eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szamotuły › Zeskanowanie analogowych map zasadniczych, wpasowanie, kalibracja rastrów oraz podłączenie do bazy danych mapy numerycznej w SIP GEO-INFO.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-28

Szamotuły: Zeskanowanie analogowych map zasadniczych, wpasowanie, kalibracja rastrów oraz podłączenie do bazy danych mapy numerycznej w SIP GEO-INFO.
Numer ogłoszenia: 254152 - 2015; data zamieszczenia: 28.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Szamotułach , ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły, woj. wielkopolskie, tel. 61 29-28-700, faks 61 29-21-880.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-szamotuly.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zeskanowanie analogowych map zasadniczych, wpasowanie, kalibracja rastrów oraz podłączenie do bazy danych mapy numerycznej w SIP GEO-INFO..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zeskanowanie analogowych map zasadniczych, wpasowanie, kalibracja rastrów oraz podłączenie do bazy danych mapy numerycznej w SIP GEO-INFO..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.31.00.00 - Usługi przetwarzania danych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Ustala się wadium w wysokości: 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) w poręczeniach bankowych, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego do dnia 7 października 2015 r., godz. 9.00 z dopiskiem wadium na zeskanowanie analogowych map zasadniczych: Rachunek Bankowy Zamawiającego Bank Spółdzielczy Duszniki O/Szamotuły Nr konta: 70 9072 0002 0430 0003 2370 0101 (7 października 2015 r., godz. 900 - ostateczny termin, w którym wadium winno znajdować się na koncie Zamawiającego). 3. Dowód wniesienia wadium w formach określonych w punktach 1a, 1b, 1c, 1d, 1e należy dołączyć do oferty. 4. Jeżeli Wykonawca nie złoży wadium w wymaganym terminie, to oferta zostanie wykluczona bez rozpatrywania na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Wadium wpłacone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie: a) po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, b) po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) spełnią warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy; 3) zaakceptują 14 dniowy termin zapłaty za wykonanie usługi od momentu dostarczenia faktury do siedziby zamawiającego; 4) uważają się za związanych ofertą przez okres 30 dni; 5) udzielą rękojmi za wady na wykonaną usługę na okres 24 miesięcy licząc od daty bezusterkowego odbioru końcowego przedmiotu umowy; 6) zapewnią usunięcie wad w ramach rękojmi w czasie nie dłuższym niż 14 dni; 7) wniosą przed upływem terminu do składania ofert wadium w kwocie 1 500,00 zł. Ocena spełnienia warunków określonych dla Wykonawców będzie dokonywana na podstawie analizy dokumentów, które Zamawiający określił w SIWZ, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca wymogi SIWZ otrzyma ocenę spełnia natomiast oferta, która nie spełnia wymogów SIWZ otrzyma ocenę nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający zawiadomi równocześnie Wykonawców, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, podając uzasadnienie faktyczne i prawne, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 pkt 3 ustawy. INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY, W TYM W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Formularz ofertowy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, wg formularza stanowiącego załącznik nr 3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1, 2 i 2a ustawy, wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu ofert. 6. Wykonawca, wraz z wnioskiem lub ofertą, składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, wg formularza stanowiącego załącznik nr 5 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Dokument potwierdzający dokonanie wniesienia wadium. Wszystkie wymienione wyżej dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Brak poświadczenia za zgodność z oryginałem kserokopii dokumentu załączonego do oferty spowoduje odrzucenie oferty. W przypadku poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii przez notariusza, adwokata, radcę prawnego lub osoby, których uprawnienie do reprezentacji wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego) Wykonawcy, zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu złożonego w formie poświadczonej przez Wykonawcę kopii wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2)

      przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wokiss.pl/szamotulyp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://bip.wokiss.pl/szamotulyp/bip/ogloszenia/zamowienia-publiczne.html.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2015 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Szamotułach, ul. Wojska Polskiego 4, 64-500 Szamotuły, kancelaria, budynek C, pokój nr 003 nie później niż do dnia 7 października 2015 r. do godziny 09:00..

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.