eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Bieżące utrzymanie dróg w 2008 r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-19

Zawiercie: Bieżące utrzymanie dróg w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 254094 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, fax 032 6721513.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-zawiercie.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg w 2008 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie dróg w 2008 r. Zakres zamówienia obejmuje: 1. W zakresie zadania nr 1 - Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni asfaltobetonowych (uzupełnianie ubytków) jezdni dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie o łącznej długości 95 km oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie o łącznej powierzchni 7150 m2: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi, - zabudowa wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, - regulacja pionowa studni kanalizacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej kontroli stanu nawierzchni dróg, gwarantującego zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa. W przypadku powstania ubytków nawierzchni jezdni w pasie drogowym - Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a miejsce takie zabezpieczyć. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej oraz wykaz parkingów objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki do SIWZ. 2. W zakresie zadania nr 2 - Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie o łącznej długości 145 km: - formowanie koron drzew rosnących w pasach drogowych, - usuwanie drzew rosnących w pasach drogowych, - koszenie pasów zieleni. W przypadku powstania nieprzewidzianych zdarzeń w pasie drogowym tj. wywrócenie drzewa, złamany konar itp. - Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a miejsce takie zabezpieczyć. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej oraz wykaz dróg gminnych o nawierzchni gruntowej stanowią załączniki do SIWZ. 3. W zakresie zadania nr 3 - Mechaniczne zamiatanie jezdni oraz bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie - z wyłączeniem pielęgnacji zieleni, utrzymania poziomego i pionowego oznakowania oraz remontów cząstkowych nawierzchni asfaltobetonowych o łącznej długości 145 km: - mechaniczne zamiatanie, - remonty cząstkowe chodników, - wykonanie barier ochronnych, - dowóz kruszywa na drogi gruntowe. W przypadku powstania nagłych uszkodzeń w pasie drogowym - Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a miejsce takie zabezpieczyć. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej, wykaz dróg gminnych o nawierzchni gruntowej oraz wykaz parkingów stanowią załączniki do SIWZ. 4. W zakresie zadania nr 4 - Pionowe i poziome oznakowanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie o łącznej długości 95 km oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie o łącznej powierzchni 7150 m2: - ustawienie pionowych znaków drogowych, - oznakowanie poziome jezdni. Oznakowanie należy wykonać zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z 2003r.). Wykonawca zobowiązany będzie do stałej kontroli stanu oznakowania dróg, gwarantującego zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia oznakowania, czy też jego braku - Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i niezwłocznie odtworzyć brakujące lub zniszczone oznakowanie. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej oraz wykaz parkingów objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej siwz). Przedstawiciel wykonawcy realizującego zamówienie zobowiązany będzie do osobistych kontaktów z pracownikiem Wydziału Gospodarki Miejskiej UM, w każdy dzień roboczy, o wyznaczonej godzinie, w celu przyjęcia zleceń na wykonanie prac określonych w niniejszym zamówieniu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Oryginalny kod CPV: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 74.25.21.00 - Usługi zagospodarowania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 71.42.10.00 - Usługi wkomponowywania ogrodów w krajobraz Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł na zadanie 1, 1.500,00 zł na zadanie 2, 1.200,00 zł na zadanie 3, 500,00 zł na zadanie 4. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, zgodnie z postanowieniami punktu XIII i może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto: URZĄD MIEJSKI w ZAWIERCIU ING BANK ŚLĄSKI CBK/CZĘSTOCHOWA KONTO: 80 1050 1142 1000 0008 0065 3354 z dopiskiem: Wadium w przetargu nieograniczonym na bieżące utrzymanie dróg w 2008 roku - zadanie nr.....o nazwie:..(należy wpisać nr i nazwę zadania, o realizację którego ubiega się Wykonawca). Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku zamawiającego. 