eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelce KrajeńskieUsługi edukacyjne w ramach projektu pn.Zainwestuj w swoja przyszłość

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Strzelce Krajeńskie: Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Zainwestuj w swoja przyszłość
Numer ogłoszenia: 254789 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Strzelecko-Drezdenecki , ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7, 66-500 Strzelce Krajeńskie, woj. lubuskie, tel. 095 7632380, faks 095 7631126.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fsd.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne w ramach projektu pn.: Zainwestuj w swoja przyszłość.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług edukacyjnych w określonych zakresach tematycznych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich Aleja Wolności 7, na rzecz uczniów Technikum i Zasadniczej Szkoły Zawodowej uczęszczających do tej placówki w ramach priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Zamawiający udostępni Wykonawcom zamówienia sale szkoleniowe, pracownie komputerowe i warsztatowe przystosowane do realizacji zamówienia, które znajdują się w siedzibie szkoły objętej projektem - zadanie częściowe nr: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11 oraz 13. Wykonawca nie ponosi kosztów korzystania z sal szkolnych: wykładowych, komputerowych i warsztatowych oraz zaplecza dydaktycznego zespołu szkół. Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody w mieniu placówki edukacyjnej i w mieniu Zamawiającego wyrządzone przez niego, bądź wynikłe z winy w nadzorze wobec odbiorców usług edukacyjnych. Wykonawca jest zobowiązany do autorskiego opracowania lub wyboru materiałów edukacyjnych, a także dostosowania ich do poziomu grupy. Wykonawca opracowuje również harmonogram szkoleń/koncepcję usług edukacyjnych/program szkolenia, dostosowany do obowiązujących w tym zakresie przepisów i potrzeb edukacyjnych uczniów, w szczególności w zakresie przekazywanych treści i sposobu wykonywanych usług (wykłady, ćwiczenia). Opracowanie ww. dokumentacji następuje w uzgodnieniu z koordynatorem szkolnym, przy uwzględnieniu ram prawnych projektu i rozeznania, co do potrzeb odbiorców usług edukacyjnych. Zamawiający zastrzega sobie na każdym etapie realizacji zajęć prawo kontroli zgodności przedmiotowych zajęć z ofertą i złożoną dokumentacją dotyczącą warunków, terminów i zagadnień tematycznych realizowanego zamówienia. W przypadku stwierdzenia niezgodności, Zamawiający wzywa Wykonawcę do usunięcia uchybień w ciągu 3 dni roboczych od przekazania pisemnej informacji na temat uchybień, pod sankcją wypowiedzenia umowy na realizację zamówienia. Wykonawca we własnym zakresie poza wymiarem godzinowym przeznaczonym na zajęcia merytoryczne dokona rozeznania co do poziomu wiedzy odbiorców usług edukacyjnych i ich potrzeb edukacyjnych, a następnie w porozumieniu z koordynatorem, sformułuje grupy zajęciowe. Rozeznanie poziomu i sformułowanie grup winno nastąpić przed przystąpieniem do opracowania koncepcji usług edukacyjnych. Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym realizował będzie działania informacyjne i promocyjne. Wykonawca zobowiązuje się do posługiwania się podczas realizowania zajęć oznaczeniem w postaci logotypu: Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, informacją o współfinansowaniu projektu ze środków EFS, a także nazwą projektu. Wykonawca dokonywał będzie wyżej wspomnianego oznakowania: korespondencji dotyczącej projektu, materiałów dydaktycznych, listy obecności, testów wiedzy, dzienników itp.. Wykonawca oznakuje również otrzymanymi od Zamawiającego plakatami pomieszczenia, w których realizowane będą zajęcia. Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania przeprowadzanych usług edukacyjnych za pomocą szkolnego dziennika zajęć itp., który zawierał będzie m.in.: listę obecności uczestników, weryfikację obecności na zajęciach uczestników szkolenia w każdym dniu świadczenia usług edukacyjnych, zakładany program szkolenia ze wskazaniem przewidywanego wymiaru godzin szkoleniowych, rzeczywiste potwierdzenie realizacji usług szkoleniowych ze wskazaniem: daty przeprowadzonych zajęć, tematu, czasu trwania (w godzinach szkoleniowych) oraz podpisu wykładowcy, a także wyników przeprowadzonych testów sprawdzających. W przypadku praktyk zawodowych, Wykonawca - zobowiązuje się do założenia, wydania uczniom, uzupełniania i kontrolowania wpisów w dzienniczkach wszystkich uczestników zajęć praktycznych. Wykonawca zobowiązuje się do dokumentowania wykonanych usług edukacyjnych również za pomocą Karty Pracy. W ramach zawartej umowy Wykonawca zobowiązany jest również do opracowania, przeprowadzenia i oceny testów lub innych sprawdzianów wiedzy odbiorców usług edukacyjnych. Ilość sprawdzianów wiedzy w danej części zamówienia, treść, czas ich przeprowadzenia, a także zakres sprawdzanych wiadomości powinna być uzgadniana z koordynatorem, lecz nie mniej niż dwa - na początku i na końcu prowadzonych zajęć. Przeprowadzane sprawdziany wiedzy powinny mierzyć wiedzę uczestników projektu możliwie najpełniej, w oparciu o zobiektywizowane kryteria. Wykonawca odpowiedzialny jest za osiągnięcie określonych wskaźników poziomu wiedzy uczniów po odbyciu zajęć (zawartych we wzorze umowy), w przypadku ich nieosiągnięcia Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu środków finansowych osiągniętych w wyniku realizacji zawartej z nim umowy. Wykonawca zobowiązany jest do analizowania wyników przeprowadzonych testów wiedzy i do dostosowania warunków realizacji szkolenia oraz poziomu merytorycznego do sugestii uczestników szkolenia, po uprzedniej konsultacji z koordynatorem projektu. Testy powinny być przeprowadzane poza zaplanowanym czasem szkolenia. