eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kwidzyn › Usługa przeprowadzenia szkolenia/kursu grupowego dla osób uprawnionych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie z zakresuKasjer handlowy - dla 16 osób (1 grupa)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-16

Kwidzyn: Usługa przeprowadzenia szkolenia/kursu grupowego dla osób uprawnionych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie z zakresu: Kasjer handlowy - dla 16 osób (1 grupa)
Numer ogłoszenia: 254045 - 2010; data zamieszczenia: 16.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie , ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie, tel. 0-55 267 27 00, faks 0-55 267 27 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia szkolenia/kursu grupowego dla osób uprawnionych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie z zakresu: Kasjer handlowy - dla 16 osób (1 grupa).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Usługa przeprowadzenia szkolenia/kursu grupowego dla osób uprawnionych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kwidzynie z zakresu: Kasjer handlowy - dla 16 osób (1 grupa). 2. Termin przeprowadzenia szkolenia/kursu na podstawie zapisów zawartych w Rozdział II SIWZ: październik 2010 r. - listopad 2010 r. 3. W szkoleniu/kursie będą uczestniczyć osoby uprawnione w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 ze zm.). 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Rozdziale II Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), która jest dostępna na stronie internetowej tj.: www.bip.pupkwidzyn.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny na rok 2010 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie - wykonał należycie co najmniej dwa szkolenia/kursy obejmujące grupę minimum 10 osób każde (tj. 2 szkolenia/kursy po 10 osób) w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (przy czym zakres każdego ze szkoleń/kursów musiał obejmować podstawy obsługi komputera, obsługę kas fiskalnych i fakturowanie oraz minimum sanitarne). Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje salą/salami i odpowiednim wyposażeniem bazy lokalowej z zapleczem dydaktycznym niezbędnym do realizacji szkolenia/kursu wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami tj.: 16 stanowisk przeznaczonych dla każdego uczestnika (16 x zestaw: stolik + krzesło), 1 tablica kredowa i/lub sucho ścieralna i/lub flipchart z zapasem kartek, 1 rzutnik multimedialny (lub inne urządzenie spełniające funkcję rzutnika), minimum 16 stanowisk komputerowych wraz z zainstalowanym oprogramowaniem biurowym oraz oprogramowaniem do fakturowania (wybór typu oprogramowania należy do Wykonawcy), minimum 8 kas fiskalnych (co najmniej jedna kasa fiskalna na 2 osoby).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: dysponuje lub będzie dysponować osobami, które spełniają następujące wymagania: posiadają kwalifikacje zawodowe do prowadzenia szkoleń w zakresie przedmiotu zamówienia (w szczególności w przedmiocie zajęć jaki będzie realizowany przez wykładowcę/trenera), posiadają doświadczenie w postaci pełnienia funkcji wykładowcy/trenera na co najmniej dwóch szkoleniach w zakresie przedmiotu zamówienia (w szczególności w przedmiocie zajęć jaki będzie realizowany przez wykładowcę/trenera), posiadają wykształcenie minimum średnie, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować minimum 2 osobami, które spełniają następujące wymagania: co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne kwalifikacje zawodowe oraz wiedzę do przeprowadzenia szkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia oraz posiadającą wykształcenie minimum średnie, a także doświadczenie w pełnieniu funkcji wykładowcy/trenera na co najmniej dwóch szkoleniach, na których prowadziła zajęcia z zakresu fakturowania, co najmniej jedną osobą posiadającą niezbędne kwalifikacje zawodowe oraz wiedzę do przeprowadzenia szkolenia w zakresie przedmiotu zamówienia oraz posiadającą wykształcenie minimum średnie, a także doświadczenie w pełnieniu funkcji wykładowcy/trenera na co najmniej dwóch szkoleniach, na których prowadziła zajęcia z zakresu obsługi kas fiskalnych. Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia oraz wykształcenia z uwzględnieniem jego poziomu (jeżeli dokumenty te zostały uzyskane, wydane poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej winny być uznane zgodnie z ustawą z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63, poz. 394)). Wykonawca będzie musiał także określić, jaki będzie zakres wykonywanych przez nich czynności w realizacji zamówienia oraz podać informację o podstawie dysponowania tymi osobami.