Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-19
Wrocław: Naprawy cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie ROD-3 w Wałbrzychu z podziałem na zadania:
- zadanie nr 1 - OD w Olszyńcu i Wilkowie Wlk.,
- zadanie nr 2 - OD w Lądku Zdroju i Ścinawce.
Numer ogłoszenia: 254535 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438788, 3417659, fax 071 3418172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzdw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawy cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie ROD-3 w Wałbrzychu z podziałem na zadania: - zadanie nr 1 - OD w Olszyńcu i Wilkowie Wlk., - zadanie nr 2 - OD w Lądku Zdroju i Ścinawce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tytuł zadania zadanie nr 1 - Naprawy cząstkowe dróg wojewódzkich administrowanych przez ROD Nr 3 w Wałbrzychu zadanie nr 2 - Naprawy cząstkowe dróg wojewódzkich administrowanych przez ROD Nr 3 w Wałbrzychu 2. Lokalizacja zadanie nr 1 - Drogi wojewódzkie zlokalizowane na terenie Obwodów Drogowych Olszyniec + Wilków zadanie nr 2 - Drogi wojewódzkie zlokalizowane na terenie Obwodów Drogowych Lądek Zdrój + Ścinawka 3. Zakres robót przewidzianych przetargiem zadanie nr 1 Ramowy zakres robót obejmuje wykonanie: - oznakowanie naprawianego odcinka drogi na czas trwania robót, - wykonanie napraw cząstkowych masą min. asfaltową 0/12,8 ton = 440 - wyrównanie podbudowy masą min. asfaltową 0/20 ton = 200 - frezowanie nawierzchni bitumicznych grub. 4 cm frezarką na zimno m² = 2.300 - wykonanie napraw cząstkowych masą z Recyklera ton = 220 - zdemontowanie oznakowania tymczasowego, uporządkowanie placu budowy. zadanie nr 2 Ramowy zakres robót obejmuje wykonanie: - oznakowanie naprawianego odcinka drogi na czas trwania robót, - wykonanie napraw cząstkowych masą min. asfaltową 0/12,8 ton = 230 - wyrównanie podbudowy masą min. asfaltową 0/20 ton = 100 - frezowanie nawierzchni bitumicznych grub. 4 cm frezarką na zimno m² = 1.950 - wykonanie napraw cząstkowych masą z Recyklera ton = 170 - zdemontowanie oznakowania tymczasowego, uporządkowanie placu budowy. 4. Informacje dodatkowe: zadania nr 1 a)rumosz z rozbiórki nawierzchni zagospodarować zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami, b)naprawy cząstkowe masą min. asfaltową 0/12,8 obejmują wypełnienie ubytków w warstwie ścieralnej o głębokości do 6cm przy min. grubości warstwy 4 cm, c)ubytki głębsze ( 7 - 10 cm) należy wypełnić 2 warstwami asfaltobetonu, tj. asfaltobetonem 0/20 w warstwie dolnej i asfaltobetonem 0/12,8 w warstwie górnej która wówczas powinna mieć grubość 4 cm. d)ubytki głębsze niż 10 cm należy częściowo wypełnić drobnym tłuczniem lub mieszanką 0/31,5 tak by było możliwe ułożenie 2 warstw asfaltobetonu po 4 cm grubości każda. e)wbudowaną masę bitumiczną należy na bieżąco rozliczać dokonując pomiaru powierzchni łaty i jej grubości. zadanie nr 2 a)rumosz z rozbiórki nawierzchni zagospodarować zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami, b)naprawy cząstkowe masą min. asfaltową 0/12,8 obejmują wypełnienie ubytków w warstwie ścieralnej o głębokości do 6cm przy min. grubości warstwy 4 cm, c)ubytki głębsze ( 7 - 10 cm) należy wypełnić 2 warstwami asfaltobetonu, tj. asfaltobetonem 0/20 w warstwie dolnej i asfaltobetonem 0/12,8 w warstwie górnej która wówczas powinna mieć grubość 4 cm. d)ubytki głębsze niż 10 cm należy częściowo wypełnić drobnym tłuczniem lub mieszanką 0/31,5 tak by było możliwe ułożenie 2 warstw asfaltobetonu po 4 cm grubości każda. e)wbudowaną masę bitumiczną należy na bieżąco rozliczać dokonując pomiaru powierzchni łaty i jej grubości.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 11000.00.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP, a ponadto spełniają niżej wymienione warunki: 5. dla zadania nr 1: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (odrębnie dla każdego zadania). b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zadania w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych lub 3 zadania w zakresie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych, lub 2 zadania w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych i 1 zadanie w zakresie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych, o wartości min. 350 tys. (brutto) każde, potwierdzone pozytywnymi referencjami. c) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. min.: - frezarkę ............................................................................. 