Ogłoszenie z dnia 2009-07-27
Zabrze: Dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej
w gminie Zabrze oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu
Numer ogłoszenia: 253968 - 2009; data zamieszczenia: 27.07.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Roosevelta 40, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 2777800, faks 032 2777802.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze oraz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Zabrzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oryginalnych lub równoważnych materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek określonych w załączniku nr 1 (CPV: 30125110-5) 2. Opis dodatkowy a) Materiały muszą być oryginalne, fabrycznie nowe, nie poddane wcześniej procesowi regeneracji, oryginalnie zapakowane - opakowania tonerów do drukarek HP muszą być zabezpieczone stosownymi plombami producenta. b) Zamawiający akceptuje fabrycznie nowe, nie poddane wcześniej procesowi regeneracji, tonery będące zamiennikami, które nie spowodują utraty gwarancji drukarki lub kserokopiarki, dla której są przeznaczone oraz będą równoważne pod względem jakości materiałom eksploatacyjnym wyprodukowanym przez producentów sprzętu, a ich wydajność nie będzie niższa od wydajności podanej w załączniku nr 1. W przypadku wystąpienia uszkodzenia drukarek na skutek wadliwego toneru Wykonawca poniesie wszelkie koszty związane z naprawą lub zakupem wolnego od wad sprzętu. c) Materiały do drukarek HP muszą spełniać wymagania producenta drukarek w szczególności tonery do drukarek z poz. 1, 2, 8 załącznika nr 1 winny zapewnić prawidłowe działanie sterownika drukarek w systemie Windows XP informującego o stopniu zużycia tonera. d) Zamawiający nie dopuszcza możliwości zaoferowania przez Wykonawcę regenerowanych tonerów do drukarek tj. takich, w których podczas wytwarzania zostały zastosowane elementy pochodzące z innych, zużytych materiałów eksploatacyjnych. e) Dostawa towaru będzie kontrolowana przez Zamawiającego. f) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu całej partii towaru, w sytuacji, gdy wśród sprawdzonych tonerów, jeden okaże się wadliwy. W takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany odebrać całą dostarczoną partię towaru na własny koszt i ponownie dostarczyć tonery wolne od wad w terminie 2 dni roboczych od zgłoszenia reklamacji. g) Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne uszkodzenia drukarek Zamawiającego powstałe w wyniku niewłaściwej jakości dostarczonych przez niego tonerów, a stwierdzone pisemną opinią wystawioną przez autoryzowany serwis producenta drukarek. h) Jeśli dostarczone tonery będą wykonywać rażąco mniejszą od podanej przez Wykonawcę liczbę wydruków lub wystąpią objawy wadliwej pracy tonera (np. zabrudzenia, głośna praca, zła jakość wydruku), Zamawiający ma prawo je zwrócić w ramach rękojmi. Wykonawca prześle w zamian sprawne tonery w czasie do 2 dni roboczych od daty otrzymania reklamacji. i) Wykonawca w terminie 7 dni od daty wystawienia opinii o której mowa w pkt g dokona wymiany wadliwego sprzętu Zamawiającego na nowy tego samego rodzaju, jakości i producenta na swój koszt. j) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił minimum 12-miesięcznej rękojmi na oferowany towar, licząc od daty dostawy towaru. Szczegółowe oznaczenia tonerów znajdują się w formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 2 do SIWZ. Tonery określone w poz. 3 - 20 szt, poz. 7- 7 szt, poz. 8 - 5 szt, poz. 9 - 2 szt załącznika nr 1 przeznaczone będą na potrzeby projektu współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 33297.02 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt współfinansowan przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego pt. Reintegracja, Aktywność, Praca. Program na rzecz integracji społeczno-zawodowej w gminie Zabrze.
 
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.07.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma 
PRZEDSIĘBIORSTWO "OPTIMUS" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo OPTIMUS Sp. z o.o. ul. Chełmońskiego 1 44-200 Rybnik, ul. Chełmońskiego 1, 44-200 Rybnik, kraj/woj. śląskie.
 
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ 
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 33297.02
 - Oferta z najniższą ceną: 33297.02 oferta z najwyższą ceną: 34765.00
 - Waluta: PLN.
 
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- "Zakup i dostawa sprzętu komputerowego dla Centrum Usług Wspólnych w Zabrzu"
 - DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I MATERIAŁÓW LABORATORYJNYCH.
 - Rozbudowa części rekreacyjnej boiska wielofunkcyjnego przy IV Liceum Ogólnokształcącym im. Mikołaja Reja w Zabrzu - ZBO edycja XI wniosek P0072
 - Zakup i dostawa cystern na podwoziu tandemowym do transportu i dystrybucji wody pitnej dla Miasta Zabrze w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
 - Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego: "Modernizacja SSP, SSWiN, CCTV wraz z montażem systemu detekcji wycieków - O/Zabrze, ul. Szczęść Boże 18".
 - Świadczenie usług pielęgniarskich na rzecz mieszkańców Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu.
 
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisowo-materiałową dla Polskiej Akademii Nauk".
 - Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
 - Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
 - Dzierżawa 27 sztuk urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą wszelkich materiałów eksploatacyjnych z wyjątkiem papieru oraz ze świadczeniem kompleksowych usług serwisowych dla ww. urządzeń.
 - Dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Urzędu Miejskiego w Elblągu na rok 2026
 - Dostawa podręczników, materiałów biurowych, pomocy dydaktycznych oraz akcesoriów komputerowych dla uczniów szkół zawodowych Powiatu Olkuskiego.
 
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





