eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Kartuzy w 2011 roku - III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-22

Kartuzy: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Kartuzy w 2011 roku - III
Numer ogłoszenia: 253926 - 2011; data zamieszczenia: 22.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Kartuzy , Burchardztwo 181, 83-300 Kartuzy, woj. pomorskie, tel. 058 681 16 36, faks 058 681 16 36.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kartuzy/zamowienia_publiczne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organiz. nieposiadająca osobowości prawnej zarządzająca mieniem Skarbu Państwa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Kartuzy w 2011 roku - III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Kartuzy polegających na pracach pomocniczych przy pozyskaniu i zrywce drewna, na hodowli lasu, pracach z nasiennictwa i selekcji drzew, ochronie lasu, ochronie przeciwpożarowej lasu oraz pracach z zakresu szkółkarstwa leśnego. 2. Zamówienie zostało podzielone na 16 części (pakietów). 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na wykonanie jednej lub kilku części zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Dla każdej części zamówienia Zamawiający przewiduje udzielenie, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnie z dyspozycją zawartą w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część zamówienia nr 1 - 130,00 PLN, Część zamówienia nr 2 - 80,00 PLN, Część zamówienia nr 3 - 240,00 PLN, Część zamówienia nr 4 - 120,00 PLN, Część zamówienia nr 5 - 480,00 PLN, Część zamówienia nr 6 - 220,00 PLN, Część zamówienia nr 7 - 420,00 PLN, Część zamówienia nr 8 - 130,00 PLN, Część zamówienia nr 9 - 310,00 PLN, Część zamówienia nr 10 - 500,00 PLN, Część zamówienia nr 11 - 60,00 PLN, Część zamówienia nr 12 - 110,00 PLN, Część zamówienia nr 13 - 360,00 PLN, Część zamówienia nr 14 - 15,00 PLN, Część zamówienia nr 15 - 180,00 PLN, Część zamówienia nr 16 - 140,00 PLN. 2. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu - wyłącznie przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP O Kartuzy nr 10 1020 1866 0000 1202 0012 9478 z oznaczeniem w tytule przelewu: `Wadium w przetargu - ZP-2710-7/2011, część nr ....`; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 4. Jako termin wniesienia wadium w formie pieniądza zostanie przyjęty termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy wnieść poprzez złożenie oryginału poręczenia lub gwarancji w kasie Zamawiającego - w dniach roboczych od poniedziałku do piątku, w godz. od 7.00 do 14.00. 6. Poręczenie lub gwarancja muszą być bezwarunkowe, płatne na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust 4a oraz 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, z późn. zm.), a także obejmować cały okres związania ofertą określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 7. Zamawiający wymaga, aby na dokumencie polecenia przelewu, poręczeniu bądź gwarancji Wykonawca jednoznacznie wskazał część lub części zamówienia, których dotyczy wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie: a) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 1 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 4 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na ochronie lasu; b) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 2 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 3 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na hodowli lasu; c) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 3 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 8 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na hodowli i ochronie lasu; d) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 4 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 4 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na ochronie lasu; e) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 5 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 15 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na hodowli i ochronie lasu; f) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 6 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 7 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na hodowli i ochronie lasu; g) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 7 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 14 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na hodowli i ochronie lasu; h) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 8 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 4 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na ochronie lasu; i) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 9 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 10 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na hodowli i ochronie lasu; j) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 10 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 16 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na hodowli i ochronie lasu; k) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 11 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 2 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na hodowli i ochronie lasu; l) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 12 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 4 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na hodowli i ochronie lasu; m) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 13 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 12 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na hodowli i ochronie lasu; n) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 14 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 500 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na ochronie lasu; o) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 15 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 6 000 PLN, obejmującą co najmniej prace polegające na hodowli i ochronie lasu; p) w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 16 - co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż 4 000 PLN, obejmującą co najmniej prace z zakresu szkółkarstwa leśnego. W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o udzielenie więcej niż jednej części zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej o wartości brutto nie mniejszej niż suma wskazanych powyżej wartości dla części zamówienia, o których udzielenie Wykonawca się ubiega, przy czym usługa ta musi obejmować co najmniej wszystkie wskazane prace jakie wymagane są dla potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku dla części zamówienia, o których udzielenie Wykonawca się ubiega.