Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: część I: opracowanie dokumentacji przebudowy sieci wodociągowej na terenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie; część II: : opracowanie dokumentacji przebudowy sieci kanalizacyjnej i nawierzchni na terenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi, które będą wykonywane na podstawie opracowanych dokumentacji Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, do kontaktów: Wanda Janowska pok. 305, ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6946043, fax 022 6946043, 6947204, e-mail: zampub@cokprm.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): cokprm.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Centrum Obsługi Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Wanda Janowska, ul. Powsińska 69/71 pok. 303, 02-903 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 694 65 04, fax 022 642 96 45, e-mail: zampub@cokprm.gov.pl, cokprm.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: gospodarstwo pomocnicze; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: część I: opracowanie dokumentacji przebudowy sieci wodociągowej na terenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie; część II: : opracowanie dokumentacji przebudowy sieci kanalizacyjnej i nawierzchni na terenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi, które będą wykonywane na podstawie opracowanych dokumentacji. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 12. Główne miejsce świadczenia usług: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie, Al. Ujazdowskie 1/3. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Część I: opracowanie dokumentacji przebudowy sieci wodociągowej na terenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w WarszawieCzęść II: opracowanie dokumentacji przebudowy sieci kanalizacyjnej i nawierzchni na terenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie oraz pełnienie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi, które będą wykonywane na podstawie opracowanych dokumentacji.Część I:Charakterystyka obiektu Istniejąca wewnętrzna sieć wodociągowa na terenie KPRM zasilana jest z sieci miejskiej poprzez trzy przyłącza: dwa od strony Al. Ujazdowskich oraz od Al. Szucha. Istnieje dodatkowe ujęcie wody oligoceńskiej doprowadzonej wodociągiem wewnętrznym do budynku Al. Ujazdowskie 1/3 oraz rozprowadzonej do dodatkowych hydrantów pożarowych w terenie. Hydranty w terenie zasilane są również z sieci miejskiej.Zakres zamówienia. Opracowana dokumentacja musi zawierać: inwentaryzację istniejących przyłączy z sieci miejskiej, sieci wewnętrznej, przyłączy do poszczególnych skrzydeł gmachu KPRM z sieci wewnętrznej oraz instalacji (wyposażenie p.poż. i sanitarne) niezbędne dla celów projektowych, projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, informacja do planu BIOZ, projekt organizacji robót, raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (jeśli taki raport będzie wymagany). Cała w/w dokumentacja musi zostać zapisana na CD-ROM (bez inwentaryzacji). Dokumentacja musi posiadać uzgodnienia, opinie i pozwolenia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Do momentu wyboru wykonawcy robót budowlanych, który będzie realizował projekt, projektant zobowiązany jest do ścisłej współpracy z zamawiającym w tym do udzielania wyjaśnień dotyczących wykonanej dokumentacji. Świadczenie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót wg projektu.Część II:Charakterystyka obiektu Teren, którego dotyczy opracowanie projektowe jest terenem KPRM o łącznej powierzchni 45 327 m2 (wraz z parkiem) i ograniczony jest budynkami Al. Ujazdowskie 1/3 oraz Al. Ujazdowskie 5, Al. Szucha 14, od strony południowej ulicą Bagatela.Istniejąca sieć kanalizacyjna zbiera wody opadowe z terenu KPRM i ścieki sanitarne z instalacji wewnętrznej budynków. Wody z budynku Al. Ujazdowskie 1/3 skrzydło \A\ odprowadzane są do kolektora ściekowego w Al. Ujazdowskich. Część kanalizacji sanitarnej i wód opadowych ze skrzydeł \B\ i \C\ odprowadzana jest do kolektora w Al. Szucha. Z uwagi na brak dokumentacji projektowej nie jest znany dokładny przebieg tras, rodzaj materiałów, średnic i zagłębień oraz miejsc podłączeń przykanalików i rur spustowych (brak studzienek). Kanalizacja przy budynku Al. Ujazdowskie 5 została wykonana w 2005 r. a przy skrzydle \D\ budynku Al. Ujazdowskie 1/3 w 2003 r. nie wchodzą więc w zakres dokumentacji, będącej przedmiotem niniejszego zamówienia.Drogi wewnętrzne na terenie KPRM mają nawierzchnię asfaltową na podbudowie z trelinki i gruzu. Na ich powierzchni, szczególnie po większych opadach deszczu, powstają zastoiny wody, zwłaszcza w okolicy budynku Al. Szucha 14, budynku kotłowni, przy wejściu \S\ i w zatoce postojowej przed skrzydłem \D\. Nawierzchnia po licznych pracach ziemnych i drogowych jest niejednolita, z łatami asfaltu, z zapadliskami i wyniesieniami spowodowanymi przez korzenie. Chodniki wykonane są z płyt chodnikowych lub kostki. Nawierzchnię z kostki ma również droga pożarowa od budynku Al. Ujazdowskie 1/3 w kierunku ul. Bagatela. Droga przy budynku Al. Ujazdowskie 5 została wykonana przy przebudowie budynku w 2005 r. (nawierzchnia z kostki granitowej)Zakres zamówienia. Opracowana dokumentacja musi zawierać: inwentaryzację istniejącej kanalizacji, ustalenie tras, kierunków przepływu, miejsc włączenia przykanalików kanalizacji sanitarnej, deszczowych rur spustowych oraz dróg w zakresie niezbędnym dla celów projektowych, koncepcję programowo-przestrzenną budowlano-instalacyjną, projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, informacja do planu BIOZ, projekt organizacji robót, raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (jeśli taki raport będzie wymagany). Całe w/w opracowanie projektowe musi zostać zapisane na CD-ROM (bez inwentaryzacji). Wykonawca musi uzyskać aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowania oraz z MPWiK - warunki techniczne do projektu sieci kanalizacji i włączenia jej do kolektorów ulicznych. Dokumentacja musi posiadać uzgodnienia, opinie i pozwolenia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę Do momentu wyboru wykonawcy robót budowlanych, który będzie realizował projekt, projektant zobowiązany jest do ścisłej współpracy z zamawiającym w tym do udzielania wyjaśnień dotyczących wykonanego opracowania projektowego. Świadczenie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót wg projektu.UWAGATermin realizacji każdej części zamówienia określony został odpowiednio w załącznikach BZamawiający posiada opracowania techniczne, dla każdej z w/w części zamówienia, które muszą być wykorzystane do realizacji przedmiotu zamówienia.Przed terminem złożenia ofert do niniejszego postępowania zostanie zorganizowana wizja celem umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dla kompleksowego sporządzenia ofert. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowita wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; data zakończenia: 30.04.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium zostanie wniesione przez wykonawców zaproszonych do składania ofert. Kwota wadium wynosi dla części I: 3 000 PLN dla części II: 10 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: We wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu wykonawca wyraźnie wskaże, której części zamówienia dotyczy jego wniosek. Jeśli wykonawca nie określi części, której dotyczy wniosek - zamawiający uzna, że wniosek dotyczy wszystkich części zamówienia.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1- 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym:1. posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia;2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1. wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej:a) dla części I: 3 dokumentacje (dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie) o wartości nie mniejszej niż 10 000 zł każda dokumentacja w zakresie robót budowlanych w branży sanitarnej, dotyczących sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych;b) dla części II: 2 dokumentacje (dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie) o wartości nie mniejszej niż 30 000 zł każda dokumentacja w zakresie robót budowlanych w branży sanitarnej, dotyczących budowy lub przebudowy sieci kanalizacji oraz 2 dokumentacje (dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie) o wartości nie mniejszej niż 20 000 zł każda dokumentacja w zakresie robót budowlanych w branży drogowej, dotyczących budowy lub przebudowy dróg;2.2. dysponują:a) dla części I: dwiema osobami (projektant i sprawdzający), które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych;b) dla części II: dwiema osobami (projektant i sprawdzający), które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz dwiema osobami (projektant i sprawdzający), które posiadają uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności drogowej3. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę:dla części I: min. 100 000 PLN dla części II: min. 130 000 PLN4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie zobowiązany jest spełnić warunki określone w pkt. 1 i 4. Warunki określone w pkt 2 i 3 wykonawcy zobowiązani są spełnić łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona analizy treści złożonych dokumentów. Sprawdzi zawarte w nich informacje i oceni, czy wykonawca spełnił warunki udziału w postępowaniu. Dla każdej części zamówienia odrębnie zamawiający przyzna po 1 punkcie za każdą wykazaną dokumentację (dokumentację projektową, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, kosztorys inwestorski) spełniającą wymagania zamawiającego. Zamawiający spośród wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu wyłoni 5 wykonawców, którzy wykażą największą ilość dokumentacji. W przypadku wykazania przez wykonawców takiej samej ilości dokumentacji zamawiający wyłoni 5 i każdego następnego wykonawcę, który wykazał taką samą ilość dokumentacji jak ostatni zakwalifikowany Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca złoży, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym, niżej wymienione dokumenty. Zamawiający dopuszcza złożenie jednego kompletu dokumentów wymienionych poniżej w ust. 1-7 oraz 12, niezależnie od tego na ile części zamówienia wykonawca składa wniosek 1. Oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22, ust. 1 ustawy (wzór oświadczenia znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu)2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego.4. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2, 3, 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że:a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości;b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.6. Dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt. 1 lit. a, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. Dokument, o którym mowa w ust. 5 pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków.7. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 6 stosuje się odpowiednio.8. Wykaz (dla każdej części odrębnie) wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dokumentacji (dokumentacje projektowe, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, kosztorysy inwestorskie) w zakresie wymaganym dla danej części z podaniem opisu tematu dokumentacji, ich wartości, dat i miejsc wykonania. (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu)9. Dokumenty potwierdzające w sposób jednoznaczny, że usługi wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie.10. Wykaz (dla każdej części odrębnie) osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu w danej części zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykaz musi zawierać: imię i nazwisko projektanta, rodzaj posiadanych przez niego uprawnień, numer uprawnień (wzór wykazu znajduje się na stronie internetowej cokprm.gov.pl przy ogłoszeniu o zamówieniu)11. Dokumenty stwierdzające, że osoby/podmioty wymienione w w/w wykazie posiadają wymagane uprawnienia:1) dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane do projektowania przed 1995 roku są to uprawnienia budowlane lub zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego; 2) dla osób, które uzyskały uprawnienia budowlane do projektowania po 1995 roku są to zaświadczenie o wpisie lub decyzja o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, prowadzonego przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego;3) aktualne na dzień składania wniosków zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego;4) dokumenty osób nie będących obywatelami polskimi muszą odpowiadać wymaganiom określonym w ustawie z 7.07.1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2003 r. nr 207, poz. 2016 ze zm.) rozdział 2 art. 12 12. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie każdy z podmiotów występujących wspólnie składa ww. dokument lecz łączna wysokość posiadanych polis lub innych dokumentów ubezpieczeniowych wszystkich podmiotów występujących wspólnie wyniesie co najmniej 100 000 PLN dla części I oraz 130 000 PLN dla części II.Dokumenty wymienione w ust. 2 do 7 oraz 9, 11 i 12 mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty wymienione w ust. 1, 8 oraz 10 muszą być oryginalne. Dokumenty przedstawione w oryginale nie wymagają poświadczenia za zgodność z oryginałem. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie dokumenty wymienione w ust. 1 do 7 oraz 12 składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. Dokumenty te, złożone w formie kopii będą poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy lub wykonawców składających wniosek wspólny. Jeżeli osoba składająca oświadczenia lub poświadczająca zgodność dokumentów z oryginałem nie figuruje w dokumencie wymienionym w ust. 2 wykonawca zobowiązany jest złożyć pełnomocnictwo, w oryginale lub poświadczone notarialnie \za zgodność z oryginałem\, potwierdzające upoważnienie tej osoby do reprezentowania go w niniejszym postępowaniu.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Wykonawcy otrzymają SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: opracowanie dokumentacji przebudowy sieci wodociągowej na terenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie. 1) Krótki opis: Opracowana dokumentacja musi zawierać: inwentaryzację istniejących przyłączy z sieci miejskiej, sieci wewnętrznej, przyłączy do poszczególnych skrzydeł gmachu KPRM z sieci wewnętrznej oraz instalacji (wyposażenie p.poż. i sanitarne) niezbędne dla celów projektowych, projekt budowlany, projekt wykonawczy, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, informacja do planu BIOZ, projekt organizacji robót, raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (jeśli taki raport będzie wymagany). Całe w/w dokumentacja musi zostać zapisane na CD-ROM (bez inwentaryzacji). Dokumentacja musi posiadać uzgodnienia, opinie i pozwolenia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Do momentu wyboru wykonawcy robót budowlanych, który będzie realizował projekt, projektant zobowiązany jest do ścisłej współpracy z zamawiającym w tym do udzielania wyjaśnień dotyczących wykonanej dokumentacji. Świadczenie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót wg projektu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 9 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: opracowanie dokumentacji przebudowy sieci kanalizacyjnej i nawierzchni na terenie Kancelarii Prezesa Rady Ministrów, Al. Ujazdowskie 1/3 w Warszawie. 1) Krótki opis: Opracowana dokumentacja musi zawierać: inwentaryzację istniejącej kanalizacji, ustalenie tras, kierunków przepływu, miejsc włączenia przykanalików kanalizacji sanitarnej, deszczowych rur spustowych oraz dróg w zakresie niezbędnym dla celów projektowych, koncepcję programowo-przestrzenną budowlano-instalacyjną, projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary robót oraz kosztorys inwestorski, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, informacja do planu BIOZ, projekt organizacji robót, raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko (jeśli taki raport będzie wymagany). Całe w/w opracowanie projektowe musi zostać zapisane na CD-ROM (bez inwentaryzacji). Wykonawca musi uzyskać aktualną mapę sytuacyjno-wysokościową do celów projektowania oraz z MPWiK - warunki techniczne do projektu sieci kanalizacji i włączenia jej do kolektorów ulicznych. Dokumentacja musi posiadać uzgodnienia, opinie i pozwolenia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę Do momentu wyboru wykonawcy robót budowlanych, który będzie realizował projekt, projektant zobowiązany jest do ścisłej współpracy z zamawiającym w tym do udzielania wyjaśnień dotyczących wykonanego opracowania projektowego. Świadczenie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót wg projektu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 10 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
- "BUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ NA TERENIE GMINY KRASNOPOL - ETAP IV"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla modernizacji hali sportowej przy ZSTiO
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego w ramach zadania pn.: "Przebudowa drogi powiatowej nr 4718 S w Preczowie".
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z prowadzeniem nadzoru autorskiego dla: Przebudowa drogi powiatowej nr 4788 S - ul. Kościelna w Dąbiu".
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i remontu budynku Sekcji Zamiejscowej KOWR OT Olsztyn w Morągu, ul. Dworcowa 13
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





