykonawcę w latach 2003-2007 w zakresie budowy dróg (zał. nr 6 do SIWZ); potwierdzonych referencjami poprzednio zamawiających; 4 Wypełniony i podpisany przez osoby uprawnione - formularz ofertowy (zał. nr 3 do SIWZ); 5 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 4 do SIWZ); 6 Podpisany przez osoby uprawnione - projekt umowy (zał. nr 2 do SIWZ) wraz z załącznikiem do umowy; 7 Dane dotyczące ewentualnych podwykonawców angażowanych do realizacji zamówienia z podaniem zakresu robót przewidzianych im do przekazania - na formularzu ofertowym str.1; 8 Kosztorys ofertowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.gorlicki.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać osobiście (10 zł) w Powiatowym Zarządzie Drogowym w Gorlicach, ul. Słoneczna 7, 38-300 Gorlice, pok. nr 13. w godzinach od 8.00 do 15.00 w dni robocze, za zaliczeniem pocztowym (10 zł + koszt wysyłki) lub pobrać bezpłatnie ze strony internetowej: www.powiat.gorlicki.pl. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 29.05.2007, godzina 10:00, Powiatowy Zarząd Drogowy w Gorlicach 38-300 Gorlice, ul. Słoneczna 7 pok. nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.