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony po złożeniu przez Wykonawcę oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (o czym mowa w ppkt 7.1.1 SIWZ). W tym wypadku Zamawiający poprzestaje na ogólnym sformułowaniu warunku i sposobie dokonywania jego oceny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie Wykonawcy(ów) o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz. U. z 2008 r., Nr 69, poz. 415 ze zm.) - wzór podany przez Zamawiającego jako załącznik do formularza oferty. 2. Formularz oferty - wzór podany przez Zamawiającego w SIWZ. 3. Certyfikat jakości usług (jeżeli instytucja szkoleniowa posiada). Wśród certyfikatów przedstawianych przez instytucje szkoleniowe mogą się znaleźć takie certyfikaty jak np.: aktualny certyfikat systemu zarządzania jakością kształcenia/szkolenia, wydanego Wykonawcy na podstawie międzynarodowych norm ISO lub innych znaków jakości, aktualna akredytacja kuratora oświaty wydana Wykonawcy na podstawie przepisów ustawy o systemie oświaty. 4. Dokument dysponowania zasobami innych podmiotów w szczególności pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawcę to dotyczy. 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 65
  • 2 - DOŚWIADCZENIE WYKONAWCY - 30
  • 3 - CERTYFIKAT JAKOŚCI USŁUG - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie zapisów z SIWZ: ...20.3 Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy oraz określenie warunków tych zmian: 20.3.1 z powodu zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej, nie wynikającej z zamierzonego działania strony i nie powodującej roszczeń z powodu tej omyłki; 20.3.2 w zakresie aktualizacji danych Wykonawcy poprzez zmianę w szczególności nazwy przedsiębiorstwa, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy; 20.3.3 w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa odnoszących się do niniejszego zamówienia; 20.3.4 w przypadku, gdy wskutek działania siły wyższej umowa nie będzie mogła być realizowana w terminach,o których mowa w umowie i w harmonogramie szkolenia, Wykonawca zrealizuje szkolenie zgodnie z pozostałymi postanowieniami umowy, przy czym całość szkolenia zakończy się nie później niż 15.12.2010 r.; 20.3.5 gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności zmiany terminu realizacji umowy; 20.3.6 umowa może ulec zmianie w przypadku zmniejszenia liczby uczestników szkolenia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i będącego wynikiem: 20.3.6.1 niestawienia się kandydata na szkolenie pomimo wydania skierowania na szkolenie, 20.3.6.2 przerwania uczestnictwa w szkoleniu (podjęcie pracy przez osobę uprawnioną, choroba, nieusprawiedliwiona rezygnacja ze szkolenia), którego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy; 20.3.7 w umowie stosownie do postanowień w ppkt. 20.3.6.1 SIWZ zmianie ulega przeliczenie kosztu szkolenia. W takim przypadku koszt szkolenia stanowi iloczyn kosztu kursu jednej osoby uprawnionej oraz rzeczywistej ilości osób uprawnionych, które rozpoczęły szkolenie; 20.3.8 w umowie stosownie do postanowień w ppkt. 20.3.6.2 SIWZ Wykonawca może ubiegać się o zwrot kosztów szkolenia osób, które przerwały szkolenie. Wysokość kosztów ustala się proporcjonalnie do okresu szkolenia, w którym uczestniczyły; 20.3.9 umowa może także ulec zmianie w wyniku dokonania przez Wykonawcę: 20.3.9.1 zmiany kadry realizującej szkolenie w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych(np. choroba, śmierć, rozwiązanie stosunku pracy, itp.), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy, pod warunkiem, że nowo wskazany wykładowca będzie posiadał wykształcenie i doświadczenie w zakresie ilości przeprowadzonych szkoleń z tematu objętego zamówieniem - równoważne do zmienianego wykładowcy. Wykonawca złoży nowe dokumenty dotyczące nowej kadry, zgodnie z pierwotnymi zasadami przewidziane w SIWZ, 20.3.9.2 zmiana miejsca wykonywania zamówienia (szkolenia) pod warunkiem, że nowe miejsce wykonania zamówienia zlokalizowane zostanie w miejscu równoważnym lub korzystniejszym dla osób uprawnionych. 20.4 Zmiana umowy następuje na umotywowany wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy. 20.5 Zmiany umowy przewidziane w pkt 20.3. SIWZ wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiana umowy dokonuje się w trybie aneksu do umowy podpisanej przez Zamawiającego i Wykonawcę....

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pupkwidzyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn, pok. 24 II piętro..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2010 godzina 12:45, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Kwidzynie, ul. Grudziądzka 30, 82-500 Kwidzyn , pokój 13 (sekretariat), I piętro..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.