eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrześniadostawę mikrobusu 9 osobowego przystosowanego do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim wraz z homologacją dla Domu Pomocy Społecznej we Wrześni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Września: dostawę mikrobusu 9 osobowego przystosowanego do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim wraz z homologacją dla Domu Pomocy Społecznej we Wrześni
Numer ogłoszenia: 254077 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Szkolna 25, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4360798, fax. 061 4360798.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wrzesnia.powiat.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę mikrobusu 9 osobowego przystosowanego do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim wraz z homologacją dla Domu Pomocy Społecznej we Wrześni.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawę mikrobusu 9 osobowego przystosowanego do przewozu 1 osoby na wózku inwalidzkim wraz z homologacją dla Domu Pomocy Społecznej we Wrześni.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.52.00 - Pojazdy silnikowe do transportu mniej niż 10 osób .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.nie wykluczeni z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i ust.2, ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymogi określone w art. 22 ust. l ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.jedn. Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z póżn. zm ) 2.będą dysponować niezbędnym sprzętem dla realizacji przedmiotu zamówienia Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawcę. Nie spełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego formularza oferty (która stanowi załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji) winny być dołączone następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga - z odpisu lub zaświadczenia winno wynikać, kto jest upoważniony do reprezentowania Wykonawcy, w przeciwnym razie należy dołączyć listę osób uprawnionych do reprezentowania oraz sposób reprezentowania. 2. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji 3. Parafowany wzór umowy (załącznik nr 4) Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrzesnia.powiat.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej ul. Szkolna 25, 62-300 Września tel. (061) 436-07-98 fax. (061) 436-07-98.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej ul. Szkolna 25, 62-300 Września.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.