To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-28
Nowy Dwór Mazowiecki: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego - zamówienie uzupełniające
Numer ogłoszenia: 254284 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 236106 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 5122240, faks 22 5122101.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego - zamówienie uzupełniające.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Zaciągnięcie kredytu długoterminowego - zamówienie uzupełniające. CPV - 66113000-5 - usługi udzielania kredytu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dostępny jest na stronie internetowej: www.bip.nowydwormaz.pl.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ING Bank Śląski Spółka Akcyjna Centrum Bankowości Korporacyjnej w Warszawie, ul. Malczewskiego 45, 02-622 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 774791,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 827384,90
Oferta z najniższą ceną: 827384,90 / Oferta z najwyższą ceną: 827384,90
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Kierując się przepisami zawartymi w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2013 poz. 907 ze zm.), zwanej dalej ustawą, Zamawiający zamierzał udzielić zamówienia w wyniku postępowania prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki. Przedmiotem zamówienia w tym postępowaniu są: CPV - 66113000-5 - usługi udzielania kredytu. W wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na wykonanie zadania pn. Zaciągnięcie kredytu długoterminowego, Zamawiający udzielił w dniu 27 marca 2015 roku zamówienia Wykonawcy: ING Bank Śląski Spółka Akcyjna z siedzibą w Katowicach przy ulicy Sokolskiej 34, 40-086 Katowice, Centrum Bankowości Korporacyjnej w Warszawie, ul. Malczewskiego 45, 02-622 Warszawa. Zamawiający przewidział w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego udzielenie zamówień uzupełniających w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone zostało na kwotę 2 007 128,45 złotych brutto (słownie: dwa miliony siedem tysięcy sto dwadzieścia osiem złotych, czterdzieści pięć groszy). 50% tej kwoty stanowi kwotę 1 003 564,23 złotych (słownie: jeden milion trzy tysiące pięćset sześćdziesiąt cztery złote dwadzieścia trzy grosze). Wartość zamówienia uzupełniającego, które jest przedmiotem niniejszego postępowania została ustalona, na podstawie zmiennej stawki bazowej WIBOR 3M, która na dzień 07.09.2015 roku wynosiła 1,72 % w stosunku rocznym oraz stałej marży bankowej, która zgodnie z umową z dnia 27.03.2015 wynosi 0,50 punktu procentowego w stosunku rocznym, na kwotę 774 791,20 złotych netto, co stanowi równowartość 183 386,87 euro. Powyższa kwota nie przekracza 50% realizowanego zamówienia podstawowego. Zgodnie z brzmieniem artykułu 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi okoliczność w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Ponieważ zaistniała konieczność zaciągnięcia kredytu, polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zastosowanie powołanego trybu umożliwi udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, ponieważ zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Opisany powyżej stan faktyczny wyczerpuje określone w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy przesłanki zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-218/2025: Wywóz nieczystości płynnych na potrzeby zadań 54051, 54053 realizowanych w Świdwinie
- SVA/4620-237/2025: Przebudowa instalacji centralnego ogrzewania wraz z pompą ciepła w budynkach nr 11, 16, 38 i 39 na terenie kompl. wojsk. w m. Leźnica Wielka
- SVA/4620-215/2025 Remont sieci c.o. na terenie kompleksu wojskowego w m. Janów oraz wymiana rurociągów c.o. i c.w.u. w kanale ciepłowniczym na terenie kompleksu wojskowego w m. Siedlce.
- SVA/4620-221/2025: Remont balkonów w budynku mieszkalnym w Nisku
- Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Nowy Dwór Mazowiecki GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Nowy Dwór Mazowiecki
- SVA/4620-239/2025: Budowa wewnętrznej instalacji c.o. w bud. nr: Cz. I - 30C, Cz. II - 10, 11 na terenie kompl. wojsk. w m. Grudziądz ul. Czwartaków
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w kwocie 624 500,00zł
- "Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego w wysokości 1 700 000,00 zł na częściowe sfinansowanie deficytu budżetu Gminy Janowiec Wielkopolski w 2025 roku"
- DŁUGOTERMINOWY KREDYT BANKOWY Z PRZEZNACZENIEM NA SPŁATĘ WCZEŚNIEJ ZACIĄGNIĘTYCH KREDYTÓW
- "Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 150 000,00 zł na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu oraz spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów i pożyczek"
- Kredyt bankowy długoterminowy w wysokości 1 800.000,00 PLN z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu budżetu na 2025 rok
- Kredyt inwestycyjny.
więcej: (3) Usługi udzielania kredytu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.