eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRozbudowa systemu wsparcia studentów niedowidzących i niewidomych w Uniwersytecie Gdańskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-27

Gdańsk: Rozbudowa systemu wsparcia studentów niedowidzących i niewidomych w Uniwersytecie Gdańskim
Numer ogłoszenia: 254410 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański , ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.univ.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu wsparcia studentów niedowidzących i niewidomych w Uniwersytecie Gdańskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dodatkowych egzemplarzy już istniejącego sprzętu i oprogramowania, które mają służyć niepełnosprawnym studentom Uniwersytetu Gdańskiego i które mają być całkowicie zgodne pod względem technicznym i funkcjonalnym z obecnie pracującym sprzętem i oprogramowaniem, to jest: 1.Modular Evolution 88 z klawiaturą QWERTY i 16-klawiszową klawiaturą numeryczną 2.KNFB Reader Mobile Standard (3 języki) 3.Dodatkowy pakiet językowy do KNFB Readera (3 języki) oraz dostawa sprzętu rehabilitacyjnego nie istniejącego dotychczas na Uniwersytecie Gdańskim, w tym: 1.SiRecognizer Always Ultra.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.70.00 - Medyczne urządzenia komputerowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 3 133,80 zł. 2.Dowód wniesienia wadium należy załączyć do składanej oferty. 3.W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądze należy w ofercie złożyć kopię dokumentu a oryginał dostarczyć w miejscu składania ofert do czasu składania ofert - z dopiskiem: Wadium do przetargu 12/MM/99/A120/2009 4.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem do dnia i godz. - terminu składania ofert na konto: BANK PEKAO S.A. IV/O Gdańsk Nr 54 1240 1271 1111 0000 1492 5434 z oznaczeniem: Postępowanie nr 12/MM/99/A120/2009 5.Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania a jego oferta odrzucona. 6.Formy, przepadek, zwrot i inne zapisy odnośnie wadium zgodnie z ustawą PZP

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zasady oceny spełniania warunków Zamawiającego. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia-nie spełnia, na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych w pkt V SIWZ Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie , iż warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od Wykonawcy W celu potwierdzenia , że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanych dalej ustawą zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców ( Wykonawców ) składających wspólną ofertę ( ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ), każdy z przedsiębiorców ( Wykonawców ) zobowiązany jest do dostarczenia w/w dokumentu. 2.Załącznik nr 5 do SIWZ- Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne oraz społeczne lub zaświadczenia ,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu. 3.Załącznik nr 2 do SIWZ - oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy. Dokumenty dodatkowe wymagane od Wykonawcy W celu potwierdzenia , że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom określonym w SIWZ , Zamawiający żąda : 1.Załącznik nr 1 do SIWZ- wypełniony formularz ofertowy, podpisany przez osobę(y) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. W przypadku dwóch lub więcej przedsiębiorców ( Wykonawców ) składających wspólną ofertę ( ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ), każdy z przedsiębiorców ( Wykonawców ) zobowiązany jest do dostarczenia w/w dokumentu. 2.Załącznik nr 3 do SIWZ - wypełniony i podpisany wykaz cenowy wraz z opisem zaoferowanego sprzętu. 3.Załącznik nr 4 do SIWZ - wypełniony i podpisany projekt umowy. 4.Potwierdzenie wpłacenia wadium. 5.Dokument potwierdzający przez producenta sprzętu posiadanie autoryzacji na sprzedaż i serwis..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.univ.gda.pl, pod adresem: http://pdzp.univ.gda.pl/ w sekcji: materiały do pobrania.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: UG ul. Bażyńskiego 1a Gdańsk pokój 124.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Gdańskiegi 80-952 Gdańsk, ul. Bażyńskiego 1a pokój 124.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza do składania ofert częściowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje zwrotów kosztów postępowania. 6. Rozliczenia dokonywane będą tylko w złotych polskich. 7.SIWZ dostępna jest na stronie internetowej www.univ.gda.pl pod adresem: http://pdzp.univ.gda.pl/w sekcji materiały do pobrania Zamawiający nie przewiduje wniesienia przez Wykonawcę zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67. ust.1 pkt.7 prawo zamówień publicznych. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia za wyjątkiem usług transportowych .Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy podwykonawcom. ( art. 36 ust. 5 ustawy Pzp ) ..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.