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje: 1. w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 5, 7, 9, 10, 11 - co najmniej jednym (niezależnie od liczby części zamówienia, o udzielenie których Wykonawca się ubiega) z niżej wymienionych urządzeń specjalistycznych do przygotowania gleby pod odnowienia: a) pług leśny aktywny - w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 5, 7, 11 obowiązkowo wyposażony w pogłębiacz pozwalający pogłębić miejsce sadzenia na głębokość nie mniejszą niż 25 cm; b) frez leśny - w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 5, 7, 11 obowiązkowo pozwalający pogłębić miejsce sadzenia na głębokość nie mniejszą niż 25 cm; 2. w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 5, 7, 9 - co najmniej jednym (niezależnie od liczby części zamówienia, o udzielenie których Wykonawca się ubiega) sprzętem pozwalającym rozdrobnić mechanicznie bez mieszania z glebą pozostałości poeksploatacyjne po pozyskaniu drewna, gałęzie; 3. w przypadku ubiegania się o udzielenie części zamówienia nr 16 - co najmniej jedną broną rolniczą zębatą, co najmniej jednym kultywatorem zawieszanym wyposażonym w układ kruszący sprężynowy oraz co najmniej jednym rozrzutnikiem obornika.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą (niezależnie od liczby części zamówienia, o udzielenie których Wykonawca się ubiega), do pełnienia funkcji nadzoru, z wykształceniem leśnym co najmniej średnim.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Ofertę należy złożyć na formularzu oferty sporządzonym zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, do którego, oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4), należy załączyć: a) formularz(-e) cenowy(-e) sporządzony(-e) zgodnie ze wzorami stanowiącymi załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - dla części zamówienia, o których udzielenie Wykonawca się ubiega; b) wykaz części zamówienia, których wykonanie zostanie powierzone podwykonawcom - jeżeli Wykonawca powierzy wykonanie części zamówienia podwykonawcy(-com); c) pełnomocnictwo do podpisania oferty, w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, bądź sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z tego dokumentu - jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. 2. Oferta składana przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oprócz dokumentów wymienionych powyżej oraz dokumentów wymienionych w pkt III.4), powinna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia - podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania tych Wykonawców - w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, bądź sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z tego dokumentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy: a) przedłużenie terminu realizacji przedmiotu umowy - w przypadku, gdy na skutek działania siły wyższej lub innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy wykonanie prac stanowiących przedmiot zamówienia nie będzie możliwe w terminach zgodnych z wiedzą i praktyką leśną w okresie obowiązywania umowy; b) zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi kwalifikacjami, o których mowa w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - w przypadkach, gdy Wykonawca realizując przedmiot umowy wyrazi potrzebę korzystania z innej(-ych) osoby(-ób) niż wskazana(-e) w złożonej ofercie; c) zmiana wysokości wynagrodzenia, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT) - od chwili zmiany podatek w nowej stawce będzie doliczany do cen netto zawartych w formularzu cenowym z oferty Wykonawcy. Należny podatek VAT naliczony zostanie do ceny netto na fakturze zgodnie z obowiązującym prawem w dniu wystawienia faktury. 2. Zmiany umowy, o których mowa w pkt 1b) oraz 1c) nie wymagają pisemnej formy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_gdansk/nadl_kartuzy/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Kartuzy, Burchardztwo 181, 83-300 Kartuzy - pokój nr 13 lub 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Kartuzy, Burchardztwo 181, 83-300 Kartuzy - pokój nr 16 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 2. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Leśnictwo Miarchowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Mirachowo polegających na ochronie lasu oraz ochronie przeciwpożarowej lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Leśnictwo Niepoczołowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Niepoczołowice polegających na pracach pomocniczych przy pozyskaniu i zrywce drewna oraz na hodowli lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Leśnictwo Bącka Huta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Bącka Huta polegających na hodowli lasu, ochronie lasu oraz ochronie przeciwpożarowej lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Leśnictwo Glinne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Glinne polegających na ochronie lasu oraz pracach z zakresu szkółkarstwa leśnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Leśnictwo Wygoda.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Wygoda polegających na hodowli lasu, ochronie lasu oraz ochronie przeciwpożarowej lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Leśnictwo Kamionka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Kamionka polegających na hodowli lasu, ochronie lasu oraz ochronie przeciwpożarowej lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Leśnictwo Sianowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Sianowo polegających na hodowli lasu, ochronie lasu oraz ochronie przeciwpożarowej lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Leśnictwo Kosowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Kosowo polegających na pracach pomocniczych przy pozyskaniu i zrywce drewna oraz na ochronie lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Leśnictwo Dzierżążno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Dzierżążno polegających na pracach pomocniczych przy pozyskaniu i zrywce drewna, na hodowli lasu oraz ochronie lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Leśnictwo Bilowo.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Bilowo polegających na hodowli lasu, ochronie lasu oraz ochronie przeciwpożarowej lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Leśnictwo Dąbrowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Dąbrowa polegających na hodowli lasu, ochronie lasu oraz ochronie przeciwpożarowej lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Leśnictwo Przewóz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Przewóz polegających na hodowli lasu, pracach z nasiennictwa i selekcji drzew, na ochronie lasu oraz ochronie przeciwpożarowej lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Leśnictwo Kolańska Huta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Kolańska Huta polegających na hodowli lasu, pracach z nasiennictwa i selekcji drzew, na ochronie lasu oraz ochronie przeciwpożarowej lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Leśnictwo Uniradze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Uniradze polegających na ochronie lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Leśnictwo Sikorzyno.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwie Sikorzyno polegających na hodowli lasu, ochronie lasu oraz ochronie przeciwpożarowej lasu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Szkółka Kiełpino.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Szkółce Leśnej Kiełpino polegających na pracach z zakresu szkółkarstwa leśnego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.