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są podmioty, które powiązane są z Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy osobowo lub kapitałowo, w szczególności poprzez: 1) uczestnictwo w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; 2) posiadanie udziałów lub co najmniej 10% akcji; 3) pełnienie funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; 4) pozostawanie w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Z możliwości realizacji zamówienia wyłączone są ponadto podmioty niespełniające warunków udziału w postępowaniu. Wykonawca usługi będzie zobowiązany do dostosowania harmonogramu zajęć do ustalonego przez Dyrektora Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego w Strzelcach Krajeńskich planu zajęć. Zamawiający podzielił zamówienie na 14 zadań częściowych: Zadanie częściowe nr 1 - Zajęcia VCC - Inżynieria projektowania komputerowego: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia komputerowego z zakresu Vocational Competence Certificate (VCC) wraz z egzaminem certyfikującym VCC na poziomie Select dla 2 grup szkoleniowych po 10 osób w każdej grupie, łącznie dla 20 uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego. W ramach szkolenia zrealizowany zostanie zakres tematyczny obejmujący inżynierię projektowania komputerowego, zgodnie z certyfikacją Vocational Competence Certificate (VCC) na poziomie Select. Przewiduje się również udział wolnych słuchaczy w grupach, dla których utworzone zostaną listy rezerwowe. Przewiduje się dla każdej grupy po 50 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut). Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową z wykorzystaniem nowoczesnych metod szkolenia. Wymagane jest, aby w ramach szkolenia VCC Inżynieria programowania komputerowego CAD 2D i 3D (S.C.-Select), zrealizowane zostało, co najmniej następujące minimum programowe: tworzenie elektronicznej dokumentacji technicznej, tworzenie obiektów, edycja obiektami, rysowanie precyzyjne i wymiarowanie, rysowanie bryłowe (acis), oglądanie rysunku w przestrzeni, animowanie nawigacji, rysowanie precyzyjne 3D oraz wydruk. Minimalne wymagania programowe: ogólna charakterystyka zawodu oraz potencjalne miejsca pracy; poszukiwanie pracy: pisanie CV i listu motywacyjnego, rozmowa kwalifikacyjna; uzgadnianie warunków pracy; obowiązki i zakazy na stanowisku pracy; rozwiązywanie problemów technicznych, a także zasady bezpieczeństwa i higieny pracy. Szkolenia zakończone będą egzaminem certyfikującym w standardzie Vocational Competence Certificate (VCC) na poziomie Select. W ramach organizacji i realizacji zajęć wykonawca ma obowiązek zapewnić indywidualne materiały szkoleniowe (jeden komplet dla każdego uczestnika) odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć, w postaci podręcznika posiadającego merytoryczną akredytację Instytutu VCC i w swej treści w sposób wyczerpujący odnoszącego się do zakresu programu zajęć realizowanego w ramach zajęć oraz procesie certyfikacji VCC, które na pierwszych zajęciach przekaże każdemu z uczestników na własność. W ramach organizacji i realizacji zajęć wykonawca zapewni pełną obsługę certyfikacji w standardzie Vocational Competence Certificate (VCC) na poziomie Select zgodnie z obowiązującymi zasadami certyfikacji VCC w tym zakresie oraz wydanie Certyfikatu VCC wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy. Wykonawca wyda wszystkim uczestnikom zajęć, którzy wzięli udział w co najmniej 80% zajęć, zaświadczenia potwierdzające ukończenie zajęć oraz udział w projekcie. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo POKL i UE wraz z tekstem opisującym zaangażowanie środków UE w projekcie. Obowiązkiem Wykonawcy jest realizacja zajęć zgodnie z opracowanym szczegółowym programem szkolenia, zgodnym ze standardami Vocational Competence Certificate (VCC). Termin zakończenia realizacji zamówienia ustalono na 30.06.2014r. W ramach zamówienia, w celu prawidłowej realizacji usługi szkoleniowej wykonawca zapewni licencję do oprogramowania dla szkół na 11 stanowisk AUTO CAD lub inną równoważną, umożliwiającą zrealizowanie następującego programu szkoleniowego: Tworzenie elektronicznej dokumentacji technicznej, tworzenie obiektów, edycja obiektami, rysowanie precyzyjne i wymiarowanie, rysowanie bryłowe (acis), oglądanie rysunku w przestrzeni, animowanie nawigacji, rysowanie precyzyjne 3D, wydruk. Zadanie częściowe nr 2 - Zajęcia VCC Multimedia w reklamie: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia komputerowego z zakresu Vocational Competence Certificate (VCC) wraz z egzaminem certyfikującym VCC na poziomie Select dla 4 grup szkoleniowych po 10 osób w każdej grupie, łącznie dla 40 uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego. Przewiduje się również udział wolnych słuchaczy w grupach, dla których utworzone zostaną listy rezerwowe. Przewiduje się dla każdej grupy po 50 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut). W ramach szkolenia zrealizowany zostanie zakres tematyczny obejmujący multimedia w reklamie, zgodnie z certyfikacją Vocational Competence Certificate (VCC) na poziomie Select. Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową z wykorzystaniem nowoczesnych metod szkolenia. Wymagane jest, aby w ramach szkolenia VCC Multimedia w reklamie, zrealizowane zostało, co najmniej, następujące minimum programowe: historia w Multimediach oraz Grafice Komputerowej, edycja obrazu, edycja dźwięku, multimedialna prezentacja, animacje Fleshowe, tworzenie filmu, authoring, projektowanie okładki na płytę, udostępnianie materiałów w Internecie. Minimalne wymagania programowe: ogólna charakterystyka zawodu oraz potencjalne miejsca pracy; poszukiwanie pracy: pisanie CV i listu motywacyjnego, rozmowa kwalifikacyjna; uzgadnianie warunków pracy; obowiązki i zakazy na stanowisku pracy; rozwiązywanie problemów technicznych, a także zasady bezpieczeństwa i higieny pracy. Szkolenia zakończone będą egzaminem certyfikującym w standardzie Vocational Competence Certificate (VCC) na poziomie Select. W ramach organizacji i realizacji zajęć wykonawca ma obowiązek zapewnić indywidualne materiały szkoleniowe (jeden komplet dla każdego uczestnika) odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć, w postaci podręcznika posiadającego merytoryczną akredytację Instytutu VCC i w swej treści w sposób wyczerpujący odnoszącego się do zakresu programu zajęć realizowanego w ramach zajęć oraz procesie certyfikacji VCC, które na pierwszych zajęciach przekaże każdemu z uczestników na własność. W ramach organizacji i realizacji zajęć wykonawca zapewni pełną obsługę certyfikacji w standardzie Vocational Competence Certificate (VCC) na poziomie Select zgodnie z obowiązującymi zasadami certyfikacji VCC w tym zakresie oraz wydanie Certyfikatu VCC wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy. Wykonawca wyda wszystkim uczestnikom zajęć, którzy wzięli udział w co najmniej 80% zajęć, zaświadczenia potwierdzające ukończenie zajęć oraz udział w projekcie. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo POKL i UE wraz z tekstem opisującym zaangażowanie środków UE w projekcie. Obowiązkiem Wykonawcy jest realizacja zajęć zgodnie z opracowanym szczegółowym programem szkolenia, zgodnym ze standardami Vocational Competence Certificate (VCC). Termin zakończenia realizacji zamówienia ustalono na 30.06.2014r. W ramach zamówienia, w celu prawidłowej realizacji usługi szkoleniowej wykonawca zapewni multiprogramową licencję ADOBE (Adobe Creative Suite 6 Production Premium) dla szkół na 11 stanowisk, lub inną równoważną. W zakres ww. licencji wchodzą następujące programy: Adobe Premiere Pro CS6, After Effects CS6; Photoshop CS6 Extended, Adobe Audition CS6, SpeedGrade CS6, Prelude CS6, EncoreR CS6, FlashR Professional CS6, Media Encoder CS6 oraz Bridge CS6. Zadanie częściowe nr 3 - Zajęcia VCC z języka obcego branżowego: Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia z języka obcego branżowego z zakresu Vocational Competence Certificate (VCC) wraz z egzaminem certyfikującym VCC na poziomie Select dla 4 grup szkoleniowych po 10 osób w każdej grupie, łącznie dla 40 uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego. Przewiduje się również udział wolnych słuchaczy w grupach, dla których utworzone zostaną listy rezerwowe. Przewiduje się dla każdej grupy po 60 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut). W ramach szkolenia zrealizowany zostanie zakres tematyczny obejmujący język obcy branżowy, zgodnie z certyfikacją Vocational Competence Certificate (VCC) na poziomie Select. Zajęcia prowadzone będą metodą warsztatową z wykorzystaniem nowoczesnych metod szkolenia. Wymagane jest, aby w ramach szkolenia VCC z języka obcego branżowego, przeprowadzone zostaną zajęcia z następujących zakresów: J. angielski - organizator ruchu turystycznego; J. angielski - projektant stron www; J. angielski - pracownik obsługi biurowej; J. niemiecki - spawacz. Program szkolenia powinien dotyczyć zakresu słownictwa branżowego z naciskiem na opanowanie słownictwa fachowego i zwrotów językowych potrzebnych do pracy. Poziom zaawansowania zostanie ustalony na podstawie testów plasujących. Minimalne wymagania programowe: ogólna charakterystyka zawodu oraz potencjalne miejsca pracy; poszukiwanie pracy: pisanie CV i listu motywacyjnego, rozmowa kwalifikacyjna; uzgadnianie warunków pracy; obowiązki i zakazy na stanowisku pracy; rozwiązywanie problemów technicznych, a także zasady bezpieczeństwa i higieny pracy. Szkolenia zakończone będą egzaminem certyfikującym w standardzie Vocational Competence Certificate (VCC) na poziomie Select. W ramach organizacji i realizacji zajęć wykonawca ma obowiązek zapewnić indywidualne materiały szkoleniowe (jeden komplet dla każdego uczestnika) odpowiadające zakresowi merytorycznemu zajęć, w postaci podręcznika posiadającego merytoryczną akredytację Instytutu VCC i w swej treści w sposób wyczerpujący odnoszącego się do zakresu programu zajęć realizowanego w ramach zajęć oraz procesie certyfikacji