1 szt. - recykler.............................................................................. 1 szt. - oplandekowane samochody o ładowności min. 8 ton............. 2 szt. - samochody samowyładowcze o ładowności min. 5 ton........... 2 szt. - walec stalowy statyczny...................................................... 1 szt. - walec stalowy wibracyjny.................................................... 1 szt. - pilę do nacinania nawierzchni.............................................. 1 szt. - sprężarka i młot pneumatyczny............................................ 1 kpl. - skrapiarkę o pojemności min. 2500 litrów............................. 1 szt. d) wykonawca robót winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 350 tys. zł. 6. dla zadania nr 2: a) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. min. 1 pracownikiem z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i robót drogowych i mogącym wykazać się decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego (odrębnie dla każdego zadania). b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzieleniu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zadania w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych lub 3 zadania w zakresie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych, lub 2 zadania w zakresie remontów nawierzchni bitumicznych i 1 zadanie w zakresie napraw cząstkowych nawierzchni bitumicznych, o wartości min. 200 tys. (brutto) każde, potwierdzone pozytywnymi referencjami. c) dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. min.: - frezarkę ............................................................................. 1 szt. - recykler.............................................................................. 1 szt. - oplandekowane samochody o ładowności min. 8 ton............. 2 szt. - samochody samowyładowcze o ładowności min. 5 ton........... 2 szt. - walec stalowy statyczny...................................................... 1 szt. - walec stalowy wibracyjny.................................................... 1 szt. - pilę do nacinania nawierzchni.............................................. 1 szt. - sprężarka i młot pneumatyczny............................................ 1 kpl. - skrapiarkę o pojemności min. 2500 litrów............................. 1 szt. d) wykonawca robót winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w wysokości min. 200 tys. zł. 7. oświadczą, że spełniają warunki określone w art. 22 PZP oraz że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP, 8. Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5, ust. 2 pkt. 1,3,5,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w § 1 ust. 1 pkt. 2,3,4,5, ust. 2 pkt. 1,3,5,6 oraz ust. 3 pkt. 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. (Dz.U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006r. poz. 605.) oraz oświadczenie art. 22 PZP
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzdw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnosląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28 50-425 Wrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Dolnosląska Służba Dróg i Kolei we Wrocławiu, ul. Krakowska 28 50-425 Wrocław, w Kancelarii.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Naprawy cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie ROD-3 w Wałbrzychu z podziałem na zadania: -zadanie nr 1 - OD w Olszyńcu i Wilkowie Wlk.,.