To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego
Numer ogłoszenia: 254863 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 167630 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, ul. Szwoleżerów 9, Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6293791, fax 022 6226595.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu w ilościach i o parametrach technicznych określonych w niniejszym przedmiocie zamówienia: Część I: -KONFERENCYJNY SYSTEM NAGŁAŚNIAJĄCY- -Ilość sztuk 1; Wymogi minimalne: -System składający się z elementów: System przenośny 2x kolumny 75W + amplimikser (może być wbudowany); -System bezprzewodowy (między kolumnami):Tak; -Amplimikser z możliwością podłączenia zestawu do laptopa:Tak -Moc głośników:2x75 wat -Interfejsy:2 kanały mikrofonowe, 2 kanały audio, 2 wejścia mikrofonowe typu XLR, 2 wejścia liniowe typu JACK, 2 wejścia audio typu RCA, Wejście AUX typu JACK , Wyjście liniowe typu JACK, INSERT - wyjście/wejście typu JACK stereo ; -Wbudowany wzmacniacz:Tak -Waga kompletu:Max 40 kg -w zestawie:Pełne okablowanie umożliwiające działanie zestawu, instrukcja w języku polskim -Gwarancja/ Serwis:12 miesięcy, od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zakresu przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem na własny koszt, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiającego terminu dostawy /data i godzina/. Dostawa obejmuje: transport oraz wniesienie sprzętu. Zakres gwarancji: 1. Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca udziela gwarancji na w/w sprzęt na okres 12 miesięcy, od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu. Wraz z podpisaniem protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest wydać sporządzone w języku polskim instrukcje, opisy techniczne, schematy konieczne do prawidłowego korzystania z przedmiotu umowy oraz karty gwarancyjne i dokumenty określające zasady świadczenia usług pogwarancyjnych przez autoryzowane serwisy obsługi. 3. Jakakolwiek usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji będzie usunięta przez Wykonawcę bezpłatnie, łącznie z dojazdem serwisu, kosztami transportu do serwisu i do siedziby Zamawiającego oraz kosztami części i robocizny. 4. W razie wystąpienia awarii Wykonawca przystąpi do jej usunięcia w siedzibie Zamawiającego w terminie 2 dni od momentu jej zgłoszenia (data i godzina uzgodniona z Zamawiającym) i dokona jej usunięcia w terminie 2 dni roboczych od przystąpienia do prac naprawczych. 5. W przypadku gdy w okresie 2 dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii lub usterki nie usunięto uszkodzenia lub naprawa urządzenia wymaga przetransportowania urządzenia z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie dostarczyć na czas naprawy urządzenie zastępcze o parametrach technicznych odpowiadających uszkodzonemu urządzeniu. 6. Gwarancja traci ważność gdy Zamawiający przeprowadzi naprawy lub istotne zmiany w sprzęcie bez zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca nie może odmówić wymiany towaru wadliwego, jeżeli był on już naprawiany lub gdy wada jest tego rodzaju, że nie rokuje doprowadzenia przedmiotu umowy do jakości, jaką powinien mieć przedmiot pozbawiony wad eksploatowany zgodnie z instrukcją obsługi. 8. Wykonawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji jeżeli wykaże, że wady powstały z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności z powodu niezgodnego z przeznaczeniem używania rzeczy lub niewłaściwej obsługi. 9. W razie zniszczenia lub zgubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli wykaże za pomocą innego dowodu, w szczególności - niniejszej umowy, istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia w/w warunków gwarancji przez producenta, jeżeli producent wystawi również dokument gwarancyjny. 11. Postanowienia powyższe nie uchybiają uprawnieniom Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady rzeczy, określonych w Kodeksie Cywilnym. 