eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › dostawa sprzętu informatycznego dla Jednostek Administracji Zespolonej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-26

Katowice: dostawa sprzętu informatycznego dla Jednostek Administracji Zespolonej
Numer ogłoszenia: 254717 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu informatycznego dla Jednostek Administracji Zespolonej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego dla Jednostek Administracji Zespolonej: Kuratorium Oświaty w Katowicach, Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Katowicach: Zadanie nr 1 Sprzęt dla WUOZ Zadanie 1.1 Komputer stacjonarny Ilość - 1 szt. Zadanie 1.2 Drukarka laserowa A4 kolorowa Ilość - 1 szt. Zadanie 1.3 Skaner płaski A4 Ilość - 1 szt. Zadanie 2 Drukarka laserowa A4 czarno-biała dla WUOZ Ilość - 1 szt. Zadanie nr 3 Sprzęt dla KO Zadanie nr 3.1 Komputer przenośny Ilość - 10 szt. Zadanie 3.2 Monitor LCD 19 Ilość - 12 szt. Zadanie 3.3 Mysz USB Ilość - 15 szt. Zadanie 3.4 Klawiatura USB Ilość - 10 szt. Zadanie 3.5 Taśma magnetyczna w formacie DAT 160 do streamera Tandberg DAT 160 Ilość - 6 szt. Zadanie 3.6 Oprogramowanie MS Office 2010 Professional Ilość - 10 licencji. Zadanie 3.7 Dysk SATA II 2,5 1TB w obudowie Ilość - 1 szt. Zadanie 3.8 Dysk SATA II 2,5 500GB w obudowie Ilość - 3 szt. Zadanie nr 3.9 Pendrive Ilość - 3 szt. Zadanie 3.10 Punkt dostępowy AP Ilość - 2 szt. Zadanie 3.11 Drukarka laserowa A4 kolor Ilość - 1 szt. Zadanie 4 Zadanie 4.1 Płyta główna Ilość - 1 szt. Zadanie 4.2 Pamięć RAM DDR3 4096MB Ilość - 2 szt. Zadanie 4.3 Radiator z wentylatorem pod podstawkę LGA 775 Ilość - 1 szt. Zadanie 5 Klawiatura bezprzewodowa - Sprzęt dla KO Ilość - 1 szt...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.40.00-2, 48.62.00.00-0, 48.70.00.00-5, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0, 30.23.13.10-3, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.47.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.41.00-9, 30.23.46.00-4, 32.41.31.00-2, 30.23.70.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ) oraz oddzielnie dla każdego z zadań częściowych wykaże, że wykonał w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla zadania częściowego nr 1: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawa oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 6.500 zł brutto każda, b) dla zadania częściowego nr 2: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawa oprogramowania o wartości nie mniejszej niż 5.000 zł brutto każda, c) dla zadania częściowego nr 3: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawa sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 45.000 zł brutto każda, d) dla zadania częściowego nr 4: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawa sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 600 zł brutto każda, e) dla zadania częściowego nr 5: minimum dwie odrębne dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. dostawa sprzętu komputerowego o wartości nie mniejszej niż 400 zł brutto każda,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie (zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    - opis oferowanych urządzeń - wypełniony formularz przedmiotu zamówienia-wykaz oferowanych urządzeń z parametrami (załącznik nr 4) z podaniem producenta i modelu oraz wykazaniem wszystkich wymaganych przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia parametrów, - oświadczenie wykonawcy, że oferowany sprzęt spełnia wymogi normy CE i posiada znak CE (Załącznik nr 2).

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, a jeżeli wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający informuje, iż zgodnie z wymogami art. 36 ust. 1 pkt 16 ustawy Prawo zamówień publicznych, postanowienia zawarte w ogólnych warunkach umowy - załącznik nr 3 do niniejszej Specyfikacji, będą wprowadzone do treści zawieranych umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu. Zmiany te nie mogą naruszać postanowień art. 144 ust. 1 ustawy PZP, a potrzeba ich wprowadzenia może wynikać jedynie z następujących okoliczności: 1) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy, 2) w sytuacji wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przedłużenie terminu wykonania przedmiotu zamówienia na skutek zaistnienia okoliczności niezawinionych przez Wykonawcę, 3) dopuszcza się możliwość zmiany oferowanego sprzętu-produktu na inny o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia - w sytuacji wycofania sprzętu-produktu z produkcji przez producenta.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25, pokój 626..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach, 40-032 Katowice, ul. Jagiellońska 25, sekretariat Biura Inwestycji, Zamówień Publicznych i Logistyki, pokój 230..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach występuje w niniejszym postępowaniu jako pełnomocnik Jednostek Administracji Zespolonej: Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Katowicach, Kuratorium Oświaty w Katowicach..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Sprzęt dla WUOZ Zadanie 1.1 Komputer stacjonarny Ilość - 1 szt. Zadanie 1.2 Drukarka laserowa A4 kolorowa Ilość - 1 szt. Zadanie 1.3 Skaner płaski A4 Ilość - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 48.62.00.00-0, 48.70.00.00-5, 30.23.21.10-8, 30.21.61.10-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 Drukarka laserowa A4 czarno-biała dla WUOZ Ilość - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 Sprzęt dla KO Zadanie nr 3.1 Komputer przenośny Ilość - 10 szt. Zadanie 3.2 Monitor LCD 19 Ilość - 12 szt. Zadanie 3.3 Mysz USB Ilość - 15 szt. Zadanie 3.4 Klawiatura USB Ilość - 10 szt. Zadanie 3.5 Taśma magnetyczna w formacie DAT 160 do streamera Tandberg DAT 160 Ilość - 6 szt. Zadanie 3.6 Oprogramowanie MS Office 2010 Professional Ilość - 10 licencji. Zadanie 3.7 Dysk SATA II 2,5 1TB w obudowie Ilość - 1 szt. Zadanie 3.8 Dysk SATA II 2,5 500GB w obudowie Ilość - 3 szt. Zadanie nr 3.9 Pendrive Ilość - 3 szt. Zadanie 3.10 Punkt dostępowy AP Ilość - 2 szt. Zadanie 3.11 Drukarka laserowa A4 kolor Ilość - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 48.62.00.00-0, 48.70.00.00-5, 30.23.13.10-3, 30.23.74.10-6, 30.23.74.60-1, 30.23.47.00-5, 48.00.00.00-8, 30.23.41.00-9, 30.23.46.00-4, 32.41.31.00-2, 30.23.21.10-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 4 Zadanie 4.1 Płyta główna Ilość - 1 szt. Zadanie 4.2 Pamięć RAM DDR3 4096MB Ilość - 2 szt. Zadanie 4.3 Radiator z wentylatorem pod podstawkę LGA 775 Ilość - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 5 Klawiatura bezprzewodowa - Sprzęt dla KO Ilość - 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.74.60-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.