eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowogrodziec › DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH Z TERENU GMINY NOWOGRODZIEC W ROKU 2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Nowogrodziec: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH Z TERENU GMINY NOWOGRODZIEC W ROKU 2013
Numer ogłoszenia: 254331 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu , ul. Adama Asnyka 53/1, 59-730 Nowogrodziec, woj. dolnośląskie, tel. 75 731 72 25, faks 75 731 72 25.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowogrodziec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO DO JEDNOSTEK OŚWIATOWYCH Z TERENU GMINY NOWOGRODZIEC W ROKU 2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa (w tym transport i rozładunek) oleju napędowego grzewczego do jednostek oświatowych z terenu Gminy Nowogrodziec z podziałem na 3 zadania. Dostawa oleju napędowego grzewczego w ilości szacunkowej 66.900 litrów zgodnego z polska normą PN-C 96024:2001, spełniającego co najmniej następujące wymagania: 1/ Gęstość w 15 o C, max 0,860g/ m3 2/ Wartość opałowa, min. 42,06 MJ/kg 3/ Temperatura zapłonu, min. 56 °C 4/ Lepkość kinematyczna w 20 °C max 6.00 mm2/s 5/ Skład frakcyjny : -do 250 °C destyluje, max 65% (V/V) -do 350 °C destyluje min. 85% (V/V) 6/ Temperatura płynięcia , max -20 °C 7/Pozostałość po koksowaniu z 10 % pozostałości destylacyjnej, max 0,3% (m/m) 8/ Zawartość siarki, max 0,2% (m/m) 9/ Zawartość wody, max 200 mg/kg 10/ Zawartość zanieczyszczeń stałych, max 24 mg/kg 11/ Pozostałość po spopieleniu, max 0,01 (m/m) W tym: Zadanie nr 1 - Zespół Szkół im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi - 35.000 litrów Zadanie nr 2 - Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gościszowie - 17.000 litrów Zadanie nr 3 - Szkoła Podstawowa im. Górników Surowców Mineralnych w Czernej - 14.900 litrów. Faktyczna ilość zrealizowanych usług będzie zależna od potrzeb Zamawiającego, a określona ilość nie może - w razie mniejszych lub większych potrzeb - być podstawą roszczeń ze strony Wykonawcy. Ilość oleju napędowego grzewczego w okresie umownym nie jest możliwa do określenia w sposób ścisły, gdyż jest zależna od warunków meteorologicznych, niezależnych od Zamawiającego. Dostawa zlecana będzie sukcesywnie. Dostawy cząstkowe - w tym ilość litrów dostarczanego oleju napędowego grzewczego - uruchamiane będą każdorazowo stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego na podstawie jego jednostronnych dyspozycji składanych w formie telefonicznej lub faksem. W ciągu 48 godzin od chwili złożonego zamówienia Wykonawca dowiezie olej opałowy do siedziby Zamawiającego własnym transportem i na własny koszt oraz wyładuje go do zbiorników..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne uprawnienia do prowadzenia działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, zgodnie z ustawa z dnia 10 kwietnia 1997r. prawo energetyczne (Dz. U. z 25 września 2012r. poz. 1059.), t.j. posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca należycie wykonał min. jedną dostawę rodzajowo porównywalną z przedmiotem niniejszego przetargu (jako dostawę porównywalną uważa się wykonanie minimum jednej sukcesywnej dostawy i rozładunku oleju napędowego grzewczego o wartości min. 70 000 tys. zł brutto przez okres min. 6 miesięcy). Na potwierdzenie w/w warunku Wykonawca złoży załącznik nr 4 z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców dostaw wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje). (Przedmiotowe wartości podane przez Wykonawców spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zostaną przeliczone na PLN według średniego kursu NBP na dzień otwarcia ofert).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron; 2) zmiany ceny jednostkowej brutto zakupu opału - wyłącznie w przypadku obniżenia lub podwyższenia ceny przez producenta. Cena brutto za dostawę 1 litra oleju opałowego napędowego grzewczego ulegnie zmianie w stosunku do ceny podanej przez Polski Koncern Naftowy ORLEN SA i zostanie obliczona w następujący sposób: cena netto 1 litra oleju napędowego grzewczego (wg ceny netto producenta w dniu dostawy) + marża Wykonawcy lub upust Wykonawcy za 1 litr oleju napędowego grzewczego + należny podatek VAT. Zmiany ceny nie wymagają dla swej ważności aneksu. 3) powstaniu rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony; 4) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy. Powyższe zmiany postanowień zawartej umowy wymagają zgody Zamawiającego i jednocześnie nie stanowią zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Strona występująca z propozycją zmiany umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowogrodziec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu, ul. Adama Asnyka 53/1, 59-730 Nowogrodziec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:45, miejsce: Zakład Obsługi Szkół w Nowogrodźcu, ul. Adama Asnyka 53/1, 59-730 Nowogrodziec.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zespół Szkół im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego grzewczego do Zespołu Szkół im. Józefa Piłsudskiego w Nowej Wsi w ilości szacunkowej 35 000 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Gościszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Gościszowie w ilosci szacunkowej 17 000 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkoła Podstawowa im. Górników Surowców Mineralnych w Czernej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa oleju napędowego grzewczego do Szkoły Podstawowej im. Górników Surowców Mineralnych w Czernej w ilości szacunkowej 14 900 litrów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.