eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszęcinWykonanie i demontaż ogrodzeń upraw leśnych oraz cięcia pielęgnacyjne w uprawach i młodnikach w Nadleśnictwie Koszęcin w 2015 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Koszęcin: Wykonanie i demontaż ogrodzeń upraw leśnych oraz cięcia pielęgnacyjne w uprawach i młodnikach w Nadleśnictwie Koszęcin w 2015 r.
Numer ogłoszenia: 254500 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Koszęcin , ul. Sobieskiego 1, 42-286 Koszęcin, woj. śląskie, tel. 034 3524525, 3524526, 3524527, faks 034 3576259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszecin.katowice.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i demontaż ogrodzeń upraw leśnych oraz cięcia pielęgnacyjne w uprawach i młodnikach w Nadleśnictwie Koszęcin w 2015 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: - wykonanie ok. 32155 m ogrodzeń upraw leśnych. - demontaż 6 053 m ogrodzeń upraw leśnych. - wykonanie czyszczeń wczesnych na pow. 8,14 ha. - wykonanie czyszczeń późnych na pow. 2,41 ha. 2. Zamówienie składa się z 13 części: część 1 (pakiet D/1/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 800 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Kalina; część 2 (pakiet D/2/2015): - demontaż 265 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Boronów; - wykonanie czyszczeń wczesnych na powierzchni ok 5,98 ha w leśnictwie Boronów; część 3 (pakiet D/3/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1860 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Cieszowa; część 4 (pakiet D/4/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 300 m ogrodzeń w leśnictwie Dębowa Góra; część 5 (pakiet D/5/2015): - demontaż 847 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Kamienica; ?część 6 (pakiet D/6/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 250 m ogrodzeń w leśnictwie Lipowiec; - demontaż 480 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Lipowiec; część 7 (pakiet D/7/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 4215 m oraz metodą szymiszowską ok. 1430 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Trójca; część 8 (pakiet D/9/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1580 m oraz metodą szymiszowską ok. 2070 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Brusiek; - demontaż 743 m ogrodzeń upraw (w tym z odzyskiem 200m siatki) w leśnictwie Brusiek; część 9 (pakiet D/10/2015): - wykonanie metodą szymiszowską ok. 4050 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Piłka; część 10 (pakiet D/11/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1200 m ogrodzeń w leśnictwie Dyrdy; - demontaż 963 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Dyrdy; część 11 (pakiet D/12/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 4080 m oraz metodą szymiszowską ok. 1100 m ogrodzeń w leśnictwie Piasek; - demontaż 2755 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Piasek; - wykonanie czyszczeń późnych na powierzchni ok 2,41 ha w leśnictwie Piasek; - wykonanie czyszczeń wczesnych na powierzchni ok 2,16 ha w leśnictwie Piasek; część12 (pakiet D/13/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 3170 m oraz metodą szymiszowską ok. 1250 m ogrodzeń w leśnictwie Zielona; część 13 (pakiet D/14/2015): - wykonanie metodą tradycyjną ok. 2600 m oraz metodą szymiszowską ok. 2200 m ogrodzeń w leśnictwie Kalety;.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłaty wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Działalność objęta zamówieniem nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień w związku z czym zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że powyższy warunek został spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał w sposób należyty w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 odrębne zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym i usługom stanowiącym przedmiot tego zamówienia o wartości brutto minimum 80 % składanej oferty (sumy ofert w rozumieniu zapisu Rozdziału III pkt 5). W przypadku gdy kwota określona w dokumentach składanych przez wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału wyrażona jest w innych walutach niż PLN do jej przeliczenia na PLN zamawiający przyjmie średni kurs NBP dla danej waluty z dnia przekazania ogłoszenia do publikacji. Ten sam kurs zamawiający przyjmie do przeliczania innych dokumentów finansowych. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest do udowodnienia zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby wykonawca ubiegający się o realizację zadań w częściach-pakietach 2 i 11, dysponował co najmniej 1 osobą z wykształceniem leśnym (średnim lub wyższym) na dwie części-pakiety. Zamawiający dopuszcza także odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej w zakresie, którego właściwy organ wydaje decyzje w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych na zasadach określonych w ustawie z dnia 18.03.2008r. o zasadach uznawania kwalifikacji nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.z 2008r, Nr 63, poz. 394).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Działalność objęta zamówieniem nie wymaga posiadania specjalnych zdolności finansowych związku z czym zamawiający nie precyzuje tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - oświadczenie oraz formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do SIWZ. b/ Wskazanie części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ c/ W przypadku podmiotów występujących wspólnie Pełnomocnictwo do złożenia oferty lub złożenia oferty i podpisania umowy. Dołączone do oferty pełnomocnictwo powinno jednoznacznie określać postępowanie do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania oraz wymieniać wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do złożenia oferty. Dołączone do oferty pełnomocnictwo winno jednoznacznie określać postępowanie, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania. d/ Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 3 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.9
  • 2 - Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ustawy Pzp zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.Zmiany w zakresie terminu realizacji zamówienia: a) zmiany spowodowane niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, uniemożliwiającymi wykonanie robót, w szczególności: - klęski żywiołowe, - działania siły wyższej, b) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: - niewybuchy, niewypały, - wykopaliska archeologiczne, - wystąpienie niezinwentaryzowanych obiektów, urządzeń, obiektów itp., c) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego, w szczególności: - wstrzymanie robót przez zamawiającego na jego wyraźny wniosek, d) konieczność udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu przepisów Pzp, e) inne przyczyny zewnętrzne niezależne od zamawiającego oraz wykonawcy skutkujące niemożnością prowadzenia prac, f) inne okoliczności np. związane z przedłużającą się procedurą przetargową mającą wpływ na termin podpisania umowy i przystąpienie do realizacji robót. 1.1.Warunki dokonania zmian: - w przypadku wystąpienia którejkolwiek okoliczności wymienionej powyżej termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 2.Zmiany sposobu spełniania świadczenia co może spowodować zmianę terminu realizacji zamówienia , zmianę wynagrodzenia wykonawcy: - zmiany technologiczne, w szczególności konieczność zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań lub materiałów ze względu na zmianę obowiązującego prawa. 