Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-16
Wrocław: Zagospodarowanie wnetrza podwórzowego przy ul. Traugutta 67 - Mierniczej we Wrocławiu.
Numer ogłoszenia: 254441 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego , ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, faks 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: zzk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie wnetrza podwórzowego przy ul. Traugutta 67 - Mierniczej we Wrocławiu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na zagospodarowaniu wnętrza podwórzowego przy ulicy Traugutta 67 - Miernicza we Wrocławiu, działka nr 8/6 i 11; AM 9 obr. Południe, Zakres prac obejmuje: a)zagospodarowanie wnętrza podwórzowego przy ulicy Traugutta 67 - Miernicza we Wrocławiu, w tym m.in.: - roboty ziemne, rozbiórkowe i nawierzchniowe, - wykonanie kanalizacji deszczowej, - wykonanie nowej osłony śmietnikowej, - roboty z zakresu małej architektury, - nasadzenie zieleni (wraz z zabezpieczeniem np. siatkami oraz osadzeniem palików), b)sprawowanie pielęgnacji nasadzonej zieleni przez okres 2 lat od odbioru końcowego zagospodarowania wnętrza podwórzowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat zamówienia uzupełniającego w wysokości nie większej niż 50% wartości przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia i zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 35.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu prac z zakresu robót ziemnych i nawierzchniowych wraz z wykonaniem instalacji kanalizacji deszczowej o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł w ramach jednej umowy i - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu prac z zakresu zagospodarowania placów zabaw (wnętrz międzyblokowych)/zagospodarowania i pielęgnacji terenów zielonych na terenie objętym opieką konserwatora zabytków (znajdującym się w strefie ochrony konserwatorskiej lub na terenie nieruchomości wpisanej do rejestru lub ewidencji zabytków) o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł w ramach jednej umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania ww. robót w ramach jednej umowy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 2 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunek udziału w postępowaniu został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że warunki udziału w postępowaniu zostały spełnione, na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór załącznik nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość zmian umowy w następujących przypadkach tj.: a)brak dostępu do całego lub do części terenu, uniemożliwiającego wykonanie prac objętych umową, b)dokonywanie dodatkowych uzgodnień z właściwymi organami, wykonywanie obowiązków nałożonych przez te organy, oczekiwanie na decyzje, postanowienia wydawane przez właściwe organy, o ile wykonawca należycie wykonuje obowiązki wnikające z umowy i polecenia właściwych instytucji, c)konieczność wykonania prac dodatkowych, d)wystąpienie błędów w projekcie, e)warunki atmosferyczne uniemożliwiające wykonywanie prac, z zastrzeżeniem, że harmonogram rzeczowo - finansowy został sporządzony zgodnie z zapisami § 3 ust. 1 pkt z, f)awarie i katastrofy budowlane, g)działania siły wyższej i osób trzecich, h)zmiany stawki podatku VAT - w zakresie ceny oferty. 2.Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają pod rygorem nieważności zachowania formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Umów Zarzadu Zasobu Komunalnego, ul. Grabiszyńska 257 Wrocław, pok. 101; w cenie 30 zł. lub bezpłatnie ze strony www.zzk.wroc.pl...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2010 godzina 10:00, miejsce: Osobiście w Dziale Zamówień we Wrocławiu przy ul. Grabiszyńskiej 257; pok. 105 lub Kancelaria Ogólna Św. Elżbiety 3 lub poczta na adres: Zarząd Zasobu Komunalnego; ul. Św. Elzbiety 3; 50-111 W-w....
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Posadowienie kontenerów socjalnych z podłączeniem do mediów wraz z oświetleniem na potrzeby WSP KOL przy ul. Granicznej 13 we Wrocławiu
- SZP/243-175/2025 Dostawa oprogramowania do symulacji procesów kształtowania plastycznego wraz z licencją.
- Kompleksowa organizacja stoiska wystawienniczego miasta Wrocław na międzynarodowych targach nieruchomości i inwestycji Expo Real 2025 w Monachium.
- Dostawa licencji na oprogramowanie serwerowe
- Sukcesywna dostawa paliwa na potrzeby Uniwersytetu Przyrodniczego we Wrocławiu z podziałem na części: Część 1 - olej napędowy do zbiorników stacjonarnych Część 2 - zakup na karty paliwowe
- Dostawa Dermatomu wraz z oprzyrządowaniem
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa modernizacja kotłowni gazowej w budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie - Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Baranowie.
- Zagospodarowanie zielenią i małą architekturą fragmentu ul. Tumskiej w Gnieźnie
- ZAKUP WINDY ZEWNĘTRZNEJ Z MONTAŻEM W ŚRODOWISKOWYM DOMU SAMOPOMOCY w KOLE, STARY RYNEK 15, 62-600 KOŁO
- Remont korytarzy na III piętrze w budynku Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Głubczycach
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Pabianicach, ul. Zamkowa 6
- SVA/4620-349/2025 Budowa zewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w m. Pomiechówek
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.