eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milanówek › Selektywna zbiórka odpadów na terenie miasta Milanówka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-29

Milanówek: Selektywna zbiórka odpadów na terenie miasta Milanówka
Numer ogłoszenia: 254875 - 2009; data zamieszczenia: 29.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 216343 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Milanówka, ul. Kościuszki 45, 05-822 Milanówek, woj. mazowieckie, tel. 022 7583061 w. 109, faks 022 7248039.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Selektywna zbiórka odpadów na terenie miasta Milanówka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: selektywna zbiórka odpadów komunalnych w systemie workowym przy zabudowie jednorodzinnej oraz w pojemnikach wolnostojących przy zabudowie wielorodzinnej na terenie miasta Milanówka. Na przedmiotowy zakres obowiązków składa się: 1.zbiórka 8 500 sztuk (średniomiesięcznie) worków o pojemności 120 litrów z odpadami papieru, szkła, złomu i tetra paków, tworzyw sztucznych); 2.zapewnienie 100 kompletów (średniomiesięcznie) worków dla nowych uczestników systemu selektywnej zbiórki odpadów (worki powinny posiadać oznaczenie i opis, jakie surowce powinny się w nich znajdować, oznaczenie (logo firmy) wraz z numerem telefonu. Worki powinny spełniać warunki odbierania odpadów. 3.opróżnienie 78 sztuk pojemników o pojemności 1 do 1, 5 m3 z odpadami papieru, szkła, złomu i tetra paków, tworzyw sztucznych); 4.mycie 78 pojemników do selektywnej zbiórki odpadów jeden raz w miesiącu; 5.sprzątanie wokół pojemników w chwili ich opróżniania; 6.zapewnienie 6 punktów dystrybucyjnych dodatkowych worków do selektywnej zbiórki odpadów. Zebrane w trakcie selektywnej zbiórki odpadów surowce nie mogą być mieszane. Surowce te przeznaczone będą do odzysku lub recyclingu - nie mogą być unieszkodliwiane poprzez składowanie, co Wykonawca powinien udokumentować. Wykonawca powinien dostarczyć kwartalne zestawienia zebranych odpadów oraz zestawienia poszczególnych frakcji przeznaczonych do recyklingu. Wykonawca powinien posiadać warunki techniczne i organizacyjne dla należytego prowadzenia działalności oraz zezwolenia w zakresie gospodarki odpadami. Pełen zakres prac oraz zasady przedstawione są w Opisie Przedmiotu Zamówienia - Załącznik nr 1 Dla sprawnego wywozu odpadów miasto Milanówek zostało podzielone na VIII rejonów. Zasady selektywnej zbiórki odpadów w raz z terminami i wykazem ulic z których prowadzona będzie zbiórka odpadów podane są w Harmonogramie odbioru odpadów - Załącznik nr 2 Wykonawca zawiera indywidualnie umowy z mieszkańcami miasta na podstawie, których odbierane będą posegregowane odpady. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji podpisanych umów i odbieranych worków z odpadami. Podane ilości pojemników jak i miejsca ich ustawienia mogą ulec zwiększeniu, bądź zmniejszeniu w zależności od potrzeb. Zwiększenie ilości miejsc ustawionych pojemników nie uprawnia Wykonawcę do dodatkowego wynagrodzenia. Zmniejszenie ilości pojemników nie uprawnia Wykonawcy do odszkodowania. Wynagrodzenie za wykonanie usług będzie wynagrodzeniem ryczałtowym. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonane prace płatne będzie na podstawie miesięcznej faktury. Do każdej faktury dołączony będzie protokół odbioru prac podpisany przez obie strony. Realizacja przedmiotu zamówienia będzie wykonywana do czasu obowiązywania umowy. Prace muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi polskimi normami i przepisami prawa z zachowaniem wymagań obowiązujących przepisów w szczególności bhp, ppoż., i branżowych, z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, należytą starannością w ich wykonaniu, dobrą jakością, właściwą organizacją pracy i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 336000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Miejski Zakład Oczyszczania w Pruszkowie Sp. z o.o., ul. S. Bryły 6, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 336000.00
  • Oferta z najniższą ceną: 336000.00 oferta z najwyższą ceną: 342000.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.