eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MysłowiceDostawa jałowych ,jednorazowych, zbiorczo zapakowanych zestawów wstępnie przygotowanych(odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji (typu cpk)- dla bloku operacyjnego okulistycznego Szpitala nr 2 w Mysłowic

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Mysłowice: Dostawa jałowych ,jednorazowych, zbiorczo zapakowanych zestawów wstępnie przygotowanych(odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji (typu cpk)- dla bloku operacyjnego okulistycznego Szpitala nr 2 w Mysłowicach.
Numer ogłoszenia: 254223 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia , ul. Bytomska 41, 41-400 Mysłowice, woj. śląskie, tel. 032 3183301, 032 3182011, fax. 032 2222330.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa jałowych ,jednorazowych, zbiorczo zapakowanych zestawów wstępnie przygotowanych(odpakowanych) materiałów i akcesoriów niezbędnych do operacji zaćmy metodą fakoemulsyfikacji (typu cpk)- dla bloku operacyjnego okulistycznego Szpitala nr 2 w Mysłowicach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 350 szt. cpk.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp oraz rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający oraz form, w jakich te dokumenty będą składane (Dz. U. z dnia 24 maja 2006r. Nr 87 poz.605) a także spełniające warunki o którym mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykazanie niepodlegania wykonawcy wykluczeniu z postępowania należy dokonać niżej wymienionymi dokumentami w postaci oryginałów lub kserokopii potwierdzonych przez wykonawcę : Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie załączonych dokumentów metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.1 Aktualny w terminie składania ofert wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej lub inny odpowiedni dokument upoważniający do występowania wykonawcy w obrocie prawnym wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - potwierdzony przez wykonawcę jak w pkt. 1.6. siwz w zakresie aktualności dokumentu. Dokument taki ma wykazać upoważnienie osoby(osób)do podpisania oferty oraz załączanych dokumentów. 1.2 Koncesja, zezwolenie lub licencja jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym / w przypadku gdy nie jest wymagana koncesja, zezwolenie lub licencja, wykonawca składa odpowiednie oświadczenie/. 1.3 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania oferty 1.5 Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu wykonawcy z postępowania przetargowego zgodnie z art. 22 i 24 Pzp - załącznik nr 3 siwz. 1.6 Formularz oferty - załącznik nr 2 do siwz. 1.7 Formularz asortymentowo- cenowy - załącznik nr 1 do siwz. 1.8 Wykaz dostaw -- załącznik nr 4 do siwz. Dokument ten ma zawierać następujące informacje: nazwę wykonawcy określenie przedmiotu dostawy nazwę odbiorcy i jego adres datę dostawy ( dzień, miesiąc, rok) lub jeżeli umowa jest w trakcie realizacji stwierdzenie, że umowa jest w trakcie realizacji wartość dostawy z podatkiem VAT stwierdzenie, że dostawa została wykonana należycie (zamawiający zaleca załączenie referencji, itp. dokumentów) 1.9 Parafowany projekt umowy - załącznik nr 5. 1.10 Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia: Wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzanie do obrotu i używania - atesty, certyfikaty przetłumaczone na język polski i potwierdzone za zgodność przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnr2.myslowice.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedzibie Zamawiającego : SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr T. Boczonia 41-400 Mysłowice, ul. Bytomska 41 Dział Zam. Publ. - Budynek Dyrekcji II piętro godz.8:00 - 14:00.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.10.2008 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ Szpital nr 2 im. dr T. Boczonia Mysłowice, ul. Bytomska 41 W SEKRETARIACIE - I piętro w dni powszednie w godz.7:00 - 14:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.