VCC, które na pierwszych zajęciach przekaże każdemu z uczestników na własność. W ramach organizacji i realizacji zajęć wykonawca zapewni pełną obsługę certyfikacji w standardzie Vocational Competence Certificate (VCC) na poziomie Select zgodnie z obowiązującymi zasadami certyfikacji VCC w tym zakresie oraz wydanie Certyfikatu VCC wszystkim uczestnikom, którzy pomyślnie zdali wymagane egzaminy. Wykonawca wyda wszystkim uczestnikom zajęć, którzy wzięli udział w co najmniej 80% zajęć, zaświadczenia potwierdzające ukończenie zajęć oraz udział w projekcie. Na zaświadczeniach powinny zostać umieszczone właściwe oznaczenia graficzne: logo i nazwy projektu, logo POKL i UE wraz z tekstem opisującym zaangażowanie środków UE w projekcie. Obowiązkiem Wykonawcy jest realizacja zajęć zgodnie z opracowanym szczegółowym programem szkolenia, zgodnym ze standardami Vocational Competence Certificate (VCC). Termin zakończenia realizacji zamówienia ustalono na 30.06.2014r. Zadanie częściowe nr 4 -Dodatkowe zajęcia z matematyki. Zamówienie polega na realizacji dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z matematyki. Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, w wymiarze 80 godzin/grupę. Grupa będzie liczyła średnio 10 osób. Łącznie wykonawca przeprowadzi 160 godzin dydaktycznych zajęć (1 godzina dydaktyczna = 45 minut). Przewiduje się ponadto udział w grupach wolnych słuchaczy, dla których utworzone zostaną listy rezerwowe. Termin zakończenia realizacji zamówienia ustalono na 30.06.2014r. Zadanie częściowe nr 5: Dodatkowe zajęcia z języka polskiego Zamówienie polega na realizacji dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych z języka polskiego. Zajęcia będą prowadzone w 3 grupach, w wymiarze 80 godzin/grupę. Łącznie wykonawca przeprowadzi 240 godzin dydaktycznych zajęć (1 godzina dydaktyczna = 45 minut). Grupa będzie liczyła średnio 10 osób. Ponadto przewiduje się udział w grupach wolnych słuchaczy, dla których utworzone zostaną listy rezerwowe. Termin zakończenia realizacji zamówienia ustalono na 30.06.2014r. Zadanie częściowe nr 6: Praktyki zawodowe. Praktyki zawodowe będą prowadzone w 10 grupach, w wymiarze po 20 godzin/grupę. Łącznie przeprowadzonych zostanie 200 godzin praktyk (1 godzina dydaktyczna warsztatowa=55 minut). Wykonawca zrealizuje 40 godzin zajęć w miesiącu. Każda grupa liczyła będzie po 3 osoby. Wykonawca w ramach wynagrodzenia zapewnia odpowiednio doposażone miejsce prowadzenia zajęć oraz zapewnia dowóz uczestników praktyk z terenu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Biedrzyckiego w Strzelcach Krajeńskich do miejsca odbywania praktyk i z powrotem. Planuje się przeprowadzenie praktyk zawodowych w okresie od 02.01.2014r. do 30.06.2014r. Zadanie częściowe nr 7: Doradztwo edukacyjno - zawodowe Zajęcia prowadzone będą w 3 grupach w wymiarze 30 godzin/grupę. Łącznie przeprowadzonych zostanie 90 godzin dydaktycznych zajęć (1 godzina dydaktyczna = 45 minut). Każda grupa będzie liczyła 10 osób. Przewiduje się ponadto udział w grupie wolnych słuchaczy, z których utworzona zostanie lista rezerwowa. Tematem zajęć będą następujące zagadnienia: decyzje dotyczące zawodu, zainteresowania, uzdolnienia i cechy charakteru ich wpływ na decyzje zawodowe, dokumenty aplikacyjne, wymogi pracodawców i ich oczekiwania, rozmowa kwalifikacyjna, sposoby szukania pracy, rynek pracy w moim regionie i inne. Planuje się przeprowadzenie zajęć z doradztwa zawodowego w okresie od 03.02.2014r. do 30.06.2014r. Zadanie częściowe nr 8: Dodatkowe zajęcia z zakresu przedsiębiorczości Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, w wymiarze po 30 godzin/grupę, grupa będzie liczyła średnio 10 osób. Planuje się przeprowadzenie zajęć z zakresu przedsiębiorczości w okresie od 03.02.2014r. do 30.06.2014r. Tematyka zajęć obejmie: przedsiębiorczość - istota; osobowość przedsiębiorcza; własne predyspozycje przedsiębiorcze; rodzaje przedsiębiorczości; społeczna odpowiedzialność i etyka; rola wyobraźni w rozwoju przedsiębiorczości; mity na temat przedsiębiorczości; kreatywność; istota i etapy procesu przedsiębiorczego; identyfikacja szans biznesowych; poszukiwanie pomysłów na biznes; doprecyzowanie pomysłów biznesowych; kompetencje przedsiębiorcze: cechy osobowości, wiedza, motywy, poczucie własnej skuteczności; inicjatywy wspierające rozwój przedsiębiorczości w Polsce/UE Łącznie planuje się przeprowadzić 60 godzin dydaktycznych zajęć (1 godzina dydaktyczna = 45 minut). Ponadto przewiduje się udział w grupach wolnych słuchaczy, dla których utworzone zostaną listy rezerwowe. Zadanie częściowe nr 9: Dodatkowe zajęcia specjalistyczne: Kurs spawacza - szkolenie teoretyczne Zamówienie polega na przeprowadzeniu kursu spawacza w osłonie CO2. Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, w wymiarze po 25 godzin/grupę. Grupa będzie liczyła 10 osób. Ponadto przewiduje się udział w grupach wolnych słuchaczy, dla których utworzone zostaną listy rezerwowe. Planuje się przeprowadzenie zajęć teoretycznych kursu spawacza w okresie do 30.06.2014r. Łącznie w ramach zadania częściowego planuje się przeprowadzić 50 godzin zajęć teoretycznych. Zadanie częściowe nr 10: Dodatkowe zajęcia specjalistyczne: Kurs spawacza - szkolenie praktyczne Zamówienie polega na przeprowadzeniu kursu spawacza w osłonie CO2. Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, w wymiarze po 120 godzin/grupę. Grupa będzie liczyła 10 osób. Ponadto przewiduje się udział w grupach wolnych słuchaczy, dla których utworzone zostaną listy rezerwowe. Planuje się przeprowadzenie zajęć praktycznych kursu spawacza w okresie do 30.06.2014r. Łącznie w ramach zadania częściowego planuje się przeprowadzić 240 godzin zajęć praktycznych. Zadanie częściowe nr 11: Dodatkowe zajęcia specjalistyczne: Kurs magazyniera - zajęcia teoretyczne z zakresu gospodarki magazynowej Zajęcia będą prowadzone w 2 grupach, w wymiarze po 40 godzin/grupę. Grupa będzie liczyła 10 osób. Ponadto przewiduje się udział w grupach wolnych słuchaczy, dla których utworzone zostaną listy rezerwowe. Wykonawca udostępni każdej z osób szkolonych materiały dydaktyczne niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia i przygotowania do egzaminu państwowego. Planuje się przeprowadzenie zajęć dla I grupy do 30.03.2014 r. dla II grupy do 30.06.2014r. Łącznie w ramach zadania częściowego planuje się przeprowadzić 80 godzin zajęć teoretycznych. Zadanie częściowe nr 12: Dodatkowe zajęcia specjalistyczne - kurs operatora wózka widłowego z egzaminem Zajęcia będą prowadzone dla 20 uczniów, w 2 grupach po 10 osób, każdy uczestnik odbywa po 15 godzin zajęć (1 godzina = 45 minut). Koszt dowozu uczestników zajęć praktycznych na plac manewrowy ponosi Wykonawca usługi. Zajęcia będą prowadzone na wózku z kategorii wózka -II WJO i będą umożliwiały uzyskanie uprawnień na wózki jezdniowe podnośnikowe ( z wyłączeniem specjalizowanych) oraz wymianą butli gazowej. Wykonawca w ramach usługi udostępni każdej z osób szkolonych materiały dydaktyczne niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia i przygotowania do egzaminu państwowego. Wykonawca po zakończeniu szkolenia całej grupy przygotowuje listę uczestników i zgłasza do Urzędu Dozoru Technicznego w Gorzowie Wlkp. udostępnia plac i umożliwia przeprowadzenie egzaminu. Koszty egzaminu ponosi wykonawca. Planuje się przeprowadzenie zajęć zakończonych egzaminem dla I grupy do 10.04.2014 r. dla II grupy do 30.06.2014r. Zadanie częściowe nr 13: Dodatkowe zajęcia specjalistyczne - kurs prawa jazdy kat. B - szkolenie teoretyczne i z zakresu pierwszej pomocy Zajęcia będą prowadzone w dwóch grupach zajęciowych liczących po 10 uczniów każda. W każdej grupie odbędzie się po 30 godzin zajęć teoretycznych z zakresu przepisów prawa ruchu drogowego i techniki kierowania pojazdem samochodowym i po 6 godzin zajęć z zakresu pierwszej pomocy (1 godzina = 45 minut). Wykonawca udostępni każdej z osób szkolonych materiały dydaktyczne niezbędne do prawidłowej realizacji szkolenia i przygotowania do egzaminu państwowego. Szkoła dokona pobrania profilu kandydata na kierowcę PKK po otrzymaniu profilu (kodu) od kandydata na kierowcę, po czym udostępni go Wykonawcy w celu przeprowadzenia szkolenia i uzupełnienia treści, następnie Dyrektor szkoły wystawi stosowne zaświadczenie i zwróci ww. profil. Szkoła dokona również wszelkich zgłoszeń i powiadomień o rozpoczęciu oraz zakończeniu szkolenia teoretycznego osoby szkolonej, wynikających z odrębnych przepisów. Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z obowiązującym programem szkolenia, wynikającym z treści Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012, poz. 1019). Planuje się przeprowadzenie zajęć zakończonych egzaminem wewnętrznym przez wykonawcę dla I gr. do 31.01.2014r., dla II gr. do 30.03.2014r. Łącznie w ramach zadania częściowego planuje się przeprowadzić 72 godziny zajęć teoretycznych. Zajęcia powinny obejmować przepisy prawa o ruchu drogowym i techniki kierowania pojazdem samochodowym. Zadanie częściowe nr 14: Dodatkowe zajęcia specjalistyczne - kurs prawa jazdy kat. B - szkolenie praktyczne W ramach szkolenia przeprowadzonych zostanie po 30 godzin zajęć (1 godzina = 60 minut) dla 20 osób. Zajęcia przeprowadzone zostaną przystosowanym do nauki jazdy pojazdami. W ramach szkolenia Wykonawca pobiera profil kandydata na kierowcę PKK i dokonuje wszelkich zgłoszeń w tym zakresie, które wynikają z obowiązujących przepisów. Szkolenie odbywa się przystosowanym do tego pojazdem w datach i godzinach ustalonych z koordynatorem szkolnym. Każde rozpoczęcie i zakończenie zajęć praktycznych następuje na terenie szkoły - Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Biedrzyckiego w Strzelcach Krajeńskich. Koszt dowozu uczestników zajęć praktycznych na plac manewrowy ponosi Wykonawca usługi. Po zakończeniu szkolenia Wykonawca wystawia stosowne zaświadczenie o ukończeniu szkolenia i załącza kopie dokumentów potwierdzających przeprowadzenie szkolenia, należycie wypełniona i podpisanych, w tym kopię wypełnionej książki ewidencji osób szkolonych, karty przeprowadzonych zajęć, arkusza przebiegu egzaminu wewnętrznego itp.. Wykonawca przeprowadzi szkolenie zgodnie z obowiązującym programem szkolenia, wynikającym z treści Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012, poz. 1019). W ramach zamówienia wykonawca podczas trwania kursu zapewni bezpłatne konsultacje z zakresu zagadnień objętych kursem oraz bezpłatny dojazd do Ośrodka Egzaminacyjnego w Gorzowie Wlkp. Planuje się przeprowadzenie zajęć zakończonych