Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-28
Koszęcin: Wykonanie i demontaż ogrodzeń upraw leśnych oraz cięcia pielęgnacyjne w uprawach i młodnikach w Nadleśnictwie Koszęcin w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 254500 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin , ul. Sobieskiego 1, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 034 3524525, 3524526, 3524527, faks 034 3576259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.katowice.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i demontaż ogrodzeń upraw leśnych oraz cięcia pielęgnacyjne w uprawach i młodnikach w Nadleśnictwie Koszęcin w 2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie ok. 32155 m ogrodzeń upraw leśnych. - demontaż 6 053 m ogrodzeń upraw leśnych. - wykonanie czyszczeń wczesnych na pow. 8,14 ha. - wykonanie czyszczeń późnych na pow. 2,41 ha. 2. Zamówienie składa się z 13 części: część 1 (pakiet D/1/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 800 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Kalina; część 2 (pakiet D/2/2015): - demontaż 265 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Boronów; - wykonanie czyszczeń wczesnych na powierzchni ok 5,98 ha w leśnictwie Boronów; część 3 (pakiet D/3/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1860 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Cieszowa; część 4 (pakiet D/4/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 300 m ogrodzeń w leśnictwie Dębowa Góra; część 5 (pakiet D/5/2015): - demontaż 847 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Kamienica; ?część 6 (pakiet D/6/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 250 m ogrodzeń w leśnictwie Lipowiec; - demontaż 480 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Lipowiec; część 7 (pakiet D/7/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 4215 m oraz metodą szymiszowską ok. 1430 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Trójca; część 8 (pakiet D/9/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1580 m oraz metodą szymiszowską ok. 2070 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Brusiek; - demontaż 743 m ogrodzeń upraw (w tym z odzyskiem 200m siatki) w leśnictwie Brusiek; część 9 (pakiet D/10/2015): - wykonanie metodą szymiszowską ok. 4050 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Piłka; część 10 (pakiet D/11/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1200 m ogrodzeń w leśnictwie Dyrdy; - demontaż 963 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Dyrdy; część 11 (pakiet D/12/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 4080 m oraz metodą szymiszowską ok. 1100 m ogrodzeń w leśnictwie Piasek; - demontaż 2755 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Piasek; - wykonanie czyszczeń późnych na powierzchni ok 2,41 ha w leśnictwie Piasek; - wykonanie czyszczeń wczesnych na powierzchni ok 2,16 ha w leśnictwie Piasek; część12 (pakiet D/13/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 3170 m oraz metodą szymiszowską ok. 1250 m ogrodzeń w leśnictwie Zielona; część 13 (pakiet D/14/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 2600 m oraz metodą szymiszowską ok. 2200 m ogrodzeń w leśnictwie Kalety;.
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność objęta zamówieniem nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku z czym zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 odrębne zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym i usługom stanowiącym przedmiot tego zamówienia o wartości brutto minimum 80 % składanej oferty (sumy ofert w rozumieniu zapisu Rozdziału III pkt 5). W przypadku gdy kwota określona w dokumentach składanych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału wyrażona jest w innych walutach niż PLN do jej przeliczenia na PLN zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji. Ten sam kurs zamawiający przyjmie do przeliczania innych dokumentów finansowych. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest do udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby wykonawca ubiegający się o realizację zadań w częściach-pakietach 2 i 11, dysponował co najmniej 1 osobą z wykształceniem leśnym (średnim lub wyższym) na dwie części-pakiety. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzje w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.z 2008r, Nr 63, poz. 394).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność objęta zamówieniem nie wymaga posiadania specjalnych zdolności finansowych związku z czym zamawiający nie precyzuje tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - oświadczenie oraz formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. b/ Wskazanie części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ c/ W przypadku podmiotów występujących wspólnie Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo winno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. d/ Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 0.9
- 2 - Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.Zmiany w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi wykonanie robót, w szczególności: - klęski żywiołowe, - działania siły wyższej, b) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: - niewybuchy, niewypały, - wykopaliska archeologiczne, - wystąpienie niezinwentaryzowanych obiektów, urządzeń, obiektów itp., c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez zamawiającego na jego wyraźny wniosek, d) konieczność udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu przepisów Pzp, e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia prac, f) inne okoliczności np. związane z przedłużającą się procedurą przetargową mającą wpływ na termin podpisania umowy i przystąpienie do realizacji robót. 1.1.Warunki dokonania zmian: - w przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionej powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2.Zmiany sposobu spełniania świadczenia co może spowodować zmianę terminu realizacji zamówienia , zmianę wynagrodzenia wykonawcy: - zmiany technologiczne, w szczególności konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań lub materiałów ze względu na zmianę obowiązującego prawa. 2.1.Powyższe zmiany będą wprowadzone wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania , a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. 3.Zmiany osobowe, w tym zmiany podwykonawców: - zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ będzie wymagała także zaakceptowania przez zamawiającego. 4. Pozostałe zmiany: - zmiana stawki VAT: a) jeśli zmiany stawki VAT będą powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stornie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty VAT do zapłacenia przez wykonawcę. 