Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-16
Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (IX Części)
Numer ogłoszenia: 254373 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Obornicka 126, 50-984 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 765 68 42, faks 071 765 68 44, 765-68-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE KOMPLEKSOWEGO UTRZYMANIA CZYSTOŚCI (IX Części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Kompleks przy ul. Sikorskiego 6 w Brzegu (budynki 1,2,33,34,7,35 (1 piętro); Część II - Kompleks przy ul. Chrobrego w Brzegu (WKU) i ul. Sikorskiego 6 (internat); Część III - Kompleks przy ul. Wileńskiej 14 w Oleśnicy (klauzula ZASTRZEŻONE); Część IV - Kompleks przy ul. Domańskiego 68 w Opolu (budynki 13 i 19); Część V - Kompleks przy ul. Domańskiego 84-86 w Opolu; Część VI - Kompleks przy ul. Kościuszki 45 w Opolu; Część VII - Kompleks przy ul. Wróblewskiego 46 w Opolu; Część VIII - Kompleks Jastrzębie; Część IX- Kompleks 7785 w Świętoszowie (budynek 7 i 9);.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1 Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium na niżej podane części w wysokości: część I - 2 757,00 zł, część II - 2 986,00 zł 2 Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na koncie Zamawiającego do dnia 24.09.2010 r. do godz. 10.00.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1 informacje ogólne o wykonawcy - Formularz Nr 1 i 1 a, 2 oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Formularz Nr 2, 3 propozycje ewentualnego podzlecenia elementów usług - Formularz Nr 3, 4 wykaz osób przewidzianych do realizacji przedmiotu umowy w zakresie objętym klauzulą ZASTRZEŻONE (dot. Wykonawców którzy składają ofertę przetargową na część: III) - Formularz Nr 5. 5 arkusz kalkulacyjny wraz z zakresem prac porządkowych (sporządzony zgodnie z częścią B SIWZ).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU
ul. Obornicka 126
50 - 984 Wrocław
pok. 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 10:00, miejsce: REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY WE WROCŁAWIU ul. Obornicka 126 50 - 984 Wrocław pok. 101 (kancelaria).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleks przy ul. Sikorskiego 6 w Brzegu (budynki 1,2,33,34,7,35 (1 piętro).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych, 2. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych, 3. Utrzymanie terenów zielonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleks przy ul. Chrobrego w Brzegu (WKU) i ul. Sikorskiego 6 (internat).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych; 2. Utrzymanie terenów zielonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleks przy ul. Wileńskiej 14 w Oleśnicy (klauzula ZASTRZEŻONE);.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych, 2. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompleks przy ul. Domańskiego 68 w Opolu (budynki 13 i 19).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kompleks przy ul. Domańskiego 84-86 w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych, 2. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych, 3. Utrzymanie terenów zielonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kompleks przy ul. Kościuszki 45 w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych, 2. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych, 3. Utrzymanie terenów zielonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kompleks przy ul. Wróblewskiego 46 w Opolu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych, 2. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych, 3. Utrzymanie terenów zielonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kompleks Jastrzębie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych, 2. Utrzymanie czystości na terenowych obiektach utwardzonych, 3. Utrzymanie terenów zielonych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 77.34.20.00-9, 77.31.41.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kompleks 7785 w Świętoszowie (budynek 7 i 9).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Utrzymanie czystości w obiektach kubaturowych,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont mieszkań w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o., stanowiących własność Zamawiającego. Zamówienie podzielone na 7 zadań
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- REMONT POMIESZCZEŃ budynku administracyjno-socjalnego DSDiK w Ścinawce Średniej.
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej - cztery przęsła - budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium 9 części na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie pomieszczeń i terenów zewnętrznych Prokuratury Okręgowej w Sieradzu i podległych prokuratur rejonowych
- Usługa sprzątania obiektów użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na 3 części
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w Okręgowym Inspektoracie Pracy w Bydgoszczy oraz Oddziałach OIP w Grudziądzu i Włocławku
- Koszenie traw na terenach zieleni miejskiej(2)
- Wykonanie usługi wykaszania poboczy i skarp rowów przydrożnych oraz rowów odprowadzających wody opadowe z kanalizacji deszczowej na terenie gminy Łask w 2024 roku
- Utrzymanie zieleńców, skwerów, parków, ciągów zieleni.
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.