12. Warunki gwarancji określone w niniejszej umowie wraz z przepisami Kodeksu Cywilnego regulują w sposób wyczerpujący prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy. Jakiekolwiek dokumenty gwarancyjne wydane przez Wykonawcę i sprzeczne z warunkami określonymi niniejszą umową albo nakładające na Zamawiającego dalej idące obowiązki niż wynikające z niniejszej umowy nie wiążą Zamawiającego. Część II: SKANER WIELOFORMATOWY WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM- Ilość sztuk 1; Wymogi minimalne: 1)Skaner wieloformatowy: -Parametry optyki: 5 przeworników CIS (Contact Image Sensor) 25,500 pikseli; 48 - bitowe przetwarzanie kolorowe; 16 - bitowe przetwarzanie skali szarości; 1 - bitowe przetwarzanie monochromatyczne -Skanowanie w trybie kolor:48 bit; -Skala szarości:16 bit; -Dokładność skanowania:+/- 0,1% (+/- piksel); -Rodzielczość optyczna:600 dpi -Maksymalna rodzielczość: 3600 dpi -wyświetlacz LCD:Tak; -System prowadzenia mediów:Automatyczne uruchamianie systemu prowadzenia mediów w momencie załadowania dokumentu z automatycznym rozpoznaniem szerokości mediów. Aktywny system prowadzenia mediów i docisku skanowanego dokumentu; -Źródło światła:Lampa fluorescencyjna LED; -Kontrola koloru:Pomiar intensywności światła odbitego od oryginału; -Maksymalna grubość dokumentu:2 mm; -Szerokość dokumentu: do 44 cali; -Szerokość skanowania:do 40 cali; -Podstawa do skanera:tak; -Wymagania sprzętowe: Procesor: 2.8GHz, HT (Hyper Threading) lub wyższy; Pamięć: 512MB RAM lub więcej; -Kalibracja:skalibrowany fabrycznie i nie wymaga późniejszych kalibracji; -Interfejs:USB 2.0; -Dołączone oprogramowanie:Sterowniki, edytor graficzny umożliwiające: edycją zdjęć, oprogramowanie obsługuje formaty: WIA, TIFF, JPEG, PDF; -Praca w systemach: Windows XP lub Windows 2000; -Wyposażenie dodatkowe:Podstawa do skanera, zasilacz sieciowy, oprogramowanie, instrukcja obsługi; -Gwarancja/serwis:24 miesięcy, od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu; 2)Oprogramowanie: wymogi minimalne: -Kompatybilność:Aplikacja w 100% kompatybilna z powyższym skanerem wielkoformatowym; Praca w systemach:Windows XP lub Windows 2000; Cechy programu:Program(y) oferujący(e) szereg narzędzi do poprawy jakości zeskanowanego dokumentu: m.in. dzięki oprogramowaniu można: -Usunąć zanieczyszczenia - Dokonać redukcji głębi koloru - Dokonać regulacji kolorów RGB - Przeprowadzić regulację białego i czarnego punktu - Regulować kontrast i jasność - Wyprostować obraz - Obracać obraz co 90° przeciwnie lub zgodnie z ruchem wskazówek zegara - Przyciąć go do zdefiniowanej ramki lub wielkości - Dokonać inwersji lub stworzyć lustrzane odbicie - Dokonać redukcji głębi koloru - Regulować kontrast / jasność - Dokonywać zmian na zeskanowanych wcześniej dokumentach - Dokonać ustawień zapisu skanów - Przeprowadzić skanowanie w trybie wsadowym. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zakresu przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia podpisania umowy w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem na własny koszt, po uprzednim uzgodnieniu z pracownikiem Zamawiającego terminu dostawy /data i godzina/. Dostawa obejmuje: transport oraz wniesienie sprzętu. Zakres gwarancji: 1. Wykonawca gwarantuje najwyższą jakość przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca udziela gwarancji na w/w sprzęt na okres 24 miesięcy, od dnia podpisania protokołu odbioru sprzętu. Wraz z podpisaniem protokołu odbioru, Wykonawca zobowiązany jest wydać sporządzone w języku polskim instrukcje, opisy techniczne, schematy konieczne do prawidłowego korzystania z przedmiotu umowy oraz karty gwarancyjne i dokumenty określające zasady świadczenia usług pogwarancyjnych przez autoryzowane serwisy obsługi. 3. Jakakolwiek usterka lub awaria, która nastąpi w okresie gwarancji będzie usunięta przez Wykonawcę bezpłatnie, łącznie z dojazdem serwisu, kosztami transportu do serwisu i do siedziby Zamawiającego oraz kosztami części i robocizny. 4. W razie wystąpienia awarii Wykonawca przystąpi do jej usunięcia w siedzibie Zamawiającego w terminie 2 dni od momentu jej zgłoszenia (data i godzina uzgodniona z Zamawiającym) i dokona jej usunięcia w terminie 2 dni roboczych od przystąpienia do prac naprawczych. 