Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-26
Bartoszyce: Budowa sieci szerokopasmowej i systemu monitoringu wizyjnego w Bartoszycach
Numer ogłoszenia: 254173 - 2011; data zamieszczenia: 26.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta , ul. Bohaterów Monte Cassino 1, 11-200 Bartoszyce, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7629804, 7629819, faks 089 762 9805.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bartoszyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci szerokopasmowej i systemu monitoringu wizyjnego w Bartoszycach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zaprojektowanie i budowa bezprzewodowej sieci szerokopasmowej łączącej jednostki na terenie miasta z publicznymi punktami dostępu do Internetu typu Hot-Spot oraz zaprojektowanie i budowa systemu monitoringu wizyjnego w Bartoszycach. Przedmiot zamówienia składa się z dwóch zadań określonych poniżej: Zadanie nr 1: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa sieci telekomunikacyjnej i niezbędnej infrastruktury teletechnicznej i teleinformatycznej na potrzeby realizacji projektu Budowa sieci szerokopasmowej w Bartoszycach, realizowanego w ramach działania 7.1. Tworzenie infrastruktury społeczeństwa informacyjnego, priorytetu VII Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Zadanie nr 2: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa systemu monitoringu wizyjnego na terenie miasta Bartoszyce na potrzeby realizacji projektu p.n. Budowa systemu monitoringu wizyjnego obszarów rewitalizowanych miasta Bartoszyce realizowanego w ramach działania 4.2 Rewitalizacja miast Osi Priorytetowej IV Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Szczegółowo przedmiot zamówienia został określony w programach funkcjonalno-użytkowych, które są załącznikiem do SIWZ (odpowiednio Załącznik Nr 10 i 11)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 32.41.21.10 - Sieć internetowa 32.41.80.00 - Sieć radiowa 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 32.42.40.00 - Infrastruktura sieciowa 32.51.00.00 - Bezprzewodowy system telekomunikacyjny 32.52.00.00 - Sprzęt i kable telekomunikacyjne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.23.32 - Telekomunikacyjne roboty dodatkowe 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 48.20.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu 48.21.00.00 - Pakiety oprogramowania dla sieci 48.82.10.00 - Serwery sieciowe 48.98.20.00 - Pakiety oprogramowania do zarządzania konfiguracją 51.30.00.00 - Usługi instalowania urządzeń komunikacyjnych 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo 29.81.61.00 - 29.81.61.00 50.93.10.00 - 50.93.10.00 .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: . Ustala się wadium dla Zadań nr 1 i 2 w wysokości: 70 000 zł, słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych. W tym dla Zadania nr 1: 40 000 zł, a dla Zadania nr 2: 30 000 zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku posiadania niezbędnego doświadczenia zamawiający uzna posiadanie aktualnych dokumentów lub wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: a. realizacji 2 projektów obejmujących każdy dostawę i instalację systemu WiMAX, przy czym każdy projekt obejmuje minimum 2 stacje bazowe wielosektorowe i 50 CPE; b. realizację 3 projektów obejmujących każdy dostawę i instalację systemu WiMAX do budowy monitoringu wizyjnego, przy czym każdy projekt obejmuje minimum 2 stacje bazowe wielosektorowe i 20 zakończeń CPE do podłączenia kamer; c. realizację 5 systemów monitoringu wizyjnego, każdy obejmujący zaprojektowanie i wykonanie min. 20 punktów kamerowych z systemem rejestracji w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna wiedza i doświadczenie Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia Zamawiający uzna dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie: a. Kierownik budowy/projektu posiadający: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz telekomunikacji radiowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą (oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); udokumentowane co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. projektant lub kierownik budowy kierownik robót telekomunikacyjnych lub inspektor nadzoru robót telekomunikacyjnych; posiadający certyfikat potwierdzający znajomość zarządzania projektami wg uznanej metodologii np.: XPM, PRINCE2; doświadczenie w kierowaniu i realizacji co najmniej jednej inwestycji na potrzeby samorządu o wartości brutto robót budowlanych nie mniejszej niż 3 000 000 PLN, dofinansowanego ze środków unijnych, w skład której wchodziła budowa sieci szerokopasmowej łączącej jednostki (obiekty) samorządowe i realizacja publicznych punktów dostępu do Internetu. b. Projektant specjalista w zakresie projektowania