eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceŚwiadczenie usług eksploatacyjnych, konserwacyjnych oraz dokonywanie przeglądów pogwarancyjnych systemów, instalacji, maszyn i urządzeń zgodnie z warunkami DTR poszczególnych systemów, instalacji, maszyn i urządzeń zamontowanych w budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych nr DZP.381.4.2015.UG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-02-04

Katowice: Świadczenie usług eksploatacyjnych, konserwacyjnych oraz dokonywanie przeglądów pogwarancyjnych systemów, instalacji, maszyn i urządzeń zgodnie z warunkami DTR poszczególnych systemów, instalacji, maszyn i urządzeń zamontowanych w budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych nr DZP.381.4.2015.UG
Numer ogłoszenia: 25508 - 2015; data zamieszczenia: 04.02.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług eksploatacyjnych, konserwacyjnych oraz dokonywanie przeglądów pogwarancyjnych systemów, instalacji, maszyn i urządzeń zgodnie z warunkami DTR poszczególnych systemów, instalacji, maszyn i urządzeń zamontowanych w budynku Śląskiego Międzyuczelnianego Centrum Edukacji i Badań Interdyscyplinarnych nr DZP.381.4.2015.UG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykwalifikowana obsługa, prace eksploatacyjne i konserwacyjne oraz dokonywanie przeglądów pogwarancyjnych systemów, instalacji, maszyn i urządzeń zgodnie z warunkami podanymi w dokumentacjach techniczno-ruchowych poszczególnych systemów, instalacji, maszyn i urządzeń, a także biorąc pod uwagę wymagania wynikające z przepisów ogólnych dla poszczególnych branż. Dostawę części szybko zużywających się, niezbędnych do przeprowadzenia przeglądów i prac konserwacyjnych zapewni Wykonawca w ramach ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia. Zamówieniem nie jest objęta aparatura badawczo-naukowa. Wykonawca zapewni 24 -godzinny serwis pogwarancyjny. Czas reakcji serwisu nie może przekroczyć 8 godzin od momentu telefonicznego zgłoszenia awarii.Wymagany termin realizacji zamówienia: 10,5 miesiąca (320 dni) od daty zawarcia umowy,.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 320.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości:3 800,00 PLN