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tytuł zadania zadanie nr 1 - Naprawy cząstkowe dróg wojewódzkich administrowanych przez ROD Nr 3 w Wałbrzychu 2. Lokalizacja zadanie nr 1 - Drogi wojewódzkie zlokalizowane na terenie Obwodów Drogowych Olszyniec + Wilków 3. Zakres robót przewidzianych przetargiem zadanie nr 1 Ramowy zakres robót obejmuje wykonanie: - oznakowanie naprawianego odcinka drogi na czas trwania robót, - wykonanie napraw cząstkowych masą min. asfaltową 0/12,8 ton = 440 - wyrównanie podbudowy masą min. asfaltową 0/20 ton = 200 - frezowanie nawierzchni bitumicznych grub. 4 cm frezarką na zimno m² = 2.300 - wykonanie napraw cząstkowych masą z Recyklera ton = 220 - zdemontowanie oznakowania tymczasowego, uporządkowanie placu budowy. 4. Informacje dodatkowe: zadania nr 1 a) rumosz z rozbiórki nawierzchni zagospodarować zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami, b) naprawy cząstkowe masą min. asfaltową 0/12,8 obejmują wypełnienie ubytków w warstwie ścieralnej o głębokości do 6cm przy min. grubości warstwy 4 cm, c) ubytki głębsze ( 7 - 10 cm) należy wypełnić 2 warstwami asfaltobetonu, tj. asfaltobetonem 0/20 w warstwie dolnej i asfaltobetonem 0/12,8 w warstwie górnej która wówczas powinna mieć grubość 4 cm. d) ubytki głębsze niż 10 cm należy częściowo wypełnić drobnym tłuczniem lub mieszanką 0/31,5 tak by było możliwe ułożenie 2 warstw asfaltobetonu po 4 cm grubości każda. e) wbudowaną masę bitumiczną należy na bieżąco rozliczać dokonując pomiaru powierzchni łaty i jej grubości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Naprawy cząstkowe dróg wojewódzkich na terenie ROD-3 w Wałbrzychu z podziałem na zadania: -zadanie nr 2 - OD w Lądku Zdroju i Ścinawce..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Tytuł zadania zadanie nr 2 - Naprawy cząstkowe dróg wojewódzkich administrowanych przez ROD Nr 3 w Wałbrzychu 2. Lokalizacja zadanie nr 2 - Drogi wojewódzkie zlokalizowane na terenie Obwodów Drogowych Lądek Zdrój + Ścinawka 3. Zakres robót przewidzianych przetargiem zadanie nr 2 Ramowy zakres robót obejmuje wykonanie: - oznakowanie naprawianego odcinka drogi na czas trwania robót, - wykonanie napraw cząstkowych masą min. asfaltową 0/12,8 ton = 230 - wyrównanie podbudowy masą min. asfaltową 0/20 ton = 100 - frezowanie nawierzchni bitumicznych grub. 4 cm frezarką na zimno m² = 1.950 - wykonanie napraw cząstkowych masą z Recyklera ton = 170 - zdemontowanie oznakowania tymczasowego, uporządkowanie placu budowy. 4. Informacje dodatkowe: zadanie nr 2 a) rumosz z rozbiórki nawierzchni zagospodarować zgodnie z ustawą o gospodarce odpadami, b) naprawy cząstkowe masą min. asfaltową 0/12,8 obejmują wypełnienie ubytków w warstwie ścieralnej o głębokości do 6cm przy min. grubości warstwy 4 cm, c) ubytki głębsze ( 7 - 10 cm) należy wypełnić 2 warstwami asfaltobetonu, tj. asfaltobetonem 0/20 w warstwie dolnej i asfaltobetonem 0/12,8 w warstwie górnej która wówczas powinna mieć grubość 4 cm. d) ubytki głębsze niż 10 cm należy częściowo wypełnić drobnym tłuczniem lub mieszanką 0/31,5 tak by było możliwe ułożenie 2 warstw asfaltobetonu po 4 cm grubości każda. e) wbudowaną masę bitumiczną należy na bieżąco rozliczać dokonując pomiaru powierzchni łaty i jej grubości..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.05.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa sprzętu multimedialnego do specjalistycznej pracowni multimedialnej w Instytucie Filologii Germańskiej.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa i montaż czterech wind towarowych z podziałem na 2 zadania
- Roboty remontowe w gminnych lokalach mieszkalnych - pustostanach, położonych we Wrocławiu - 2 Zadania.
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca konserwacja nawierzchni bitumicznych dróg na terenie Gminy Kościelisko w latach 2025-2027
- Przebudowa ulicy bocznej od ul. gen. J. Bema w Krośnie
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2907G w powiecie malborskim.
- Remonty cząstkowe nawierzchni dróg powiatowych i wojewódzkich w roku 2025 z podziałem na zadania
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na terenie powiatu rawickiego emulsją i grysami przy użyciu remontera.
- Utrzymanie, konserwacja i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Okonek w roku 2025
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.