eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Dostawa nowego sprzętu komputerowego do ANR Oddziału Terenowego w Gdańsku - IV

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-03

Pruszcz Gdański: Dostawa nowego sprzętu komputerowego do ANR Oddziału Terenowego w Gdańsku - IV
Numer ogłoszenia: 254693 - 2012; data zamieszczenia: 03.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku , ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 3004841, 3023817, faks 058 3004843.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nowego sprzętu komputerowego do ANR Oddziału Terenowego w Gdańsku - IV.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego sprzętu komputerowego do Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, szczegółowo opisanego w załącznikach A i B do SIWZ. 4.2 Zamówienie zostało podzielone na dwie części - dwa zadania, w następujący sposób: 4.2.1 Część I - Zadanie 1: dostawa nowego sprzętu komputerowego do Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, obejmująca: 1) Tablet - 1 szt. 2) Serwer x64 - 2 szt. 3) Monitor LCD - 1 szt. 4) Komputer PC (stacja robocza) - 1 szt. Szczegółowe wymagania i parametry sprzętu, w tym wymagania dotyczące gwarancji, określone zostały w załączniku A do SIWZ - Charakterystyka przedmiotu zamówienia - Zadanie 1. 4.2.2 Część II - Zadanie 2: dostawa nowego sprzętu komputerowego do Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, obejmująca: 1) Monitory LDC - 6 szt. 2) Sieciowy system pamięci masowej NAS - 1 szt. 3) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A3/A4 - 1 szt. 4) Przełącznik sieciowy zarządzalny 24-portowy - 1 szt. 5) Przełącznik sieciowy zarządzalny 48-portowy - 3 sz. 6) Dysk przenośny - 2 szt. 7) Pamięć do komputerów - 40 szt. Szczegółowe wymagania i parametry, w tym wymagania dotyczące gwarancji sprzętu określone zostały w załączniku B do SIWZ - Charakterystyka przedmiotu zamówienia - Zadanie 2. 4.3 W przypadku urządzeń wskazanych w ust. 4.2.1 pkt. 2) oraz w ust. 4.2.2 pkt. 2), 3), 4) i 5) zamówienie obejmuje także pełen montaż i uruchomienie dostarczonych urządzeń przez wykwalifikowanego serwisanta, w miejscu wskazanym przez zamawiającego. 4.4 Warunki gwarancji zostały opisane szczegółowo w projektach umów stanowiącym załączniki do SIWZ - w paragrafie Warunki gwarancji. 4.5 Dostarczenie sprzętu odbędzie się na koszt i ryzyko wykonawcy na adres: Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28, z wniesieniem na miejsce wskazane przez zamawiającego. Odbiór przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie stosownego protokołu zdawczo - odbiorczego. 4.6 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego zostały zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 (dla zadania 1) oraz załącznik nr 6 (dla zadania 2) do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 48.82.10.00-9, 30.23.13.10-3, 30.21.40.00-2, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 30.23.61.10-6, 30.23.41.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem polegającym na wykonaniu należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) składając ofertę na zadanie 1: co najmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego o wartości min. 50 tysięcy zł brutto każda; b) składając ofertę na zadanie 1: co najmniej 3 dostaw sprzętu komputerowego o wartości min. 100 tysięcy zł brutto każda. W przypadku, gdy w przypadku usługi wskazanej przez wykonawcę w wykazie doświadczenia rozliczenie za wykonane zamówienie zostało dokonane w innej walucie niż w złotych polskich, wykonawca dla celu oceny oferty zobowiązany jest do dokonania przeliczenia wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż w złotych polskich - na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w Tabeli Kursów A średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie uszczegóławia warunku i uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez wykonawcę zgodnego w treści z załącznikiem nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany druk Formularz oferty zgodny w treści z załącznikiem 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany druk Formularz oceny zgodny w treści z załącznikiem 1A (dla zadania 1) oraz załącznikiem 1B (dla zadania 2) do SIWZ. 3) Jeżeli ofertę składa i podpisuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, jeżeli umocowanie do złożenia oferty nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. W przypadku składania przez wykonawców oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) w ofercie musi być zamieszczone pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2012 godzina 09:00, miejsce: 83-000 Pruszcz Gdański, ul. Powstańców Warszawy 28, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin wykonania zamówienia dla obu zadań wynosi do 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy, jednak nie później niż do 30.12.2012 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowego sprzętu komputerowego do Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, obejmująca: 1) Tablet - 1 szt. 2) Serwer x64 - 2 szt. 3) Monitor LCD - 1 szt. 4) Komputer PC (stacja robocza) - 1 szt. Szczegółowe wymagania i parametry sprzętu, w tym wymagania dotyczące gwarancji, określone zostały w załączniku A do SIWZ - Charakterystyka przedmiotu zamówienia - Zadanie 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.32.00-7, 48.82.10.00-9, 30.23.13.10-3, 30.21.40.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nowego sprzętu komputerowego do Agencji Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Gdańsku, ul. Powstańców Warszawy 28, 83-000 Pruszcz Gdański, obejmująca: 1) Monitory LDC - 6 szt. 2) Sieciowy system pamięci masowej NAS - 1 szt. 3) Urządzenie wielofunkcyjne laserowe kolorowe A3/A4 - 1 szt. 4) Przełącznik sieciowy zarządzalny 24-portowy - 1 szt. 5) Przełącznik sieciowy zarządzalny 48-portowy - 3 sz. 6) Dysk przenośny - 2 szt. 7) Pamięć do komputerów - 40 szt. Szczegółowe wymagania i parametry, w tym wymagania dotyczące gwarancji sprzętu określone zostały w załączniku B do SIWZ - Charakterystyka przedmiotu zamówienia - Zadanie 2..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.10-3, 48.82.10.00-9, 30.23.21.10-8, 32.42.00.00-3, 30.23.61.10-6, 30.23.41.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.