2.1.Powyższe zmiany będą wprowadzone wyłącznie w zakresie umożliwiającym oddanie przedmiotu umowy do użytkowania , a Zamawiający może ponieść ryzyko zwiększenia wynagrodzenia z tytułu takich zmian wyłącznie w kwocie równej zwiększonym z tego powodu kosztom. 3.Zmiany osobowe, w tym zmiany podwykonawców: - zmiana osób przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, a także SIWZ będzie wymagała także zaakceptowania przez zamawiającego. 4. Pozostałe zmiany: - zmiana stawki VAT: a) jeśli zmiany stawki VAT będą powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stornie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez wykonawcę, b) jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty VAT do zapłacenia przez wykonawcę. 5.Rezygnacja z części prac: a) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim wypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. b) zamawiający dopuszcza możliwość zmian materiałów przedstawionych w ofercie przetargowej, pod warunkiem że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego. Będą to przykładowo okoliczności: - powodujące obniżenie kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację i konserwację przedmiotu umowy, - powodujące poprawienie parametrów technicznych, - wynikające z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. 6.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. 7.Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: a)zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną np. zmiana rachunku bankowego, b)zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami. 3.8.Określa się następujący tryb dokonania zmian postanowień umowy. 8.1.Sposób inicjowania zmian: a) zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, c) przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności itp.). d) protokół konieczności wymaga potwierdzenia przez projektanta i zatwierdzenia przez Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koszecin.katowice.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Koszęcin, Piłka k/Rusinowic, Leśnica 34, 42-700 Lubliniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2015 godzina 08:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Koszęcin, Piłka k/Rusinowic, Leśnica 34, 42-700 Lubliniec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie metodą tradycyjną ok. 800 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Kalina..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie metodą tradycyjną ok. 800 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Kalina..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu lat (od 01.01.2011 do nadal). - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - demontaż 265 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Boronów; - wykonanie czyszczeń wczesnych na powierzchni ok 5,98 ha w leśnictwie Boronów;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - demontaż 265 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Boronów; - wykonanie czyszczeń wczesnych na powierzchni ok 5,98 ha w leśnictwie Boronów;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu lat (od 01.01.2011 do nadal). - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1860 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Cieszowa;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1860 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Cieszowa;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu lat (od 01.01.2011 do nadal). - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 300 m ogrodzeń w leśnictwie Dębowa Góra;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 300 m ogrodzeń w leśnictwie Dębowa Góra;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu lat (od 01.01.2011 do nadal). - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: demontaż 847 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Kamienica;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: demontaż 847 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Kamienica;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu lat (od 01.01.2011 do nadal). - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 250 m ogrodzeń w leśnictwie Lipowiec; - demontaż 480 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Lipowiec;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 250 m ogrodzeń w leśnictwie Lipowiec; - demontaż 480 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Lipowiec;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu lat (od 01.01.2011 do nadal). - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 4215 m oraz metodą szymiszowską ok. 1430 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Trójca;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 4215 m oraz metodą szymiszowską ok. 1430 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Trójca;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1580 m oraz metodą szymiszowską ok. 2070 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Brusiek; - demontaż 743 m ogrodzeń upraw (w tym z odzyskiem 200m siatki) w leśnictwie Brusiek;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1580 m oraz metodą szymiszowską ok. 2070 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Brusiek; - demontaż 743 m ogrodzeń upraw (w tym z odzyskiem 200m siatki) w leśnictwie Brusiek;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: - wykonanie metodą szymiszowską ok. 4050 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Piłka;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą szymiszowską ok. 4050 m ogrodzeń upraw w leśnictwie Piłka;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1200 m ogrodzeń w leśnictwie Dyrdy; - demontaż 963 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Dyrdy;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 1200 m ogrodzeń w leśnictwie Dyrdy; - demontaż 963 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Dyrdy;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 4080 m oraz metodą szymiszowską ok. 1100 m ogrodzeń w leśnictwie Piasek; - demontaż 2755 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Piasek; - wykonanie czyszczeń późnych na powierzchni ok 2,41 ha w leśnictwie Piasek; - wykonanie czyszczeń wczesnych na powierzchni ok 2,16 ha w leśnictwie Piasek;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 4080 m oraz metodą szymiszowską ok. 1100 m ogrodzeń w leśnictwie Piasek; - demontaż 2755 m ogrodzeń upraw (bez odzysku siatki) w leśnictwie Piasek; - wykonanie czyszczeń późnych na powierzchni ok 2,41 ha w leśnictwie Piasek; - wykonanie czyszczeń wczesnych na powierzchni ok 2,16 ha w leśnictwie Piasek;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 3170 m oraz metodą szymiszowską ok. 1250 m ogrodzeń w leśnictwie Zielona;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 3170 m oraz metodą szymiszowską ok. 1250 m ogrodzeń w leśnictwie Zielona;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 2600 m oraz metodą szymiszowską ok. 2200 m ogrodzeń w leśnictwie Kalety;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - wykonanie metodą tradycyjną ok. 2600 m oraz metodą szymiszowską ok. 2200 m ogrodzeń w leśnictwie Kalety;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00-6, 77.00.00.00-0, 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 0.9
    • 2. Przerób w LP w ciągu ostatnich pięciu latach (od 01.01.2011 do nadal) - 0.1

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.