eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskMontaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach należących do Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą urządzeń, ich serwisem i konserwacją w okresie gwarancji

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-11-27

Gdańsk: Montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach należących do Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą urządzeń, ich serwisem i konserwacją w okresie gwarancji
Numer ogłoszenia: 254271 - 2013; data zamieszczenia: 27.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 201663 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Gdański, ul. Bażyńskiego 1A, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 5232344, faks 058 5232484, 5523741.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach należących do Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą urządzeń, ich serwisem i konserwacją w okresie gwarancji.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Kod Klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45331200-8, 39717200-3. 2. Przedmiotem zamówienia jest: montaż i uruchomienie klimatyzacji w pomieszczeniach należących do Uniwersytetu Gdańskiego wraz z dostawą urządzeń, ich serwisem i konserwacją w okresie gwarancji. 3. Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzacji odbędzie się w niżej wymienionych pomieszczeniach: 1) w budynku Wydziału Prawa i Administracji UG, Gdańsk ul. Bażyńskiego 6 - pokój nr 4011; 2) w budynku Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki UG, Gdańsk ul. Wita Stwosza 57 - sala konferencyjna nr 202/203; 3) w budynku Wydziału Oceanografii i Geografii UG, Gdynia al. Marszałka Piłsudskiego 46 - sala ekspozycyjna OA; 4) w budynku Wydziału Ekonomicznego, Sopot ul. Armii Krajowej 119/121: a) pomieszczenie centrali telefonicznej nr 3, b) sekretariat i pokój Dziekana nr 127/107, c) biuro dziekanatu oraz sala konferencyjna nr 128/129, d) sale ćwiczeniowe nr 402, 502, 503, 505, 507, 517, 518, 519. 4. Lokalizację urządzeń należy uzgodnić z Inspektorem nadzoru i Zamawiającym. 5. Klimatyzatory należy zamontować w sposób niepogarszający estetyki pomieszczeń. 6. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: dostawę, montaż i uruchomienie klimatyzacji wraz z wszystkimi pracami towarzyszącymi, takimi jak np. roboty demontażowe wraz z utylizacją, roboty w zakresie instalacji elektrycznych, roboty w zakresie instalacji sanitarnych w tym odprowadzenie skroplin z podłączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej, roboty budowlane oraz uruchomienie z kontrolą szczelności instalacji chłodniczej azotem pod ciśnieniem, kontrolą szczelności instalacji odprowadzenia skroplin, napełnieniem czynnikiem chłodniczym i regulacją, oraz serwis i konserwację z dostawą materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji. 7. Do obowiązków Wykonawcy należy dostawa i montaż urządzeń wraz z instalacją freonową, skroplin, zasileniem elektrycznym, sterowaniem, robotami demontażowymi i pełnym zakresem towarzyszących robot budowlanych takich jak np. rekonstrukcja uszkodzonych powierzchni wraz z robotami malarskimi, zabezpieczającymi, porządkowymi ze sprzątaniem pomieszczeń, wykonanie dokumentacji powykonawczej z pomiarami elektrycznymi w 2 egz., dostarczenie instrukcji obsługi oraz przeszkolenie pracowników Zamawiającego, a także serwis i konserwacja wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych w okresie gwarancji. 8. Dokumentacja powykonawcza musi zawierać co najmniej: 1) rysunki i opis techniczny układów klimatyzacji, odprowadzenia skroplin oraz zasilania elektrycznego, wymagane pomiary; 2) DTR urządzeń, aprobaty, deklaracje zgodności, atesty higieniczne; 3) instrukcje obsługi. 9. Opis i wymagane parametry urządzeń: 1) Klimatyzatory mają być wyposażone w inverter, regulator umożliwiający chłodzenie przy niskich temperaturach zewnętrznych, funkcję startu po zaniku napięcia. 2) Klimatyzatory muszą posiadać oznakowanie CE umieszczone na tabliczkach znamionowych lub bezpośrednio na urządzeniu, zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002r. o systemie oceny zgodności (tekst jednolity Dz. U. 2010 r. nr 138 poz. 935 z późn. zmianami). 3) Klimatyzatory mają mieć automatyczny wybór prędkości wentylatora oraz mają być urządzeniami energooszczędnymi. 4) Jeśli przepisy dotyczą, klimatyzatory muszą mieć dołączone do urządzenia wykorzystującego energię: etykiety i karty produktu sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej i podstawowych parametrach urządzenia, np. zużyciu energii i poziomie hałasu (wydane zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 14.09.2012 r. o obowiązkach w zakresie informowania o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię [Dz. U. z 31.10.2012 r. poz. 1203] - weszła w życie 01.02.2013 r.). 5) Klimatyzatory powinny pracować na ekologicznym czynniku R410. 6) Klimatyzatory muszą zapewniać temperaturę w w/w pomieszczeniach: 20+/- 1 o C. 7) Ze względu na przeznaczenie pomieszczeń Zamawiający wymaga cichej pracy zamontowanych urządzeń. 8) Klimatyzatory muszą umożliwiać sterowanie za pomocą sterownika naściennego lub pilota. 9) Zaproponowane urządzenia muszą posiadać certyfikat EUROVENT. 10. Szczegółowe wymagane parametry jednostek wewnętrznych i zewnętrznych oraz wymagania dotyczące wykonania prac instalacji sanitarnych i elektrycznych określają dokumentacje projektowe ze specyfikacją techniczną stanowiące załącznik nr 2 (do SIWZ). Przedmiar robót należy traktować jako materiał pomocniczy (ryzyko prawidłowości ustalenia przedmiaru i kosztów wykonania przedmiotu przetargu ponosi Wykonawca). 11. Wykonawca zapewnia serwis i konserwację w okresie gwarancji płatną w okresach kwartalnych na podstawie kontrolek z przeprowadzonych przeglądów potwierdzonych przez Zamawiającego i Inspektora nadzoru. Czas reakcji serwisu od zgłoszenia awarii: do 2 godzin. 12. Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy - od daty zakończenia czynności odbioru końcowego. 13. Jeśli gdziekolwiek w dokumentacji projektowej ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych lub SIWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych. Pod pojęciem równoważności rozumieć należy iż zagwarantują one realizację zamówienia w zgodzie z opisem przedmiotu Zamówienia oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w ww. dokumentach. Podane w opisach przedmiotu zamówienia nazwy własne nie mają na celu naruszenia art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (z późniejszymi zmianami), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technicznych i technologicznych Zamawiającego. W przypadku materiałów, których znaki towarowe podano w dokumentacji projektowej poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne jakościowe i technologiczne nie będą gorsze od materiałów jakie zostały przyjęte w dokumentacji projektowej i zostaną zaakceptowane przez Zamawiającego. 14. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej obiektu..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00-8, 39.71.72.00-3.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.11.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HEMONT Henryk Bieniek, ul. Nowiny 31, 80-020 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 349552,50 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 272322,00

  • Oferta z najniższą ceną: 272322,00 / Oferta z najwyższą ceną: 353666,08

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.