eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa sprzętu pożarniczego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Poznań: Dostawa sprzętu pożarniczego
Numer ogłoszenia: 254985 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Zarząd Infrastruktury w Poznaniu , ul. Kościuszki 92/98, 60-967 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8573323, fax. 061 8572727, 8572489.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzipoznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa MON.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu pożarniczego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu pożarniczego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.58.00.00 - 28.58.00.00 18.22.40.00 - Odzież z wyrobów włókienniczych powlekanych lub impregnowanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 oraz spełniają warunki określone art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2.Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi posiadać dokumenty potwierdzające jego zgodność z obowiązującymi normami 3. Wykonawca udzieli minimum 12 miesięcy gwarancji na przedmiot zamówienia W celu potwierdzenia spełniania opisanych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI. Kryteria i sposób oceny spełnienia wymaganych warunków: - warunki wymagane od Wykonawców sprawdzane będą na podstawie złożonych w ofercie dokumentów i oświadczeń. Zbadana zostanie zgodność formy i treści dokumentów z wymaganiami SIWZ oraz właściwe potwierdzenie zgodności kserokopii dokumentów z oryginałem. - brak, nieważność, niewłaściwa forma i treść któregokolwiek dokumentu lub oświadczenia, niewłaściwe potwierdzenie zgodności z oryginałem lub nie przedstawienie, na żądanie Zamawiającego oryginałów dokumentów będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy lub odrzucenia oferty, - Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie, przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu , wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób, przy dokonywaniu oceny spełnienia warunków zamawiający będzie się kierował zasadą : spełnienia lub niespełnienia. Nie może być żadnego stanu pośredniego co oznacza, że warunek spełniony częściowo będzie oceniony jako niespełniony . Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki wymagane przez Zamawiającego. Niespełnienie któregokolwiek warunku będzie przyczyną wykluczenia Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca załączy ( w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) do formularza oferty następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym (załącznik nr 3 do SIWZ). 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ) 4) Świadectwo dopuszczenia do użytkowania (*) dla przedmiotu zamówienia wymienionego w poz. 1 i 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10. 5) Ważny certyfikat zgodności lub oświadczenie producenta o wykonaniu zgodnie z obowiązującą normą przedmiotu zamówienia w poz. 11 i 12 (**) 6) Upoważnienie producenta przedmiotu zamówienia wymienionego w poz. 3 do przeprowadzenia szkolenia w obsłudze sprzętu ciśnieniowego z zakresie: a) prawidłowych napraw i przeglądów, b) wymogów dozoru technicznego (*) - zgodnie z wykazem wydanych Świadectw Dopuszczenia CNBOP z dnia 01.09.2008r. (**)- zgodnie z zaleceniem Gestora sprzętu pożarniczego tj. Inspektoratu Wojskowej Ochrony Przeciwpożarowej dla sprzętu, który nie posiada jeszcze wydanych Świadectw Dopuszczenia CNBOP na dzień 01.09.2008r. Ponadto do oferty należy załączyć sporządzony zgodnie z załącznikiem do części I SIWZ - formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ) obejmujący pełen zakres zamówienia z którego wynikać będzie kwota wynagrodzenia a także wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierz powierzyć podwykonawcy 2. Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Uznaje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów załączonych do oferty. 3. Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości i Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski potwierdzonymi przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzipoznan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba WZI ul. Kościuszki 92/98 Poznań pokój 102.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Siedziba WZI ul. Kościuszki 92/98 Poznań pokój 101.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.