instalacji elektrycznych posiadający: uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); udokumentowane co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. projektant lub kierownik budowy kierownik robót elektrycznych lub inspektor nadzoru robót elektrycznych w ramach posiadanych uprawnień; c. Projektant specjalista w zakresie projektowania stacji bazowych: pełne uprawnienia w zakresie projektowania architektonicznego (oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); udokumentowane co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. projektant min. 10 stacji bazowych systemów WiMAX na potrzeby samorządów (projekty budowlane, projekty konstrukcyjne) w ramach posiadanych uprawnień; d. Kierownik prac elektrycznych posiadający: uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi (oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa); udokumentowane co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie tj. projektant lub kierownik budowy kierownik robót elektrycznych lub inspektor nadzoru robót elektrycznych w ramach posiadanych uprawnień; Uprawnienia Zawodowe SEP kategorii E do 1kV (na stanowisku eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym) i kategorii D do 1kV (na stanowisku dozoru w zakresie elektroenergetycznym); e. 5 instalatorów instalacji teletechnicznych i elektrycznych posiadających: uprawnienia Zawodowe SEP kategorii E do 1kV (na stanowisku eksploatacji w zakresie elektroenergetycznym); licencje pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia. Zamawiający dopuszcza połączenie funkcji poszczególnych osób pod warunkiem spełnienia przez osobę łączącą funkcje wszystkich warunków wymaganych dla tych funkcji. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający uzna: a. wykazanie, że Wykonawca osiągnął w okresie ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, średnioroczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości co najmniej 7 000 000PLN; b. wykazanie przez Wykonawcę, iż dysponuje środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na realizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości 3 000 000 PLN; c. posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 3 000 000 PLN. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- sprawozdanie finansowe w całości, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a.1) formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (Załącznik nr 1 do SIWZ) a.2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ) a.4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych. a.5) kosztorys ofertowy - wypełniony metoda kalkulacji uproszczonej (Załącznik nr 12 do SIWZ). a.6) potwierdzenie zapoznania się z warunkami lokalnymi realizacji zamówienia (Załącznik nr 8 do SIWZ) a.7) wypełnione tabele zgodności oferowanego systemu (Załącznik nr 9 do SIWZ) c.2) Certyfikatu autoryzowanego partnera lub przedstawiciela producenta oferowanego sytemu WiMAX.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.warmia,mazury.pl/bartoszyce_gmina_miejska/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Bartoszyce ul. Boh Monte Cassino 1 11-200 Bartoszyce. Pokój
nr 34..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Bartoszyce ul. Boh. Monte Cassino 1 11-200 Bartoszyce. Pokój nr 1 - Biuro obsługi interesantów..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Budowa sieci szerokopasmowej w Bartoszycach, realizowanego w ramach działania 7.1. Tworzenie infrastruktury społeczeństwa informacyjnego, priorytetu VII Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013. Budowa systemu monitoringu wizyjnego obszarów rewitalizowanych miasta Bartoszyce realizowanego w ramach działania 4.2 Rewitalizacja miast Osi Priorytetowej IV Rozwój, restrukturyzacja i rewitalizacja miast Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BARTOSZYC
- Zakup aparatury medycznej wykorzystywanej na bloku operacyjnym - laparoskop i artroskop
- Przebudowa ul. Lelewela w Bartoszycach
- Remont pomieszczeń obiektu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Bartoszycach na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Bartoszycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ekopracownia pod chmurką w ZS Centrum Kształcenia Rolniczego im. 1000-lecia Państwa Polskiego w Nakle Śląskim - Zieleniec - ETAP I
- Budowa trzech kontenerowych sal edukacyjnych w Zespole Szkół Nr 2 Specjalnych im. Marii Grzegorzewskiej w Mikołowie przy ul. Pokoju 4a
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni oraz warsztatów szkolnych dla Zespołu Szkół w Piaskach
- Modernizacja wewnętrznej instalacji wodnej w CDR w Brwinowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" w miejscowości Wybrzeże
- Budowa obiektu sportowo- rekreacyjnego w Starej Krępie
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.