eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łaziska GórneOpracowanie projektu budowlano-wykonawczego termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie trwania realizacji inwestycji

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Łaziska Górne: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie trwania realizacji inwestycji
Numer ogłoszenia: 253969 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łaziska Górne , pl. Ratuszowy 1, 43-170 Łaziska Górne, woj. śląskie, tel. 32 3248000, faks 32 3248006.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laziska.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie trwania realizacji inwestycji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem Zamówienia jest: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Dworcowej 4 w Łaziskach Górnych, uzyskanie pozwolenia na budowę oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie trwania realizacji inw 2. Oferent zobowiązany jest do: Opracowania wyceny prac projektowych na podstawie Środowiskowych Zasad Wyceny Prac Projektowych którą należy dołączyć do oferty. Oferta powinna zawierać koszt pełnienia nadzoru autorskiego, w ramach które-go należy uwzględnić min. 10 pobytów na budowie. Nadzór autorski sprawowany będzie w okresie od przeka-zania terenu placu budowy wykonawcy robót do daty zakończenia zadania inwestycyjnego z obowiązkowym udziałem w naradach roboczych, oraz odbiorze końcowym. 3. Charakterystyka projektowanego obiektu: Budynek Szkoły składa się z dwóch części: starej, zbudowanej ok. 1915 roku, (część ta wpisana jest do rejestru zabytków), oraz nowej zbudowanej ok. 1991roku.. Budynek Szkoły jest budynkiem wolnostojącym częściowo podpiwniczonym o konstrukcji murowanej. Ściany konstrukcyjne z cegły gr. 38 i 25 cm. Tynki zewnętrzne cementowo-wapienne gładkie. Dach w nowej części konstrukcji z płyt korytkowych pokryty papą i blachą trapezową natomiast dach na starej części budynku o konstrukcji płatwiowo - kleszczowej pokryty dachówką ceramiczną.. Pow. Zabudowy starej części to ok. 450 m2, natomiast nowej części to około 2250 m2. 4. Zakres zamówienia, prace przedprojektowe, przygotowawcze, uzgodnienia: Zakres zamówienia obejmuje swym opracowaniem: a. Wykonanie inwentaryzacji budynku szkoły. b. Wykonanie dwuetapowej dokumentacji projektowej na termomodernizację Szkoły Podstawowej Nr1. Etap I - opracowanie projektu budowlano - wykonawczego termomodernizacji nowej części szkoły wraz z uzyska-niem decyzji pozwolenia na budowę. Termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej etapu I nastąpi do dnia 20.02.2013r. Etap II - opracowanie projektu budowlano - wykonawczego termomodernizacji starej części szkoły wpisanej na listę konserwatora zabytków wraz zatwierdzeniem projektu przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę. Termin wykonania dokumentacji projektowo-kosztorysowej etapu II nastąpi do dnia 20.04.2013r. 5. Opracowanie projektowo-kosztorysowe powinno zawierać: a. Projekt budowlano-wykonawczy w ilości 3 egz., który swym opracowaniem powinien obejmować: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych, - wymianę pozostałej części stolarki okiennej i drzwiowej, - wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz elementami grzejnikowymi jak również modernizację węzła cieplnego, który zapewni pokrycie potrzeb cieplnych w budynku szkoły. - docieplenie konstrukcji dachu wraz z remontem kominów i wymianą obróbek blacharskich oraz wymiana instalacji odgromowej - odnowienie pokrycia dachu z blachy trapezowej - wymiana naświetli dachowych (przepuszczalność światła przez nowoprojektowane naświetla powinna wynosić od 70 % do 80 %) - Zestawienie stolarki drzwiowej i okiennej b. Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, obejmującą w szczególności wymagania wła-ściwości materiałów, wymagania dotyczące sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczegól-nych robót jak również zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiaru mających wpływ na wysokość wartości kosztorysowej robót budowlanych - w ilości 2 egzemplarzy, c. Przedmiary robót z podziałem na zadania, przez które należy rozumieć opracowania zawierające opis robót budowlanych w kolejności technologicznej ich wykonania, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rze-czowych - w ilości 2 egzemplarzy + 1 egz. w formie cyfrowej (np. w *.ath lub *.kst). d. Kosztorys inwestorski z podziałem na zadania, wykonany zgodnie z Rozporządzeniem Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. Dz.U. Nr 130 z 2004 r poz. 1389 z późniejszymi zmianami - 2 egz. + 1 egz. w formie cyfrowej (np. w *.ath lub *.kst). e. Zbiorcze Zestawienie Kosztów (ZZK) opracowane na podstawie kosztorysów inwestorskich - 3 egz. f. Plan BIOZ - 3 egz. g. Harmonogram Realizacji i Finansowania (HRF) - 3 egz. h. Audyt energetyczny budynku Szkoły- 3 egz. i. Należy przeprowadzić pomiary termowizyjne wraz wykonaniem zdjęć (pomiary te powinno się przeprowadzać w warunkach braku oświetlenia słonecznego po zachodzie słońca lub rano).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANE

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca winien wykazać , że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę, w ramach jednej umowy, w zakresie związanym z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na wykonaniu dokumentacji projektowej dotyczącej budynku, o wartości co najmniej 50 000 zł brutto.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca winien wykazać, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej, - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, Osoby posiadające wymagane uprawnienia winny być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powyższy warunek mogą spełnić łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz oferty- przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2. Opracowanie wyceny prac projektowych na podstawie Środowiskowych Zasad Wyceny Prac Projektowyc 3. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Do oferty należy załączyć dokument pełnomocnictwa do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy, który jest wymagany w sytuacji, gdy z dokumentu rejestrowego nie wynika uprawnienie osoby do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. W/w dokument może być doręczony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://przetargi.laziska.um.gov.pl/ZP-029-12
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 43-170 Łaziska Górne Pl. Ratuszowy 1 ,Punkt Obsługi Interesanta, cena 5 zł lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.12.2012 godzina 10:00, miejsce: 43-170 Łaziska Górne Pl. Ratuszowy 1 ,Punkt Obsługi Interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.