Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-07
Warszawa: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego i zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie oraz wdrożenie przedmiotowego systemu - sprawa 219/2008
Numer ogłoszenia: 254495 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Stołeczny Zarząd Infrastruktury , Al. Jerozolimskie 97, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6840328, fax. 022 8250803.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sziwawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja podlega MON.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego i zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie oraz wdrożenie przedmiotowego systemu - sprawa 219/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu komputerowego i zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie oraz wdrożenie przedmiotowego systemu w Drukarni Wydawnictw Specjalnych w Warszawie przy ul. Radiowej 49..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 500,00 zł. (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 oraz przygotują ofertę zgodną z zapisami niniejszej SIWZ; 2. W ciągu ostatnich 3 lat wykonali z należytą starannością co najmniej jedno zamówienie obejmujące dostawę, montaż i uruchomienie sprzętu i urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie produkcją w firmie z branży poligraficznej; 3. Dysponują kompetentnym zespołem wdrożeniowym (analitycy, projektanci, programiści, poligrafowie) posiadający niezbędne wykształcenie, wiedzę i doświadczenie w realizacji projektów informatycznych dla branży poligraficznej, którzy będą wchodzili w skład zespołu wdrożeniowego ZSIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, iż uczestniczyli oni w realizacji min. dwóch projektów informatycznych dla branży poligraficznej); 4. Na dostarczony sprzęt i urządzenia udzielą gwarancji typu door to door na okres min 24 miesięcy; 5. Posiadają serwisy certyfikowane/autoryzowane przez producenta sprzętu i urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia w promieniu max 50 km od Warszawy; 5. Ocena spełnienia wymaganych warunków będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Wykaz zamierzeń wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem (zakup, dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu i urządzeń stanowiących przedmiot zamówienia oraz wdrożenie zintegrowanego systemu wspomagającego zarządzanie produkcją w firmie z branży poligraficznej) i wartością nie mniejszą niż 150.000,- zł. z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; 3. Wykaz pracowników, którzy będą wchodzili w skład zespołu wdrożeniowego Zintegrowanego Systemu Informatycznego Wspomagającego Zarządzanie (ZSIWZ) wraz z dokumentami potwierdzającymi ich kwalifikacje na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ; 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg wzoru załączonego do niniejszej specyfikacji (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Formularz cenowy sporządzony wg wzoru zamawiającego (załącznik nr 2 do SIWZ); 6. Dokument potwierdzający wpłatę wymaganego w postępowaniu wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sziwawa.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Warszawa, Al. Jerozolimskie 97, pok. 319.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedzba Zamawiającego - Warszawa, Al. Jerozolimskie 97, pok. 118 (kancelaria).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- "Zakup niezbędnego sprzętu teleinformatycznego, zabezpieczeń sieciowych, specjalistycznego sprzętu do digitalizacji muzealiów. W celu poprawy jakości infrastruktury Muzeum Okręgowego w Rzeszowie."
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Doposażenie pracowni przedmiotowych w sprzęt komputerowy i pomoce dydaktyczne w ramach projektu pn. "Projekty edukacyjne dla szkół podstawowych Gminy Osielsko".
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do CPKZ we Wrocławiu - w podziale na 6 zadań
- Doposażenie pracowni Technikum Technologii Cyfrowych w Szczecinie w sprzęt informatyczny
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.