Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-30
Łaziska Górne: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych oraz pełnienie
nadzoru autorskiego w trakcie trwania realizacji inwestycji
Numer ogłoszenia: 253969 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaziska Górne , pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 32 3248000, faks 32 3248006.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie trwania realizacji inwestycji.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem Zamówienia jest: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie trwania realizacji inw 2. Oferent zobowiązany jest do: Opracowania wyceny prac projektowych na podstawie Środowiskowych Zasad Wyceny Prac Projektowych którą należy dołączyć do oferty. Oferta powinna zawierać koszt pełnienia nadzoru autorskiego, w ramach które-go należy uwzględnić min. 10 pobytów na budowie. Nadzór autorski sprawowany będzie w okresie od przeka-zania terenu placu budowy wykonawcy robót do daty zakończenia zadania inwestycyjnego z obowiązkowym udziałem w naradach roboczych, oraz odbiorze końcowym. 3. Charakterystyka projektowanego obiektu: Budynek Szkoły składa się z dwóch części: starej, zbudowanej ok. 1915 roku, (część ta wpisana jest do rejestru zabytków), oraz nowej zbudowanej ok. 1991roku.. Budynek Szkoły jest budynkiem wolnostojącym częściowo podpiwniczonym o konstrukcji murowanej. Ściany konstrukcyjne z cegły gr. 38 i 25 cm. Tynki zewnętrzne cementowo-wapienne gładkie. Dach w nowej części konstrukcji z płyt korytkowych pokryty papą i blachą trapezową natomiast dach na starej części budynku o konstrukcji płatwiowo - kleszczowej pokryty dachówką ceramiczną.. Pow. Zabudowy starej części to ok. 450 m2, natomiast nowej części to około 2250 m2. 4. Zakres zamówienia, prace przedprojektowe, przygotowawcze, uzgodnienia: Zakres zamówienia obejmuje swym opracowaniem: a. Wykonanie inwentaryzacji budynku szkoły. b. Wykonanie dwuetapowej dokumentacji projektowej na termomodernizację Szkoły Podstawowej Nr1. Etap I - opracowanie projektu budowlano - wykonawczego termomodernizacji nowej części szkoły wraz z uzyska-niem decyzji pozwolenia na budowę. Termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej etapu I nastąpi do dnia 20.02.2013r. Etap II - opracowanie projektu budowlano - wykonawczego termomodernizacji starej części szkoły wpisanej na listę konserwatora zabytków wraz zatwierdzeniem projektu przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. Termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej etapu II nastąpi do dnia 20.04.2013r. 5. Opracowanie projektowo-kosztorysowe powinno zawierać: a. Projekt budowlano-wykonawczy w ilości 3 egz., który swym opracowaniem powinien obejmować: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych, - wymianę pozostałej części stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz elementami grzejnikowymi jak również modernizację węzła cieplnego, który zapewni pokrycie potrzeb cieplnych w budynku szkoły. - docieplenie konstrukcji dachu wraz z remontem kominów i wymianą obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej - odnowienie pokrycia dachu z blachy trapezowej - wymiana naświetli dachowych (przepuszczalność światła przez nowoprojektowane naświetla powinna wynosić od 70 % do 80 %) - Zestawienie stolarki drzwiowej i okiennej b. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obejmującą w szczególności wymagania wła-ściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczegól-nych robót jak również zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru mających wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych - w ilości 2 egzemplarzy, c. Przedmiary robót z podziałem na zadania, przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rze-czowych - w ilości 2 egzemplarzy + 1 egz. w formie cyfrowej (np. w *.ath lub *.kst). d. Kosztorys inwestorski z podziałem na zadania, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. Dz.U. Nr 130 z 2004 r poz. 1389 z późniejszymi zmianami - 2 egz. + 1 egz. w formie cyfrowej (np. w *.ath lub *.kst). e. Zbiorcze Zestawienie Kosztów (ZZK) opracowane na podstawie kosztorysów inwestorskich - 3 egz. f. Plan BIOZ - 3 egz. g. Harmonogram Realizacji i Finansowania (HRF) - 3 egz. h. Audyt energetyczny budynku Szkoły- 3 egz. i. Należy przeprowadzić pomiary termowizyjne wraz wykonaniem zdjęć (pomiary te powinno się przeprowadzać w warunkach braku oświetlenia słonecznego po zachodzie słońca lub rano).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANE
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca winien wykazać , że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, w ramach jednej umowy, w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budynku, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Osoby posiadające wymagane uprawnienia winny być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty- przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Opracowanie wyceny prac projektowych na podstawie Środowiskowych Zasad Wyceny Prac Projektowyc 3. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZP-029-12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-170 Łaziska Górne Pl. Ratuszowy 1 ,Punkt Obsługi Interesanta, cena 5 zł lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: 43-170 Łaziska Górne Pl. Ratuszowy 1 ,Punkt Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁAZISK GÓRNYCH
- Mini boisko do zajęć sportowych wraz z ogrodzeniem-piłkochwytami oraz bramą dwuskrzydłową w Przedszkolu nr 2 Integracyjnym w Łaziskach Górnych
- Doposażenie placu zabaw w żłobku przy ul. Miodowej 11 w ramach Resortowego programu "Aktywne Place Zabaw" 2025
- Dostawa wraz z montażem biblioteczki plenerowej w Łaziskach Górnych przy Bibliotece Miejskiej
- Dowóz i odwóz 1 ucznia niepełnosprawnego z terenu Łazisk Górnych do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego dla Dzieci Niesłyszących i Słabo Słyszących w Katowicach, ul. Grażyńskiego 17 wraz z opieką nad nim
- Mini boisko do zajęć sportowych wraz z adaptacją placu zabaw oraz wykonaniem powierzchni bezpiecznych w Przedszkolu nr 5 im. Przyjaciół Bohaterów Bajek w Łaziskach Górnych
- Remont silnika spalinowego typu 1104C44EX, ciągnika D66 Vario produkcji Scharf dla PGG S.A. Oddział KWK Bolesław Śmiały
więcej: przetargi w Łaziskach Górnych »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej - Termomodernizacja SP w Dargini - Modernizacja niskoefektywnych energetycznie źródeł ciepła wraz z wykonaniem dokumentacji.
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi 1286K Klimontów-Kościelec gr. woj. w zakresie od 0+000-6+500 km oraz od 6+900-5+584 km
- DOPOSAŻENIE/UATRAKCYJNIENIE PLACU ZABAW W ŻŁOBKU MIEJSKIM "BAJKOWA KRAINA" W GRYFOWIE ŚLĄSKIM w formule zaprojektuj i wybuduj
- Opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej budowy budynku zamieszkania zbiorowego (internatu) przy ZSCKR im. Jana Pawła II w Brzostku wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- Świadczenie usług projektowych
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w Kamińsku wraz z wymianą źródła ciepła i montażem OZE w formule "zaprojektuj i wybuduj" w Gminie Przystajń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.