5.Rezygnacja z części prac: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim wypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. b) zamawiający dopuszcza możliwość zmian materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo okoliczności: - powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację przedmiotu umowy, - powodujące poprawienie parametrów technicznych, - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 6.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. 7.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną np. zmiana rachunku bankowego, b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3.8.Określa się następujący tryb dokonania zmian postanowień umowy. 8.1.Sposób inicjowania zmian: a) zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, c) przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp.). d) protokół konieczności wymaga potwierdzenia przez projektanta i zatwierdzenia przez Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszecin.katowice.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Koszęcin, Piłka k/Rusinowic, Leśnica 34, 42-700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2015 godzina 08:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Koszęcin, Piłka k/Rusinowic, Leśnica 34, 42-700 Lubliniec.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie metodą tradycyjną ok. 800 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Kalina..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie metodą tradycyjną ok. 800 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Kalina..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu lat (od 01.01.2011 do nadal). - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - demontaż 265 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Boronów; - wykonanie czyszczeń wczesnych na powierzchni ok 5,98 ha w leśnictwie Boronów;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - demontaż 265 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Boronów; - wykonanie czyszczeń wczesnych na powierzchni ok 5,98 ha w leśnictwie Boronów;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu lat (od 01.01.2011 do nadal). - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1860 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Cieszowa;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1860 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Cieszowa;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu lat (od 01.01.2011 do nadal). - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 300 m ogrodzeń w leśnictwie Dębowa Góra;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 300 m ogrodzeń w leśnictwie Dębowa Góra;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu lat (od 01.01.2011 do nadal). - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: demontaż 847 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Kamienica;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: demontaż 847 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Kamienica;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu lat (od 01.01.2011 do nadal). - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 250 m ogrodzeń w leśnictwie Lipowiec; - demontaż 480 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Lipowiec;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 250 m ogrodzeń w leśnictwie Lipowiec; - demontaż 480 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Lipowiec;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu lat (od 01.01.2011 do nadal). - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 4215 m oraz metodą szymiszowską ok. 1430 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Trójca;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 4215 m oraz metodą szymiszowską ok. 1430 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Trójca;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1580 m oraz metodą szymiszowską ok. 2070 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Brusiek; - demontaż 743 m ogrodzeń upraw (w tym z odzyskiem 200m siatki) w leśnictwie Brusiek;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1580 m oraz metodą szymiszowską ok. 2070 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Brusiek; - demontaż 743 m ogrodzeń upraw (w tym z odzyskiem 200m siatki) w leśnictwie Brusiek;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: - wykonanie metodą szymiszowską ok. 4050 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Piłka;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą szymiszowską ok. 4050 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Piłka;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1200 m ogrodzeń w leśnictwie Dyrdy; - demontaż 963 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Dyrdy;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1200 m ogrodzeń w leśnictwie Dyrdy; - demontaż 963 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Dyrdy;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 4080 m oraz metodą szymiszowską ok. 1100 m ogrodzeń w leśnictwie Piasek; - demontaż 2755 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Piasek; - wykonanie czyszczeń późnych na powierzchni ok 2,41 ha w leśnictwie Piasek; - wykonanie czyszczeń wczesnych na powierzchni ok 2,16 ha w leśnictwie Piasek;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 4080 m oraz metodą szymiszowską ok. 1100 m ogrodzeń w leśnictwie Piasek; - demontaż 2755 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Piasek; - wykonanie czyszczeń późnych na powierzchni ok 2,41 ha w leśnictwie Piasek; - wykonanie czyszczeń wczesnych na powierzchni ok 2,16 ha w leśnictwie Piasek;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 3170 m oraz metodą szymiszowską ok. 1250 m ogrodzeń w leśnictwie Zielona;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 3170 m oraz metodą szymiszowską ok. 1250 m ogrodzeń w leśnictwie Zielona;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 2600 m oraz metodą szymiszowską ok. 2200 m ogrodzeń w leśnictwie Kalety;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 2600 m oraz metodą szymiszowską ok. 2200 m ogrodzeń w leśnictwie Kalety;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 0.9
- 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych oraz wyposażenie budynku w ramach zadania "Zakup nieruchomości oraz dostosowanie budynku położonego w Sosnowcu na cele dydaktyczne".
- Dostawę i montaż ogrodzenia gabionowego oraz ogrodzenia systemowego betonowego wraz z demontażem starego ogrodzenia murowanego w obrębie budynku Oddziału Psychiatrycznego
- DOPOSAŻENIE PLACU ZABAW PRZY PRZEDSZKOLU "BAJKA" W WILCZYNIE
- budowa ogrodów sensorycznych i placów zabaw
- Budowa ogrodzenia terenu działki numer 46/2 w Świętokrzyskim Centrum Rehabilitacji w Czarnieckiej Górze
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w miejscowości Stary Łajszczew.
więcej: Wznoszenie ogrodzeń »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.