Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2007-05-02
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: wymiana okien drewnianych w Szkole Podstawowej Nr 314 Publikacja obowi±zkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upowa¿nione do kontaktów: Dzielnica Bia³o³êka m. st. Warszawy, do kontaktów: Janina Denko - w zakresie dotycz±cym zagadnieñ proceduralnych. Pokój nr 137, I piêtro, wej¶cie \C\, ul. Modliñska 197 lok. 232, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5103125, fax 022 5103189, e-mail: dbzp@bialoleka.waw.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiaj±cego (URL): www.bialoleka.waw.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostêpne s± informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem: Miasto Sto³eczne Warszawa Dzielnica Bia³o³êka, Krzysztof Mas³owski, ul. Modliñska 197 pok. 236, 03-122 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 51 03 268, fax 0-22 51 03 215. Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty nale¿y przesy³aæ na adres: jak podano wy¿ej dla osoby upowa¿nionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiaj±cego i g³ówny przedmiot lub przedmioty dzia³alno¶ci: Administracja samorz±dowa; Ogólne us³ugi publiczne. Zamawiaj±cy dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiaj±cych: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: wymiana okien drewnianych w Szkole Podstawowej Nr 314. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub ¶wiadczenia us³ug: roboty budowlane, wykonanie. G³ówne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Warszawa, ul. Porajów 3. 1.3) Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Warto¶æ umowy ramowej: Czêstotliwo¶æ oraz warto¶æ zamówieñ, które zostan± udzielone: 1.5) Okre¶lenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w Szkole Podstawowej Nr 314 przy ul. Porajów 3 w Warszawie: a.Wymiany okien drewnianych ( ok. 448 m2 ) wraz z robotami demonta¿owymi i poinstalacyjnymi (bez wymiany podokienników zewnêtrznych). b.Wywiezienie materia³ów z rozbiórki. Roboty objête zamówieniem s± kontynuacj± remontu rozpoczêtego w latach poprzednich. Ze wzglêdu na konieczno¶æ zachowania jednolitego wygl±du elewacji budynku Zamawiaj±cy wymaga aby zamontowane okna wykonane by³y zgodnie z Aprobat± Techniczn± ITB AT-15-6672/2005 \Jednoramowe okna i drzwi balkonowe systemu EUROLINE-I2.Szczegó³owy zakres prac oraz ich sposób wykonania opisany jest szczegó³owo przez dokumentacjê projektow±: a.Projekt budowlany ocieplenia budynków A, B, C, D wraz z kolorystyk± oraz wykazem stolarki okiennej i drzwiowej do wymiany. b.Projekt termomodernizacji budynku Szko³y Podstawowej Nr 314. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 1.6) Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach potwierdzaj±cych spe³nianie przez oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane wymagañ okre¶lonych przez zamawiaj±cego: Brak 1.7) Wspólny s³ownik zamówieñ (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg s³ownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien 1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielko¶æ lub zakres zamówienia Ca³kowita wielko¶æ lub zakres: warto¶æ zamówienia powy¿ej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Po¿±dany; okres w dniach: 30
III.1) Warunki dotycz±ce zamówienia Informacja na temat wadium: Wysoko¶æ wymaganego wadium 6 000,00 z³ 2) Warunki udzia³u Informacje dotycz±ce sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalno¶ci niezbêdne do oceny, czy spe³nia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udzia³u w postêpowaniu: O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy: 1.nie podlegaj± wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 oraz spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych (t.j.Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz.1163 z pó¼n. zm.), 2.prowadz± zarejestrowan± dzia³alno¶æ gospodarcz± w zakresie robót objêtych zamówieniem, 3.dysponuj± osob±, która posiada uprawnienia zawodowe do pe³nienia funkcji kierownika budowy, zgodnie z wymogami okre¶lonymi w ustawie z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z pó¼n. zm.), a osoba ta wyka¿e, ¿e zrealizowa³a jako kierownik budowy nie mniej ni¿ 5 zamówieñ o warto¶ci netto (bez podatku VAT) nie mniejszej ni¿ 40.000 z³ ka¿de. Zrealizowane zamówienia musz± dotyczyæ robót z grupy wg CPV 45421135-9 (instalowanie okien drewnianych), 4.Wykonali z nale¿yt± staranno¶ci± w okresie ostatnich 5 lat (licz±c wstecz od daty wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego) przynajmniej 5 zamówieñ o warto¶ci netto (bez podatku VAT) nie mniejszej ni¿ 100.000 z³ ka¿de, odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia. Za datê wykonania zamówienia uznaje siê datê koñcowego odbioru robót. Za roboty odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia uznane zostan± roboty z grupy wg CPV 45421135-9 (instalowanie okien drewnianych), 5.Mieli zatrudnionych w ka¿dym z ostatnich trzech lat, a w przypadku, gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 12 pracowników (robotników i personelu kierowniczego ³±cznie), Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu w oparciu o dokumenty wymienione w punkcie II, z³o¿one wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.Wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, zawieraj±cy m.in. dok³adne dane Wykonawcy, o¶wiadczenie o zapoznaniu siê z warunkami uczestniczenia w postêpowaniu. Wniosek - pod rygorem uznania za niewa¿ny - musi byæ sporz±dzony w jêzyku polskim, w formie pisemnej, czytelnie oraz podpisany przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli w imieniu Wykonawcy wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub ewidencji b±d¼ umocowane przez te osoby do sk³adania o¶wiadczeñ woli na podstawie odrêbnego pe³nomocnictwa. 2.Aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ na 6 miesiêcy przed terminem sk³adania wniosków. 3.O¶wiadczenie Wykonawcy o spe³nieniu warunków okre¶lonych w art. 22 ust. 1 pkt. 2 i 3. 4.O¶wiadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz spe³nianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4. 5.Uprawnienia zawodowe osoby, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy. 6.Za¶wiadczenie, ¿e osoba, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy jest cz³onkiem w³a¶ciwej izby zawodowej. 7.Informacja o kwalifikacjach zawodowych, do¶wiadczeniu i wykszta³ceniu osoby, która bêdzie pe³ni³a funkcjê kierownika budowy wraz z podaniem informacji, o których mowa w punktach I.3. 8.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat robót budowlanych o warto¶ci netto (bez podatku VAT) nie mniejszej ni¿ 100.000 z³, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, odpowiadaj±cych swoim rodzajem i warto¶ci± robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, z podaniem ich warto¶ci netto (bez podatku VAT), daty i miejsca wykonania oraz za³±czeniem dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie. 9.Informacjê na temat przeciêtnej liczby zatrudnionych pracowników (robotników i personelu kierowniczego ³±cznie), w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 95 2. termin wykonania 5 2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Okre¶lenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialoleka.waw.pl. Op³ata: Warunki i sposób p³atno¶ci: 3.2) Opis potrzeb i wymagañ umo¿liwiaj±cy przygotowanie siê wykonawców do udzia³u w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Jêzyki, w których mo¿na sporz±dzaæ wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin zwi±zania ofert±: 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wys³ania niniejszego og³oszenia: 27.04.2007.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowo¶ci Pniewnik" - nr postêpowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Bia³a Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postêpowania 189/25
- Dostawa komputerów przeno¶nych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji wêz³a cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wyk³adzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont pomieszczeñ wysokiego parteru oraz II piêtra w budynku przychodni specjalistycznej w celu utworzenia oddzia³u rehabilitacji dla doros³ych
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Stra¿y Po¿arnej w Zaniemy¶lu, ul. ¦redzka 16, 63-020 Zaniemy¶l"
- Utworzenie mieszkania wspomaganego w Gminie ¦wiebodzice
- Remont klatek schodowych w wybranych budynkach komunalnych zarz±dzanych przez MPGL w ¦wiêtoch³owicach Sp. z o.o.
- Remont siedziby Zarz±du Zasobu Komunalnego przy ul. Grabiszyñskiej 257 we Wroc³awiu
- WYMIANA OKIEN W CZʦCI GOSPODARCZEJ INTERNATU TECHNIKUM LE¦NEGO W MILICZU IM.PROF. W£ADYS£AWA JEDLIÑSKIEGO
wiêcej: Instalowanie okien »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.