4. Jeżeli wykonawca wnosi wadium w: 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych, 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późniejszymi zmianami). Oryginały dokumentów należy zdeponować w kasie Urzędu Miejskiego, a do oferty należy dołączyć poświadczoną za zgodność kserokopię. W/w formy wadium musza się znaleźć w kasie zamawiającego w terminie wyznaczonym do składania ofert. 5. Wadium wniesione w formach, o których mowa w pkt 4 musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art. 22 ust. 1 Pzp oraz spełniają warunki szczegółowe: - W zakresie zadania nr 1 - Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni asfaltobetonowych (uzupełnianie ubytków) jezdni dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie: a) wykonywali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie analogiczne do przedmiotu zamówienia związane z bieżącym utrzymanie dróg, polegające m.in. na: budowie, przebudowie, modernizacji, remoncie dróg o nawierzchni asfaltobetonowej, którego wartość wynosi minimum 200.000,00 zł brutto i którego należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego; b) dysponują co najmniej 1 osobą, posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej, która jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego c) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: walec drogowy z wibracją - minimum 1 szt., samochód wywrotka o ładowności min. 5 ton- minimum 1 szt., piła spalinowa do cięcia nawierzchni bitumicznych - minimum 1 szt., samochód patrolowy (oznakowany) - minimum 1 szt., sprężarka powietrza o wydajności 2-5 m3 / minutę - minimum 1 szt. d) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 150.000,00 zł; - W zakresie zadania nr 2 - Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie: e) wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie analogiczne do przedmiotu zamówienia związane z utrzymaniem zieleni o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto, którego należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego; f) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: podnośnik montażowy (zwyżka) - minimum 1 szt., kosiarka rotacyjna (ciągnikowa) - minimum 1 szt., ciągnik z przyczepą - minimum 1 szt., pilarka spalinowa - minimum 1 szt., kosa spalinowa - minimum 2 szt., kosiarka spalinowa - minimum 2 szt., samochód patrolowy (oznakowany) - minimum 1 szt., g) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 50.000,00 zł; - W zakresie zadania nr 3 - Mechaniczne zamiatanie jezdni oraz bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie - z wyłączeniem pielęgnacji zieleni, utrzymania poziomego i pionowego oznakowania oraz remontów cząstkowych nawierzchni asfaltobetonowych: h) wykonali lub wykonują w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie analogiczne do przedmiotu zamówienia związane z mechanicznym zamiataniem jezdni w pasie drogowym o wartości nie mniejszej niż 40 000 zł brutto, którego należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzedniego Zamawiającego; i) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: zamiatarka uliczna - minimum 1 szt., samochód wywrotka o ładowności min. 5 ton - minimum 1 szt., koparko-ładowarka - minimum 1 szt., samochód patrolowy (oznakowany) - minimum 1 szt. j) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 50.000,00 zł; - W zakresie zadania nr 4 - Pionowe i poziome oznakowanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie: k) dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia, tj.: samochód dostawczy o ładowności do 3,5 tony - minimum 1 szt., samochód patrolowy (oznakowany) - minimum 1 szt., l) posiadają polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 30.000,00 zł; W przypadku ubiegania się o realizację więcej niż jednego zadania jako warunek konieczny i wystarczający Zamawiający będzie uznawał wykazanie się polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum odpowiadającą największej wartości spośród wymaganych na dane zadania. Tym samym Wykonawca nie musi przedstawić niniejszego dokumentu opiewającego na sumę wartości z poszczególnych zadań o udzielenie których się ubiega. W zakresie dysponowania samochodem patrolowym (oznakowanym) - minimum 1 szt. wystarczy wykazanie się przez Wykonawcę, że posiada 1 szt. niniejszego pojazdu niezależnie od ilości zadań o udzielenie których się ubiega. W zakresie wykazania się przez Wykonawcę samochodem wywrotką o ładowności min. 5 ton- minimum 1 szt. za warunek konieczny i wystarczający Zamawiający będzie uznawał w przypadku jednoczesnego ubiegania się o realizację zadania nr 1 i 3 wykazanie się 1 szt. przedmiotowego środka transportu. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. W/w zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt. VI specyfikacji.