egzaminem wewnętrznym przez wykonawcę dla I gr. do 30.03.2014r., dla II gr. do 30.06.2014r. UWAGA W wyniku przeprowadzonych zajęć Wykonawcy powinni osiągnąć następujące wskaźniki: - wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie zajęć VCC- Inżynierii projektowania komputerowego i VCC Multimedia w reklamie (zadania częściowego nr 1 i 2) u co najmniej 90% uczniów; - wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie przedsiębiorczości (zadanie częściowe nr 8) u co najmniej 90% uczniów; - wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie zajęć VCC z języka obcego branżowego (zadanie częściowe nr 3) u co najmniej 90% uczniów; - wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie matematyki (zadania częściowego nr 4) u 90% uczniów; - wzrost wiedzy i umiejętności w zakresie zajęć z języka polskiego (zadania częściowego nr 5) u 90% uczniów; - nabycie praktycznych umiejętności zawodowych (zadanie częściowe nr 6) u 100% uczniów; - nabycie nowych umiejętności poruszania się po rynku pracy (zadanie częściowe nr 7) u 94% uczniów; - nabycie kompetencji zawodowych w zakresie zawodu spawacza (zadanie częściowe nr 9 i 10) u 100% uczniów; - nabycie kompetencji zawodowych z zakresu zawodu magazyniera (zadanie częściowe nr 11) u 100% uczniów; - nabycie kompetencji zawodowych w zakresie uprawnień na wózek widłowy( zadanie nr 12) u co najmniej 90% uczniów - zdany egzamin wewnętrzny; - zaliczenie egzaminu wewnętrznego w zakresie kursu prawa jazdy kat.B - szkolenie teoretyczne i pierwszej pomocy (zadanie 13) u 90%- zdany egzamin wewnętrzny; - zaliczenie egzaminu wewnętrznego w zakresie kursu prawa jazdy kat.B - szkolenie praktyczne (zadanie nr 14) u 90%- zdany egzamin wewnętrzny. Wykonawcy, w zależności od rodzaju prowadzonych zajęć odpowiadają za osiągnięcie ww. celów i wskaźników, a w przypadku ich nieosiągnięcia w zakładanych ramach ponoszą odpowiedzialność finansową wynikającą z treści umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe 80.20.00.00 - Usługi szkolnictwa średniego 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 14.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto dla zadania częściowego nr 14: - wykonawca prowadzi działalność szkolenia kierowców w zakresie prawa jazdy kat. B, - Wykonawca przeprowadził nie mniej niż trzy kursy zbiorowego szkolenia, tożsame z przedmiotem zamówienia. W każdym kursie uczestniczyło co najmniej 10 uczestników. Wykonawca przedłoży wykaz usług - załącznik nr 5 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ. Ponadto: dla zadania częściowego nr 12: - Wykonawca dysponuje co najmniej 1 wózkiem widłowym z silnikiem spalinowym, wyposażonym w butle gazowe kategorii II WJO umożliwiające uzyskanie uprawnień na wózki jezdniowe podnośnikowe z wymianą butli gazowej; - Wykonawca dysponuje placem manewrowym do prowadzenia praktycznej nauki jazdy wózkiem widłowym, (wyposażony w pachołki, znaki , palety, regały). - Wykonawca przedłoży wykaz urządzeń - załącznik nr 6 do SIWZ. dla zadania częściowego nr 14: - wykonawca dysponuje co najmniej 2 samochodami osobowymi spełniającymi wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012, poz. 1019 - wykonawca dysponuje placem manewrowym, spełniającym wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 13 lipca 2012r. w sprawie szkolenia osób ubiegających się o uprawnienia do kierowania pojazdami, instruktorów i wykładowców (Dz. U. z 2012, poz. 1019). Wykonawca przedłoży wykaz urządzeń - załącznik nr 6 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku - załącznik nr 2 do SIWZ . Ponadto: dla zadania częściowego nr 1: Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację programu zajęć stanowiącego przedmiot zamówienia, a w szczególności: - co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie rolę kierownika szkolenia, posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami polegającymi na organizacji i realizacji szkoleń informatycznych realizowanych w ramach projektów dofinansowanych ze środków UE/EFS, przy czym przynajmniej 1 (jeden) zarządzany projekt charakteryzował się: realizacją trwającą zgodnie z umową minimum 10 miesięcy, wartością co najmniej 100.000 zł brutto, w trakcie jego realizacji sprawowany był nadzór nad trenerami (wykładowcami), prowadzona była dokumentacja szkoleniowa, opracowane były programy nauczania oraz obejmował minimum 2 grupy szkoleniowe, średnio po 10 osób w grupie; - co najmniej 2 osobami - trenerami (wykładowcami) posiadającymi kwalifikacje zawodowe zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.), posiadającymi co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne i wykształcenie umożliwiające realizację programu szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia. Kwalifikacje i kompetencje wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich bloków tematycznych zajęć; - co najmniej 2 osobami - egzaminatorami posiadającymi uprawnienia Egzaminatora VCC. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. dla zadania częściowego nr 2: Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację programu zajęć stanowiącego przedmiot zamówienia, a w szczególności: - co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie rolę kierownika szkolenia, posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami polegającymi na organizacji i realizacji szkoleń informatycznych realizowanych w ramach projektów dofinansowanych ze środków UE/EFS, przy czym przynajmniej 1 (jeden) zarządzany projekt charakteryzował się: realizacją trwającą zgodnie z umową minimum 10 miesięcy, wartością co najmniej 100.000 zł brutto, w trakcie jego realizacji sprawowany był nadzór nad trenerami (wykładowcami), prowadzona była dokumentacja szkoleniowa, opracowane były programy nauczania oraz obejmował minimum 2 grupy szkoleniowe, średnio po 10 osób w grupie; - co najmniej 4 (czterema) osobami - trenerami (wykładowcami) posiadającymi kwalifikacje zawodowe zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.), posiadającymi co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne i wykształcenie umożliwiające realizację programu szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia. Kwalifikacje i kompetencje wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich bloków tematycznych zajęć; - co najmniej 2 osobami - egzaminatorami posiadającymi uprawnienia Egzaminatora VCC. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. dla zadania częściowego nr 3: Wykonawca dysponuje osobami, które posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie umożliwiające realizację programu zajęć stanowiącego przedmiot zamówienia, a w szczególności: - co najmniej 1 osobą, która pełnić będzie rolę kierownika szkolenia, posiadającą wykształcenie wyższe oraz minimum 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami polegającymi na organizacji i realizacji szkoleń informatycznych realizowanych w ramach projektów dofinansowanych ze środków UE/EFS, przy czym przynajmniej 1 (jeden) zarządzany projekt charakteryzował się: realizacją trwającą zgodnie z umową minimum 10 miesięcy, wartością co najmniej 100.000 zł brutto, w trakcie jego realizacji sprawowany był nadzór nad trenerami (wykładowcami), prowadzona była dokumentacja szkoleniowa, opracowane były programy nauczania oraz obejmował minimum 2 grupy szkoleniowe, średnio po 10 osób w grupie; - co najmniej 4 (czterema) osobami - trenerami (wykładowcami) posiadającymi kwalifikacje zawodowe zgodne z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12.03.2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. Nr 50, poz. 400 z późn. zm.), posiadającymi co najmniej 5 letnie doświadczenie pedagogiczne i wykształcenie umożliwiające realizację programu szkolenia stanowiącego przedmiot zamówienia. Kwalifikacje i kompetencje wykładowców powinny być adekwatne do zakresu programowego prowadzonych przez nich bloków tematycznych zajęć; - co najmniej 2 osobami - egzaminatorami posiadającymi uprawnienia Egzaminatora VCC. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. dla zadania częściowego nr 4: - wymagane wykształcenie: studia wyższe magisterskie; uprawnienia do nauczania matematyki w szkole ponadgimnazjalnej; - wymagany staż pracy w zawodzie nauczycielskim związanym z przedmiotem zamówienia- zatrudnienie w szkole ponadgimnazjalnej jako nauczyciel przez co najmniej 5 lat; - wymagany stopień awansu zawodowego/wymagane kwalifikacje szczególne: co najmniej nauczyciel mianowany; - uprawnienia egzaminatora egzaminu maturalnego lub ukończone inne formy doskonalenia zawodowego dotyczące przygotowywania uczniów do egzaminu maturalnego z matematyki. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. Dla zadania częściowego nr 5: - wymagane wykształcenie: studia wyższe magisterskie; uprawnienia do nauczania języka polskiego w szkole ponadgimnazjalnej; - wymagany staż pracy w zawodzie nauczycielskim związanym z przedmiotem zamówienia- zatrudnienie w szkole ponadgimnazjalnej jako nauczyciel przez co najmniej 5 lat; - wymagany stopień awansu zawodowego/wymagane kwalifikacje szczególne: co najmniej nauczyciel mianowany; - uprawnienia egzaminatora egzaminu maturalnego lub ukończone inne formy doskonalenia zawodowego dotyczące przygotowywania uczniów do egzaminu maturalnego z języka polskiego. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. Dla zadania częściowego nr 6: - wymagane wykształcenie: studia wyższe inżynierskie; - wymagany staż pracy w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia; - ukończone formy doskonalenia zawodowego dotyczące przygotowywania uczniów do zawodu. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. Dla zadania częściowego nr 7: - wymagane wykształcenie: studia wyższe magisterskie; - wymagany staż pracy w zawodzie nauczycielskim związanym z przedmiotem zamówienia- zatrudnienie w szkole ponadgimnazjalnej jako nauczyciel przez co najmniej 5 lat; - wymagany stopień awansu zawodowego/wymagane kwalifikacje szczególne: co najmniej nauczyciel mianowany. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. Dla zadania częściowego nr 8: - wymagane wykształcenie: studia wyższe magisterskie; - uprawnienia do nauczania przedsiębiorczości w szkole ponadgimnazjalnej; - wymagany staż pracy w zawodzie nauczycielskim związanym z przedmiotem zamówienia- zatrudnienie w szkole ponadgimnazjalnej jako nauczyciel przez co najmniej 5 lat; - wymagany stopień awansu zawodowego/wymagane kwalifikacje szczególne: co najmniej nauczyciel mianowany. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. Dla zadania częściowego nr 9: - wymagane wykształcenie: studia wyższe inżynierskie z zakresu spawalnictwa, przygotowanie pedagogiczne; - wymagany staż pracy w zawodzie związanym z przedmiotem zamówienia co najmniej 5 lat. - uprawnienia egzaminatora z zakresu spawalnictwa lub ukończone inne formy doskonalenia zawodowego dotyczące przygotowywania uczniów do egzaminu państwowego na spawacza. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. Dla zadania częściowego nr 10: - wymagane wykształcenie: studia wyższe inżynierskie, z przygotowaniem pedagogicznym i uprawnienia spawacza; - wymagane doświadczenie w prowadzeniu kursów praktycznych dla spawaczy min. 5 lat. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. Dla zadania częściowego nr 11: - wymagane wykształcenie: studia wyższe magisterskie; - wymagany staż pracy w zawodzie nauczycielskim związanym z przedmiotem zamówienia- zatrudnienie w szkole ponadgimnazjalnej jako nauczyciel przez co najmniej 5 lat; - wymagana umiejętność obsługi programów z zakresu gospodarki magazynowej; - wymagany stopień awansu zawodowego/wymagane kwalifikacje szczególne: co najmniej nauczyciel mianowany; Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. Dla zadania częściowego nr 12: - wymagane uprawnienia do prowadzenia szkolenia związanego z przedmiotem zamówienia; - wymagane uprawnienia do wymiany butli gazowej w wózkach widłowych; Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. Dla zadania częściowego nr 13: - wymagane wykształcenie: studia wyższe magisterskie; - uprawnienia do nauczania w szkole ponadgimnazjalnej; - wymagany staż pracy w zawodzie nauczycielskim związanym z przedmiotem zamówienia- zatrudnienie w szkole ponadgimnazjalnej jako nauczyciel przez co najmniej 5 lat; - wymagany stopień awansu zawodowego/wymagane kwalifikacje szczególne: co najmniej nauczyciel mianowany; - wymagane uprawnienia instruktora nauki jazdy kategorii B; - wymagane wykształcenie: min. średnie medyczne; - wymagane doświadczenie zawodowe min. 5 lat w służbie zdrowia oraz w prowadzeniu szkolenia związanego z przedmiotem zamówienia; - wymagane ważne zaświadczenie o ukończeniu kursu z zakresie kwalifikowanej pierwszej pomocy. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ. Dla zadania częściowego nr 14: - co najmniej 2 osoby, - osoby szkolące posiadają uprawnienia instruktorów nauki jazdy kat. B , - wszystkie osoby posiadające co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie praktycznej nauki jazdy. Wykonawca przedłoży wykaz osób - załącznik nr 4 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Spełnia/ nie spełnia. - Wykonawcy przedłożą oświadczenie na załączonym druku- załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz ofertowy, parafowany wzór umowy (odpowiednio załącznik nr 7 lub załącznik nr 8), pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę (-y) do reprezentacji). Dokumenty są składane w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 86 ust. 5 Prawo zamówień publicznych podczas otwarcia ofert podaje się nazwy (firmy) oraz adresy wykonawców, a także informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje się je niezwłocznie wykonawcom, którzy nie byli obecni przy otwarciu ofert na ich wniosek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje następujące możliwości dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1) jeden z Wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia z przyczyn, których nie był w stanie przewidzieć na etapie podpisywania umowy, nie jest w stanie dalej realizować przedmiotowej umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę umowy poprzez przejęcie przez pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia będących stroną umowy dalszej realizacji usługi i zmianę umowy w zakresie wynagrodzenia o ile ów wykonawca posiada niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotowej usługi i spełnia warunki zawarte w SIWZ. W wyniku zaprzestania usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście wykonaną usługę, pomniejszone o wynagrodzenie dla osoby, która w dalszej części będzie realizowała przedmiot zamówienia. 2) Wykonawca w przypadku zaistnienia sytuacji uniemożliwiającej dalszą realizację usługi osobiście, wskaże inna osobę niebędącą stroną umowy, która przystąpi do przedmiotowej umowy na zasadach i warunkach na jakich umowa podpisana została przez Wykonawcę. Wskazana przez Wykonawcę osoba spełniała będzie wszystkie wymagania postawione Wykonawcy na etapie przeprowadzania postępowania, wykona usługę na warunkach określonych w przedmiotowej umowie i za wynagrodzenie pomniejszone o rzeczywiście wykonaną usługę. W wyniku zaprzestania usługi Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za rzeczywiście wykonaną usługę, pomniejszone o wynagrodzenie dla osoby, która w dalszej części będzie realizowała przedmiot zamówienia. 3) zmianę wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.fsd.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, II piętro pokoje nr: 212 oraz 213..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Strzelcach Krajeńskich ul. Ks. St. Wyszyńskiego 7 66-500 Strzelce Krajeńskie, I piętro pokój nr 103..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie 9.2. Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.