5. W przypadku gdy w okresie 2 dnia roboczego od momentu zgłoszenia awarii lub usterki nie usunięto uszkodzenia lub naprawa urządzenia wymaga przetransportowania urządzenia z siedziby Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest nieodpłatnie dostarczyć na czas naprawy urządzenie zastępcze o parametrach technicznych odpowiadających uszkodzonemu urządzeniu. 6. Gwarancja traci ważność gdy Zamawiający przeprowadzi naprawy lub istotne zmiany w sprzęcie bez zgody Wykonawcy. 7. Wykonawca nie może odmówić wymiany towaru wadliwego, jeżeli był on już naprawiany lub gdy wada jest tego rodzaju, że nie rokuje doprowadzenia przedmiotu umowy do jakości, jaką powinien mieć przedmiot pozbawiony wad eksploatowany zgodnie z instrukcją obsługi. 8. Wykonawca jest zwolniony od odpowiedzialności z tytułu gwarancji jeżeli wykaże, że wady powstały z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności z powodu niezgodnego z przeznaczeniem używania rzeczy lub niewłaściwej obsługi. 9. W razie zniszczenia lub zgubienia dokumentu gwarancyjnego Zamawiający nie traci uprawnień z tytułu gwarancji, jeżeli wykaże za pomocą innego dowodu, w szczególności - niniejszej umowy, istnienie zobowiązania z tytułu gwarancji. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia w/w warunków gwarancji przez producenta, jeżeli producent wystawi również dokument gwarancyjny. 11. Postanowienia powyższe nie uchybiają uprawnieniom Zamawiającego z tytułu rękojmi za wady rzeczy, określonych w Kodeksie Cywilnym. 12. Warunki gwarancji określone w niniejszej umowie wraz z przepisami Kodeksu Cywilnego regulują w sposób wyczerpujący prawa i obowiązki Zamawiającego i Wykonawcy. Jakiekolwiek dokumenty gwarancyjne wydane przez Wykonawcę i sprzeczne z warunkami określonymi niniejszą umową albo nakładające na Zamawiającego dalej idące obowiązki niż wynikające z niniejszej umowy nie wiążą Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.24.00 - Sprzęt nagłaśniający 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.24.00.00 - 30.24.00.00 .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 2344.26 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 01
Nazwa: Konferencyjny system nagłaśniający
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AJSCOM Techniki Prezentacyjne A.J. Surynowicz, Ul. Kobyłkowska 13, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 2344,26
- Oferta z najniższą ceną: 2344,26 oferta z najwyższą ceną: 2344,26
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- RZP-39/KJ/2025 - Konserwacja instalacji i urządzeń wentylacji mechanicznej oraz klimatyzacji w budynkach Szpitala.
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 754 w km 31+800 do km 33+600, gmina Solec nad Wisłą, powiat lipski, województwo mazowieckie" - nr postępowania 165/25
- Świadczenie usług w zakresie tłumaczenia z języka polskiego na język koreański, obsługa social mediów oraz redakcja koreańskiej strony i webmastering portalu Culture.pl.
- Doposażenie budynków mieszkalnych w centralną ciepłą wodę użytkową
- Okresowe pięcioletnie kontrole stanu technicznego budynków i budowli - wykonanie przeglądów instalacji elektrycznej i odgromowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia dla Szkoły Podstawowej w Starych Skoszewach
- Dostawa i montaż nagłośnienia scenicznego do sali kinowej Mazowieckiego Teatru Muzycznego im. Jana Kiepury w celu zmiany jej funkcjonalności na kinowo-teatralną.
- "Utworzenie 32 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029- edycja 1 w Żłobku Miejskim w Terespolu, działka ewidencyjna nr 714/17,obręb Terespol, 21-550 Terespol"
- Dostawa skanera i drukarek na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- "Prace adaptacyjne sali kinowej w budynku Centrum Integracji Społecznej w miejscowości Kruszyn w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Remont i doposażenie instytucji kultury""
- Zakup niezbędnego wyposażenia technicznego dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu" z podziałem na części
więcej: Skanery komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.