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie co najmniej 1 usługę (wykonywaną w sposób ciągły przez okres minimum 1 roku), polegającą na jednoczesnym : - prowadzeniu eksploatacji, konserwacji i serwisu instalacji węzła ciepła i chłodu w oparciu o agregaty absorpcyjne, - prowadzeniu eksploatacji urządzeń ciepła, chłodu i wentylacji za pomocą systemu BMS, - prowadzeniu obsługi minimum jednego agregatu absorpcyjnego zasilanego gorącą wodą z obrotowego układu solarnego. Przez jedną usługę Zamawiający rozumie świadczenie zrealizowane w ramach jednej umowy W sytuacji, kiedy przedmiotem zamówienia są świadczenia okresowe i ciągłe, Zamawiający dopuszcza wykazanie się nie tylko zamówieniami wykonanymi (zakończonymi), ale również wykonywanymi. W przypadku usług wykonywanych - doświadczeniem Wykonawcy są usługi zrealizowane w okresie ostatnich trzech (3) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, do daty składania ofert w niniejszym postępowaniu. Wykonawca podaje wartość wykonanej usługi w ramach wykonywanej umowy, a nie łączną wartość umowy. Ocena spełnienia warunku Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 SIWZ oraz w oparciu o wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 3 SIWZ. Zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował: 1) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia dozorowe typu G1-D (elektryczne) dla: a) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1,0 kV, b) Urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1,0 kV do 20 kV, c) aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń do w/w urządzeń i instalacji, d) wykonywania prac kontrolno - pomiarowych. 2) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia eksploatacyjne typu G1 - E (elektryczne) dla: a) urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu nie wyższym niż 1,0 kV, b) Urządzeń, instalacji i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1,0 kV do 20 kV, c) aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń do w/w urządzeń i instalacji, d) wykonywania prac kontrolno - pomiarowych. 3) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia dozorowe typu G3-D (gazowe) dla : a) sieci gazowych rozdzielczych o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa (gazociągi i punkty redukcyjne, stacje gazowe), b) urządzeń, instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa c) urządzeń, instalacji gazowych o ciśnieniu powyżej 5 kPa, d) aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do w/w urządzeń i instalacji, 4) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia eksploatacyjne typu G3-E (gazowe) dla : a) sieci gazowych rozdzielczych o ciśnieniu nie wyższym niż 0,5 MPa (gazociągi i punkty redukcyjne, stacje gazowe), b) urządzeń, instalacji gazowych o ciśnieniu nie wyższym niż 5 kPa c) urządzeń, instalacji gazowych o ciśnieniu powyżej 5 kPa, d) aparatury kontrolno-pomiarowej i urządzeń automatycznej regulacji do w/w urządzeń i instalacji, 5) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia dozorowe typu G2-D (cieplne) dla : a) sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50kW, b) przemysłowych urządzeń odbiorczych pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50kW - wymienniki ciepła, c) urządzeń klimatyzacji i chłodniczych o mocy bez ograniczeń, d) pomp i wentylatorów o mocy powyżej 50 kW, e) kotłów wodnych o temperaturze do 200 stopni C i mocy do 1MW na paliwo gazowe, płynne wraz z urządzeniami pomocniczymi. 6) co najmniej jedną osobą posiadającą aktualne uprawnienia eksploatacyjne typu G2-E (cieplne) dla : a) sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi o przesyle ciepła powyżej 50kW, b) przemysłowych urządzeń odbiorczych pary i gorącej wody, o mocy powyżej 50kW - wymienniki ciepła, c) urządzeń klimatyzacji i chłodniczych o mocy bez ograniczeń, d) pomp i wentylatorów o mocy powyżej 50 kW, e) kotłów wodnych o temperaturze do 200 stopni C i mocy do 1MW na paliwo gazowe, płynne wraz z urządzeniami pomocniczymi. Uprawnienia od ad. 1-6 wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28.04.2003 w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz.U. z 2003 Nr 89, poz. 828 z późń. zm.) (lub inne równoważne w stosunku do ww. uprawnieniń dopuszczone np. ustawami, dyrektywami lub umowami międzynarodowymi) Zamawiający dopuszcza łączenie ww. funkcji - jedna bądź kilka osób może spełniać powyższe wymagania , to znaczy pełnić w przedmiotowym zamówieniu więcej niż jedną funkcję. Ocena spełnienia warunku Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdz. IV ust. 1 pkt 1 SIWZ oraz w oparciu o dokumenty wymienione w rozdziale IV ust. 1 pkt 3-4 SIWZ. Zgodnie z formuła spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie konkretyzuje powyższego warunku poprzez stworzenie opisu sposobu dokonywania oceny jego spełniania. Zamawiający oceni czy Wykonawca spełnia powyższy warunek w oparciu o oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1 SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Pełnomocnictwo - wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. W przypadku, kiedy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru (np. prowadzonego przez sąd rejestru handlowego, rejestru spółdzielni lub rejestru przedsiębiorstw państwowych albo odpisu z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wraz z ofertą powinno zostać złożone stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby/ób wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2a ustawy Pzp (przesłanka wykluczenia Wykonawcy została opisana szczegółowo w załączniku nr 1C do SIWZ). 5. Jeżeli w celu wykazania spełnienia warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych, zobowiązany będzie udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - stosowny dokument w oryginale należy załączyć do oferty. W załączeniu druk do ewentualnego wykorzystania. Przykładowy wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1D do SIWZ (Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza) Oryginał

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 97
  • 2 - czas reakcji serwisu - 3

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian 1.Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2.Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wyłącznie w przypadku: a)zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. siła wyższa; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, b)zmiany terminu realizacji zamówienia, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, c)ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, d)ewentualnej zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu zamówienia, z zastrzeżeniem posiadania przez te osoby co najmniej takich samych właściwości (kwalifikacji), pod rygorem niedopuszczenia tych osób do wykonywania czynności/pełnienia funkcji. e)zmiany cen w przypadku, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego, tzn. na cenę niższą, na pisemny wniosek jednej ze Stron, f)ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty o której mowa w § 7 ust. 2 i 3 wzoru umowy, g)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umoy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/uslugi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12 40-007 Katowice pok. 68.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2015 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ul. Bankowa 12 40-007 Katowice pok. 69.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.