eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Wizualizacja, aranżacja i wykonanie zabudowy Wielkopolskiego stoiska na targi krajowe i zagraniczne wraz z usługami w zakresie montażu, demontażu w oparciu o gotowy projekt graficzno-plastyczny oraz obsługi technicznej, transportu, magazynowania i sprzątania tego stoiska podczas targów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Poznań: Wizualizacja, aranżacja i wykonanie zabudowy Wielkopolskiego stoiska na targi krajowe i zagraniczne wraz z usługami w zakresie montażu, demontażu w oparciu o gotowy projekt graficzno-plastyczny oraz obsługi technicznej, transportu, magazynowania i sprzątania tego stoiska podczas targów
Numer ogłoszenia: 254097 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolska Organizacja Turystyczna , ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 6645233, 234, faks 61 6645235.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wot.org.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wot.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wizualizacja, aranżacja i wykonanie zabudowy Wielkopolskiego stoiska na targi krajowe i zagraniczne wraz z usługami w zakresie montażu, demontażu w oparciu o gotowy projekt graficzno-plastyczny oraz obsługi technicznej, transportu, magazynowania i sprzątania tego stoiska podczas targów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja przedsięwzięcia pn. Wizualizacja, aranżacja i wykonanie zabudowy Wielkopolskiego stoiska na targi krajowe i zagraniczne wraz z usługami w zakresie montażu, demontażu w oparciu o gotowy projekt graficzno plastyczny oraz obsługi technicznej, transportu oraz magazynowania i sprzątania tego stoiska podczas targów. Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Promocja Wielkiej Pętli Wielkopolski markowego produktu turystyki wodnej w Wielkopolsce etap II współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 Turystyka, Schematu II Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Informacje ogólne o zamówieniu. Realizacja zamówienia obejmuje szczegółowy zakres następujących zadań. Zadanie nr 1 Wykonanie zabudowy Wielkopolskiego stoiska (30m2) w oparciu o przedstawiony projekt graficzno-plastyczny stoiska. Zadanie nr 2 Usługi w zakresie montażu, demontażu oraz transportu i magazynowania składowania elementów stoiska wraz z niezbędną obsługą techniczną w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego. Wykaz targów turystycznych z udziałem Wielkopolskiej Organizacji Turystycznej w roku 2015. Dzieło zostanie wykonane za pomocą narzędzi i materiałów pozyskanych przez Wykonawcę. W przypadku stoiska 30m2 Wykonawca w ramach realizacji zadania zobowiązany jest każdorazowo do wyposażenia stoiska w media tj. prąd i Internet. Po zakończeniu każdych targów Wykonawca zobowiązany jest do odłączenia ww. mediów oraz demontażu stoiska. Wszelkie koszty przyłączy i eksploatacji mediów leżą po stronie Wykonawcy. Każdorazowe przekazanie stoiska do przechowania Wykonawcy dokonywane będzie w dniu zakończenia imprezy, Wykonawca transportując, montując oraz demontując i magazynując stoisko, zobowiązuje się zapewnić ochronę przekazanego mu mienia Zamawiającego w czasie obowiązywania umowy, Wykonawca zobowiązuje się ubezpieczyć na wypadek zaginięcia lub uszkodzenia wyposażenia i elementów stoiska targowego z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego. Ewentualne straty Zamawiającego wynikłe z utraty lub zniszczenia elementów stoiska targowego, za które odpowiada Wykonawca, w okresie w którym posiada przedmiotowe elementy, zostaną wówczas pokryte przez ubezpieczyciela Wykonawcy lub z jego własnych środków. Wszelkie koszty przyłączy i eksploatacji mediów leżą po stronie Wykonawcy.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.38.00 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego 63.12.20.00 - Usługi magazynowania 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne 39.15.00.00 - Różne meble i wyposażenie 39.17.20.00 - Lady 39.14.11.00 - Regały 39.15.11.00 - Stojaki 39.11.20.00 - Krzesła 32.33.33.00 - Aparatura do powielania obrazu wideo 32.32.46.00 - Telewizory cyfrowe 39.29.85.00 - Ozdoby 79.95.60.00 - Usługi w zakresie organizacji targów i wystaw 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie art.22 ust.1 ustawy o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy, o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że wykonali, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonują, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia/usługi, w skład których - każdego z tych zamówień/usług - wchodziło wykonanie zabudowy stoiska o powierzchni co najmniej 30 m2 wraz z usługami w zakresie jego montażu, demontażu, obsługi techniczno-serwisowej stoiska oraz załączą dowody, czy zamówienia/usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnego dodatkowego warunku w tym zakresie poza treścią wynikającą z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i ogranicza się do wymogu złożenia w tym zakresie oświadczenia przez Wykonawcę o treści wskazanej w ww. artykule, tj. dysponowaniem odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia żadnego dodatkowego warunku w tym zakresie poza treścią wynikającą z art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych i ogranicza się do wymogu złożenia w tym zakresie oświadczenia przez Wykonawcę o treści wskazanej w ww. artykule, tj. dysponowaniem odpowiednim potencjałem osobowym zdolnym do wykonania zamówienia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na podstawie art.22 ust.1 ustawy o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 80 tys. zł. Potwierdzeniem spełnienia warunku jest dostarczenie informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości co najmniej 80 tys. zł, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w sytuacjach lub warunkach określonych poniżej. 1.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacją przedmiotu umowy. 2.Gdy zajdzie konieczność zastosowania (dostawy) towarów zamiennych, w sytuacji gdy towary przewidziane (zaoferowane) w ofercie wybranego Wykonawcy nie mogą być użyte przy realizacji przedmiotu umowy z powodu zaprzestania ich produkcji lub na przykład wycofania z rynku. 3.Strony mogą domagać się przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy tylko i wyłącznie z powodu wystąpienia siły wyższej, rozumianej jako wystąpienie czynnika niezależnego i niezawinionego przez którąkolwiek ze stron, mającego wpływ na realizację postanowień umowy. Termin wykonania umowy może zostać przedłużony, w takiej sytuacji, o czas występowania siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wot.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolska Organizacja Turystyczna ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, piętro I, pokój 103.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2014 godzina 10:00, miejsce: Wielkopolska Organizacja Turystyczna ul. 27 Grudnia 17/19, 61-737 Poznań, piętro I, pokój 103.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie dotyczy realizacji projektu pt. Kompleksowa promocja markowego produktu turystyki wodnej Wielka Pętla Wielkopolski - współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI - Turystyka i środowisko kulturowe, Działania 6.1 - Turystyka, Schematu II - Promocja i informacja turystyczna Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.