Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-19
Poznań: Wyroby biurowe
Numer ogłoszenia: 253864 - 2007; data zamieszczenia: 19.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań-Nowe Miasto, ul. Szwajcarska 3, 61-285 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8779517, fax 061 8779517.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-szwajcarska.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyroby biurowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa przedmiotu J m Ilość 1 2 3 4 1. Blok makulaturowy A4 kratka 100 kartek szt 500 2. Blok makulaturowy kratka 100 kartek szt 400 3. Cienkopis czarny szt 400 4. Cienkopis czerwony szt 400 5. Cienkopis zielony szt 300 6. Cienkopis niebieski szt 300 7. Długopis typu BK 77 czarny szt 1.000 8. Długopis typu BK 77 niebieski szt 1.000 9. Długopis samoprzylepny niebieski szt 50 10. Długopis żelowy czarny szt 300 11. Długopis żelowy niebieski szt 300 12. Dyskietki szt 800 13. Dziurkacz szt 80 14. Datownik szt 30 15. Foliopis średnio cienki czarny szt 500 16. Foliopis trudno zmywalny do pisania po skórze średniej grubości szt 50 17. Gumka szt 200 18. Koperty C6 z okienkiem z prawej strony s.k. szt 4.500 19. Koperty C6 z kodem s. k. szt 20.000 20. Koperty C5 s.k. szt 10.000 21. Koperty C4 s.k. szt 12.000 22. Korektor na wodę szt 500 23. Kalka maszynowa A4 op 50 24. Klej w sztyfcie szt 500 25. Klej Pritt-Pen płynny szt 450 26. Linijka 30 cm szt 200 27. Marker z srebrną farbą średniej grubości szt 20 28. Marker z czarną farbą średniej grubości szt 20 29. Nożyczki duże szt 300 30. Notes samoprzylepny 7x7 szt 1.000 31. Ołówek szt 400 32. Obwoluta - koszulka A4 szt 30.000 33. Ofertówka A4 szt 300 34. Pisaki czarne szt 500 35. Pisaki czerwone szt 500 36. Pisaki niebieskie szt 300 37. Pisaki zielone szt 300 38. Przybornik szt 30 39. Pinezka tablicowa szt 30 40. Rozszywacz szt 40 41. Spinacze małe op 1.000 42. Spinacze duże op 100 43. Segregator typu ESSELTE A4 7cm szt 700 44. Segregator typu ESSELTE A4 5cm szt 400 45. Segregator typu ESSELTE A5 7cm szt 50 46. Skoroszyt tekturowy A4 szr 500 47. Skoroszyt tekturowy z zawieszką A4 szt 400 48. Skoroszyt plastikowy z możliwością wpięcia do segregatora A4 szt 200 49. Skoroszyt plastikowy A4 szt 700 50. Skorowidz A4 szt 10 51. Teczka wiązana tekturowa A4 szt 3.000 52. Teczka do podpisu A4 15 kart szt 20 53. Tusz czarny typu Noris szt 1.200 54. Temperówki szt 70 55. Taśma klejąca przeźroczysta 18mm szt 800 56. Taśma pakowa szara szt 40 57. Taśma gęsia skórka szt 300 58. Wkładu czarne typy BK 77 szt 300 59. Wkłady typu BK 77 niebieskie szt 300 60. Wkłady do długopisów żelowych czarne szt 100 61. Wkłady do długopisów żelowych niebieskie szt 100 62. Wąsy szt 1.000 63. Zeszyty A4 kratka 80 kart. szt 500 64. Zeszyt A5 kratka 80 kart. szt 500 65. Zszywki op 1.000 66. Zszywacz typu EAGLE 201 szt 100 67. Zakreślacz różowy szt 250 68. Zakreślacz żółty szt 250 69. Zakreślacz zielony szt 250
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 1.5. złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 1.6. spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania, 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w pkt. VI niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego spełnia niespełna.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: .Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-szwajcarska.poznzn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań Nowe Miasto Szwajcarska 3 61-285 Poznań Zaopatrzenie pok 210 II p..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2008 godzina 09:30, miejsce: Zakład Opieki Zdrowotnej Poznań Nowe Miasto Szwajcarska 3 61-285 Poznań sekretariat pok. 219 IIp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Przeprowadzenie diagnozy pogłębionej dziecka w zakresie zgodnym ze wskazaniami wynikającymi z diagnozy psychofizycznej dzieci przebywających w pieczy zastępczej na terenie powiatu poznańskiego.
- ZP 60/25 "Prace naprawcze kanalizacji deszczowej i bytowej w Szpitalu Klinicznym im. Karola Jonschera Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu - w formule zaprojektuj i wybuduj"
- "Zaprojektowanie, wykonanie, dostarczenie i montaż fabrycznie nowego systemu sterującego 24 kanałami/siłownikami"
- ODBIÓR I TRANSPORT WRAZ Z ZAŁADUNKIEM ORAZ UTYLIZACJĄ ODPADÓW NIEBEZPIECZNYCH ORAZ INNYCH NIŻ NIEBEZPIECZNE Z KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH, BĘDĄCYCH W ADMINISTROWANIU 31 BAZY LOTNICTWA TAKTYCZNEGO
- Chemiczne czyszczenie części instalacji w postaci wybranych rurociągów, wymienników i kompensatorów będących częścią instalacji do odzysku odpadów ulegających biodegradacji Biokompostowni (...)
- zakup - z instalacją w bud. nr 16 na terenie Instytutu Ochrony Roślin - Państwowego Instytutu Badawczego w Poznaniu - 2 śluz powietrznych typu "air shower"
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i papieru kserograficznego dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego
- Zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
- Dostawa artykułów biurowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Wołominie
- Dostawa materiałów biurowych, do drukarni oraz materiałów eksploatacyjnych.
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





