eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrowiec ŚwiętokrzyskiDostawa artykułów spożywczych na 2013r dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Ostrowiec Świętokrzyski: Dostawa artykułów spożywczych na 2013r dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św.
Numer ogłoszenia: 255183 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 435828 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: poomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów spożywczych na 2013r dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Sw. na 2013r w ilościach i rodzajach określonych w Kwestionariuszu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ tj.: aromaty do ciast różne180 szt. barszcz biały w butelce 0,5l 850 szt. kawa zbożowa Inka 150g w ilości 60 szt. budyń 40g 500 szt. chrupki 300g 820 szt. chrzan 180 g 600 szt. cukier puder 0,5 kg 30 szt. cukier waniliowy 16g 900 szt. dżemy różne 280g 600 szt. fasolka szparagowa 460g 120 szt. groch łupany 500g 450sztuk, groszek konserwowy puszka 400g 260 szt., galaretka owocowa 140g 30 szt., herbata sypana 0,80g 1400 szt., kako 100g 140 sztuk, kasza gryczana 500g 20kg, kasza jęczmienna 850kg, kasza manna 500g 50 szt., kawa zbożowa 200g 100 sztuk, krakersy 180g 1500 szt., koncentrat pomidorowy 180g 1300 sztuk, kwasek cytrynowy 25g 70 szt., liść laurowy 7g 170 szt., makaron nitki 0,4 kg 1000szt., majeranek 16g 140 szt., majonez 310g 200sztuk, makaron wstążki 0,4 kg 1000 szt., marmolada 850g 15 sztuk, mąka ziemniaczana 0,5kg 12 sztuk, mąka poznańska 800kg, fasola biała typu Jaś 500g 50 szt, mąka tortowa 850kg, makaron nitki 1kg 6000kg, makaron świderki 1kg 1500kg, musztarda 1190g 30 szt, margaryna Palma 250g 130 sztuk, ogórki konserwowe 0,9 L Ptak/Dawtona lub równoważne 1900 szt., olej 0,9 L 150 szt, paluszki 70g 80 sztuk, pieprz mielony 20g 850 sztuk, płatki owsiane 0,4kg 600 sztuk, proszek do pieczenia 30g 90 sztuk, przyprawa do zup 1 L 200 szt, przyprawa appetita/degusta/jarzynka 200g 500 sztuk, rodzynki 100g 150 sztuk, ryż 1 kg 400 kg, sól 1kg 700 kg , suchary bezcukrowe 285 g 1200 sztuk, przyprawa do piernika 20g 10 sztuk, ziele angielskie 15g 190 sztuk, cynamon 15g 10 sztuk, szprot w oleju 170g 100 sztuk, szprot w pomidorach 170g 100 sztuk, ocet 1 L 110 sztuk, sos pieczeniowy ciemny 30 g 380 sztuk, żelatyna 500g 25 sztuk. Wykazane ilości zamawianych artykułów są wielkościami szacunkowymi i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie , co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą być podstawą do zgłaszania roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy realizacji dostaw. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości zamawianych artykułów stanowiących przedmiot zamówienia /umowy w zależności od ilości mieszkańców zamieszkujących w Domu Pomocy Społecznej i z tego tytułu nie przysługują Wykonawcy żadne roszczenia finansowe ani prawne . Wymagania dodatkowe: dostarczone artykuły powinny cechować się wysokimi walorami smakowymi , muszą być świeże , z odpowiednim terminem przydatności do spożycia , zgodnym z obowiązującymi normami. Dostawy realizowane środkiem transportu Wykonawcy na Jego koszt. W przypadku dostarczania artykułów wskazanych w przepisach sanitarnych wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu , Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję do wglądu Zamawiającego( kiedy będzie tego wymagał ). Wykonawca realizuje dostawy sukcesywnie w okresie objętym umową zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem określonym przez Zamawiającego i przekazanym Wykonawcy telef., e-mailem, fakse najpóźniej w dniu poprzedzającym dostawę. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie ( w przypadku stwierdzenia przez zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu , konsystencji, itp ) aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży. Ceny jednostkowe brutto nie zmienią się przez cały okres obowiązywania umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.87.00.00 - Przyprawy i przyprawy korzenne 15.87.21.00 - Pieprz 15.82.11.50 - Sucharki 15.86.32.00 - Herbata czarna 15.33.22.90 - Dżemy 15.33.22.00 - Dżemy i marmolady, galaretki owocowe, przeciery z owoców i orzechów oraz pasty do smarowania 15.33.14.60 - Warzywa puszkowane 15.41.11.00 - Olej roślinny 15.61.10.00 - Ryż łuskany 15.61.21.00 - Mąka pszenna 15.61.31.00 - Produkty przemiału owsa 15.61.33.11 - Płatki kukurydziane 15.83.10.00 - Cukier 15.61.41.00 - Ryż długoziarnisty .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe POLARIS Małgorzata Gruszczyńska, ul. Żołnierska 20a, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58213,46 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 62518,33

  • Oferta z najniższą ceną: 62518,33 / Oferta z najwyższą ceną: 86939,41

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.