eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla projektuGeokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.4, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-05. Nr sprawy RAP.272.81.2012

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Wrocław: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.4, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-05. Nr sprawy RAP.272.81.2012
Numer ogłoszenia: 254270 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176206 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu, ul. C.K. Norwida 25/27, 50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3283576, 3205496, faks 071 3283576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.4, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-05. Nr sprawy RAP.272.81.2012.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.4, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-05. Część nr 1 Dostawa suszarki laboratoryjnej: Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa suszarki laboratoryjnej. Miejscem dostawy jest: Katedra Ogrodnictwa, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław. b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3a do SIWZ. c) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany i dostępny na rynku. d) Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ. e) Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia Deklaracji Zgodności (CE) przy dostawie sprzętu. f) W ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, instalacji, uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie uruchomienia i obsługi sprzętu. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a) wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji: 24 miesiące. Okres gwarancji liczy się od dnia zainstalowania dostarczonego sprzętu i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego, b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji, c) czas naprawy - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia, d) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych, e) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj.: do Katedry Ogrodnictwa, plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Część nr 2 Dostawa spektrofotometru absorpcji atomowej. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa spektrofotometru absorpcji atomowej. Miejscem dostawy jest: Katedra Kształtowania Agrosystemów i Terenów Zieleni, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3b do SIWZ. c) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany i dostępny na rynku. d) Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ. e) Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia Deklaracji Zgodności (CE) przy dostawie sprzętu. f) W ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, instalacji, uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie uruchomienia i obsługi sprzętu. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a) wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji: 24 miesięcy. Okres gwarancji liczy się od dnia zainstalowania dostarczonego sprzętu i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego, b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji, c) czas naprawy - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia, d) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych, e) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Katedry Kształtowania Agrosystemów i Terenów Zieleni, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami. Część nr 3. Dostawa termomiksera. Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest: dostawa termomiksera. Miejscem dostawy jest: Zakład Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3c do SIWZ. c) Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, aktualnie produkowany i dostępny na rynku. d) Wykonawca będzie zobowiązany dołączyć do każdego dostarczonego sprzętu instrukcję obsługi w języku polskim oraz karty gwarancyjne zgodnie z wymogami SIWZ. e) Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia Deklaracji Zgodności (CE) przy dostawie sprzętu. f) W ramach ceny ofertowej Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy, instalacji, uruchomienia sprzętu w siedzibie Zamawiającego oraz przeszkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie uruchomienia i obsługi sprzętu. Wymagania Zamawiającego dotyczące warunków gwarancji: a) wymagana przez Zamawiającego długość okresu gwarancji: 24 miesięcy. Okres gwarancji liczy się od dnia zainstalowania dostarczonego sprzętu i bezusterkowego przekazania przedmiotu zamówienia, przez co rozumie się dzień podpisania protokołu jego odbioru technicznego, b) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny przez okres gwarancji, c) czas naprawy - do 14 dni kalendarzowych licząc od dnia zgłoszenia, d) w przypadku dwóch napraw tego samego modułu lub usterek tego samego typu w okresie gwarancji Wykonawca będzie zobowiązany dokonać wymiany sprzętu na nowy, liczba ta nie obejmuje napraw wynikających z niewłaściwej eksploatacji oraz działania sił wyższych, e) transport sprzętu do miejsca lokalizacji serwisu gwarancyjnego i z powrotem w okresie gwarancji odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy, f) każda naprawa gwarancyjna przedłuża gwarancję o czas przerwy w eksploatacji sprzętu. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć zamówiony towar własnym transportem i na własny koszt. Dostawa będzie realizowana bezpośrednio do siedziby Zamawiającego tj. do Zakładu Mikrobiologii Rolniczej, Plac Grunwaldzki 24A, 50-363 Wrocław. Zakres przedmiotu zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.71.20.00 - Maszyny do przędzenia wyrobów włókienniczych 38.43.30.00 - Spektrometry 38.50.00.00 - Aparatura kontrolna i badawcza .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Niniejsze postępowania jest realizowane na potrzeby projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.4, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-05..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.4, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-05. Część nr 1 Dostawa suszarki laboratoryjnej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LABART Sp. z o.o. Punkt Handlowy nr 3, ul. Owocowa 6, 30-434 Kraków, ul. Limbowa, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5692,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6575,21

  • Oferta z najniższą ceną: 6575,21 / Oferta z najwyższą ceną: 9858,45

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.4, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-05. Część nr 2 Dostawa spektrofotometru absorpcji atomowej

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KENDROLAB Sp. z o.o., ul. Ciesielska 18, 04-653 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 54534,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 66999,95

  • Oferta z najniższą ceną: 66999,95 / Oferta z najwyższą ceną: 66999,95

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa sprzętu laboratoryjnego dla projektu: Geokompozyty sorbujące wodę-innowacyjne technologie wspomagające wegetację roślin współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, Działanie 1.4, Poddziałanie 1.3.1, nr umowy UDA-POIG. 01.03.01-00-181/09-05. Część nr 3. Dostawa termomiksera.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IDALIA Ireneusz Wolak Sp.j., ul. Zubrzyckiego 10, 26-610 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 14514,00

  • Oferta z najniższą ceną: 14514,00 / Oferta z najwyższą ceną: 15699,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.