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane prace zostały wykonane należycie. Dokumenty określone w niniejszym punkcie należy przedłożyć jedynie w przypadku składania oferty na zadanie nr 1. 7) Wykaz (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wskazane usługi zostały wykonane należycie. Dokumenty określone w niniejszym punkcie należy przedłożyć jedynie w przypadku składania oferty na zadanie nr 2 i 3. 8) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 9) Wykaz osób (sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Przedłożony przez wykonawcę wykaz musi potwierdzać, że personel przewidziany do realizacji zamówienia posiada stosowne uprawnienia budowlane. Do wykazu należy dołączyć stosowne uprawnienia pracowników i aktualne zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. Dokumenty określone w niniejszym punkcie należy przedłożyć jedynie w przypadku składania oferty na zadanie nr 1. Wskazane uprawnienia muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. Nr 83, poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. Osoby, które posiadają uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczeń samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkładają te dokumenty. 10) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, ze wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Ponadto Wykonawca złoży wraz z ofertą: 11) Druk Formularz oferty, sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ. 12) Kosztorys(y) ofertowy(e) szczegółowy(e) sporządzony(e) w oparciu o przedmiar(y) robót stanowiący(e) załącznik(i) do SIWZ. 13) Wykaz części zamówienia, które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, złożony na druku stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ (Wykonawca, który nie przewiduje udziału podwykonawców w realizacji zamówienia - nie składa tego dokumentu). Wyżej wymienione dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę z umieszczoną klauzulą: za zgodność z oryginałem. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia, a wszystkie warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. V SIWZ muszą spełniać oni łącznie. Ich potencjały ludzkie, techniczne, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa zostaną zsumowane, aby mogli spełniać warunki udziału w postępowaniu. Przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt V przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie wykonawcy. Oferty przedstawione przez dwa lub więcej podmiotów występujących wspólnie, będą musiały spełniać następujące wymagania: a) oferta będzie zawierać informacje i dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt 2-5, dotyczące każdego partnera konsorcjum. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w ppkt 1 wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie złożą oddzielne lub wspólne; b) oferta będzie podpisana w taki sposób, by wiązała prawnie wszystkich partnerów; c) wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami; d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. e) zamawiający może w ramach odpowiedzialności solidarnej żądać wykonania umowy w całości przez partnera kierującego lub od wszystkich partnerów łącznie lub od każdego z osobna, albo też w inny sposób ustalony w umowie konsorcjum. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w: 1) pkt 1 ppkt 2, 3, 5 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 2) ppkt 4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 ppkt 1) lit. a) i c) oraz ppkt 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2 ppkt 1) lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-zawiercie.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 225.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Zawierciu, ul. Leśna 2, Wydział Zamówień Publicznych, pokój 225.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Cena za specyfikację istotnych warunków zamówienia: 12,20 (10 zł + 22% VAT). Ogłoszenie zostało zamiszczone w BZP w dniu 19.12.2008 r.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni asfaltobetonowych (uzupełnianie ubytków) jezdni dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno - asfaltowymi, - zabudowa wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej, - regulacja pionowa studni kanalizacyjnych. Wykonawca zobowiązany będzie do stałej kontroli stanu nawierzchni dróg, gwarantującego zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa. W przypadku powstania ubytków nawierzchni jezdni w pasie drogowym - Wykonawca zobowiązany będzie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a miejsce takie zabezpieczyć. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do siwz. Przedstawiciel wykonawcy realizującego zamówienie zobowiązany będzie do osobistych kontaktów z pracownikiem Wydziału Gospodarki Miejskiej UM, w każdy dzień roboczy, o wyznaczonej godzinie, w celu przyjęcia zleceń na wykonanie prac określonych w niniejszym zamówieniu. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej oraz wykaz parkingów objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pielęgnacja zieleni w pasach drogowych dróg publicznych gminnych oraz dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - formowanie koron drzew rosnących w pasach drogowych, - usuwanie drzew rosnących w pasach drogowych, - koszenie pasów zieleni. W przypadku powstania nieprzewidzianych zdarzeń w pasie drogowym tj. wywrócenie drzewa, złamany konar itp. - Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a miejsce takie zabezpieczyć. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załączniki do siwz. Przedstawiciel wykonawcy realizującego zamówienie zobowiązany będzie do osobistych kontaktów z pracownikiem Wydziału Gospodarki Miejskiej UM, w każdy dzień roboczy, o wyznaczonej godzinie, w celu przyjęcia zleceń na wykonanie prac określonych w niniejszym zamówieniu. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej oraz wykaz dróg gminnych o nawierzchni gruntowej stanowią załączniki do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.10-5, 74.25.21.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Mechaniczne zamiatanie jezdni oraz bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie - z wyłączeniem pielęgnacji zieleni, utrzymania poziomego i pionowego oznakowania oraz remontów cząstkowych nawierzchni asfaltobetonowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - mechaniczne zamiatanie, - remonty cząstkowe chodników, - wykonanie barier ochronnych, - dowóz kruszywa na drogi gruntowe. W przypadku powstania nagłych uszkodzeń w pasie drogowym - Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, a miejsce takie zabezpieczyć. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załączniki do siwz. Przedstawiciel wykonawcy realizującego zamówienie zobowiązany będzie do osobistych kontaktów z pracownikiem Wydziału Gospodarki Miejskiej UM, w każdy dzień roboczy, o wyznaczonej godzinie, w celu przyjęcia zleceń na wykonanie prac określonych w niniejszym zamówieniu. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej, wykaz dróg gminnych o nawierzchni gruntowej oraz wykaz parkingów stanowią załączniki do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.10.00-9, 45.23.32.22-1, 45.23.32.20-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pionowe i poziome oznakowanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych Gminy Zawiercie oraz parkingów na terenie Miasta Zawiercie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ustawienie pionowych znaków drogowych, - oznakowanie poziome jezdni. Oznakowanie należy wykonać zgodnie z załącznikami nr 1-4 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 poz. 2181 z 2003r.). Wykonawca zobowiązany będzie do stałej kontroli stanu oznakowania dróg, gwarantującego zapewnienie odpowiedniego bezpieczeństwa. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia oznakowania, czy też jego braku - Wykonawca zobowiązany jest powiadomić o tym fakcie Zamawiającego i niezwłocznie odtworzyć brakujące lub zniszczone oznakowanie. Wykonawca zobowiązany będzie pokryć ewentualne roszczenia osób fizycznych bądź prawnych (użytkowników dróg) będące następstwem zdarzeń powstałych w skutek nienależytego wywiązywania się z przedmiotu umowy oraz posiadać ubezpieczenie OC. Zamawiający będzie realizował przedmiot zamówienia poprzez udzielanie zleceń. Termin wykonania prac wyszczególnionych w zleceniu wynosi 14 dni od daty otrzymania zlecenia przez Wykonawcę. Dodatkowo Wykonawca powinien zapewnić całodobową łączność telefoniczną umożliwiającą zgłaszanie nagłych zdarzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do siwz. Przedstawiciel wykonawcy realizującego zamówienie zobowiązany będzie do osobistych kontaktów z pracownikiem Wydziału Gospodarki Miejskiej UM, w każdy dzień roboczy, o wyznaczonej godzinie, w celu przyjęcia zleceń na wykonanie prac określonych w niniejszym zamówieniu. Wykaz dróg gminnych i dróg wewnętrznych gminy Zawiercie o nawierzchni asfaltobetonowej oraz wykaz parkingów objętych przedmiotem zamówienia stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedstawiciel wykonawcy realizującego zamówienie zobowiązany będzie do osobistych kontaktów z pracownikiem Wydziału Gospodarki Miejskiej UM, w każdy dzień roboczy, o wyznaczonej godzinie, w celu przyjęcia zleceń na wykonanie prac określonych w niniejszym zamówieniu..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.