eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszówutrzymanie i konserwacja elementów infrastruktury drogi, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wykonywanie analiz i projektów związanych z organizacją ruchu drogowego w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25373

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Rzeszów: utrzymanie i konserwacja elementów infrastruktury drogi, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wykonywanie analiz i projektów związanych z organizacją ruchu drogowego w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, do kontaktów: inż. Marta Charchut - Naczelnik Wydziału Zamówień Publicznych, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8534071, fax 017 8623915, e-mail: biuro@rzeszow.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rzeszow.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Inne:zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie i konserwacja elementów infrastruktury drogi, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wykonywanie analiz i projektów związanych z organizacją ruchu drogowego w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Drogi krajowe administrowane przez Oddział w Rzeszowie GDDKiA. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Utrzymanie i konserwacja elementów infrastruktury drogi, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wykonywanie analiz i projektów związanych z organizacją ruchu drogowego w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy. Zakres robót obejmuje: a) wykonanie oznakowania poziomego na terenie Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w ciągu trzech lat b) wykonanie i wymiana oznakowania pionowego na drogach krajowych administrowanych przez Oddział w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad c) Założenie, prowadzenie i aktualizacja kart inwentaryzacyjnych odcinków niebezpiecznych d) Opracowanie rocznych raportów o stanie bezpieczeństwa w ruchu drogowym na terenie Oddziału w Rzeszowie Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad wraz z prowadzeniem bazy wypadków oraz stałą aktualizacją. e) Analiza i opracowanie wariantowych koncepcji poprawy bezpieczeństwa ruchu na odcinku niebezpiecznym f) Aktualizacja stałych zatwierdzonych organizacji ruchu g) Weryfikacja projektów stałej organizacji ruchu h) Opracowanie projektów stałej organizacji ruchu i) Opracowanie projektów organizacji ruchu na skrzyżowaniach z sygnalizacja świetlna wraz z ich wizualizacją j) Utrzymanie sygnalizacji świetlnej k) Wykonanie projektów wykonawczych dla zadań z bezpieczeństwa ruchu drogowego l) Prowadzenie kart pracy sygnalizacji świetlnej m) Obsługa automatycznych stacji pomiaru ruchu drogowego Golden River n) Pomiary prędkości o) Pomiary ruchu drogowego 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.62.30.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.60.00 - Drogowe urządzenia kontrolne, bezpieczeństwa lub sygnalizacyjne Oryginalny kod CPV: 28.52.74.20 - Znaki drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.22.00 - Znaki drogowe Oryginalny kod CPV: 74.23.00.00 - Usługi inżynieryjne Kod CPV wg słownika 2008: 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Utrzymanie i konserwacja elementów infrastruktury drogi, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego, wykonywanie analiz i projektów związanych z organizacją ruchu drogowego w okresie trzech lat od daty zawarcia umowy. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 80.000,00zł. (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złtych) 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: I. WYMAGANIA 1. POTENCJAŁ EKONOMICZNO - FINANSOWY 1.1. Wykonawca musi wykazać: 1) średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe - 2003, 2004, 2005 (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za wszystkie pełne lata obrotowe) określony na podstawie /Rachunku zysków i strat/ (pozycja /Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów/ lub /Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi/) w wysokości nie mniejszej niż równowartość 15 000 000,00 PLN 2) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż równowartość 2 000 000,00 PLN. 3) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Wykonawca powinien załączyć niniejsze ubezpieczenie do składanej oferty. Wykonawca , którego oferta zostanie uznana prze Zamawiającego jako najkorzystniejsza powinien przedłożyć ubezpieczenie na niniejsze zadanie, obejmujące okres trwania umowy. -posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. -Wykonawca, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt odpowiednich umów ubezpieczenia z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi, oraz od odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji robót objętych umową. Ubezpieczeniu podlegają w szczególności: a) roboty objęte umową, urządzenia oraz wszelkie mienie ruchome związane bezpośrednio z wykonawstwem robót - 2 mln PLN b) odpowiedzialność cywilna za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków dotyczące pracowników i osób trzecich, a powstałe w związku z prowadzonymi robotami, w tym także ruchem pojazdów mechanicznych - 3 mln PLN -Wykonawca zobowiązany jest posiadać bezwarunkowe dodatkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w stosunku do użytkowników z tytułu ich szkód wynikających z niezgodnego z umową tj. zbyt późnego lub wadliwego wykonania robót na wartość co najmniej 500 tyś. PLN. . -Wykonawca na 5 dni przed terminem przekazania terenu budowy, przedłoży do wglądu Zamawiającego umowy ubezpieczenia, zawarte na powyższych warunkach. Okres ubezpieczenia - na czas trwania budowy. Zakres ubezpieczenia - ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy(CAR) +OC Ubezpieczenie powinno potwierdzać, że ubezpieczonymi są: A) WYKONAWCA B) ZAMAWIAJĄCY, tj. Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, 1.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) warunek określony w pkt 1.1. 1) i 2) spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. b) warunek określony w pkt 1.1. 3) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców. 2. POTENCJAŁ KADROWY 2.1. Wykonawca musi mieć do dyspozycji przy wykonywaniu niniejszego zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone w dwuzmianowym systemie ich prowadzenia. Wykonawca przedstawi we Wniosku kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższych zestawieniach Oznakowanie poziome: 1. Kierownik Budowy (w każdym zespole roboczym) - dla podobnych robót: 4 lata; jako kierownik podobnych robót: 2 lata. 2. Majster (na każdej ze zmian) - dla podobnych robót: 2 lata Oznakowanie pionowe i utrzymanie sygnalizacji świetlnej - kierownik z uprawnieniami elektrycznymi posiadający uprawnienia do eksploatacji urządzeń, instalacji sieci na stanowisku dozoru D oraz eksploatacji E wraz z możliwością wykonywania prac kontrolno pomiarowych - w brygadzie roboczej muszą znajdować się co najmniej 2 osoby z uprawnieniami do kierowania ruchem - wszyscy pracownicy w brygadzie roboczej winni posiadać uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji E. - w każdej brygadzie winna być jedna osoba z uprawnieniami do wykonywania prac kontrolno pomiarowych. Wykonanie dokumentacji: - projektant z uprawnieniami uzyskanymi co najmniej 5 lat przed wszczęciem postępowania Uwaga: 1. Od osób na w/w stanowiskach wymagane są ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 2. Przez podobne stanowisko rozumie się stanowisko Kierownika lub Z-cy Kierownika Budowy (poz.1), Kierownika lub Z-cy Kierownika Budowy oraz Kierownika lub Z-cy Kierownika Robót (poz. 2). 3. Wykonawca składający Wniosek zobowiązuje się w przypadku podpisania umowy do skierowania do pracy osób wskazanych we wniosku. 2.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.1. 3. POTENCJAŁ TECHNICZNY Wykonawca musi posiadać jednostki sprzętu i środki transportu, wymienione poniżej: . Potencjał sprzętowy Posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnych jednostek sprzętu potrzebnych do wykonania zamówienia określonych w szczegółowych specyfikacjach dla asortymentów robót objętych zamówieniem. W szczególności wykazać się dostępem do następujących środków sprzętowych: Oznakowanie poziome: - minimum 4 grupy robocze a w każdej grupie: 2 malowarki hydrodynamiczne pracujące w systemie AIRLESS z automatycznym podziałem linii i pneumatycznym podawaniem kulek szklanych o dużej wydajności min. 1500 m2 dziennie, 1 malowarka hydrodynamiczna pracująca w systemie AIRLESS z automatycznym podziałem linii i pneumatycznym podawaniem kulek szklanych o wydajności co najmniej 600 m2 dziennie do wykonywania elementów symboli, 1 szczotka mechaniczna - jedna grupa robocza z urządzeniem do bezinwazyjnego zacierania starego oznakowania o wydajności co najmniej 200 m2 dziennie, 1 szczotka mechaniczna - w ciągu całego okresu - 1 grupa robocza do wykonywania oznakowania grubowarstwowego o wydajności 1000 m2 dziennie - posiadanie własnego urządzenia do pomiaru odblaskowości (reflektometru) Oznakowanie pionowe oraz utrzymanie sygnalizacji świetlnej: Posiadanie grupy roboczej w celu szybkiego usunięcia awarii oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i sygnalizacji świetlnej wyposażonej w sprzęt i środki łączności (telefon komórkowy czynny całą dobę - nr telefonu oraz stałe miejsce lokalizacji grupy należy podać w ofercie). Grupa robocza winna dojechać na miejsce awarii w przeciągu 4 godzin od chwili zgłoszenia. SPRZĘT: - Zwyżka samochodowa - 2 szt. - Urządzenie do wykrywania urządzeń podziemnych - 1 szt. - Zestaw łączności komórkowej - 1 szt. - Oznakowane pojazdy patrolowo-interwencyjne - 2 szt. - Wahadłowa sygnalizacja świetlna, akomodacyjna, bezprzewodowa - 1 szt. 3.1.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3.1. 4. DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE 4.1. Wymagane doświadczenie zawodowe Oznakowanie poziome: - Wykonanie na drogach krajowych i wojewódzkich co najmniej 2 zadań z zakresu poziomego oznakowania cienkowarstwowego w okresie ostatnich 5 lat potwierdzonych referencjami od Oddziałów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad lub Zarządów Dróg Wojewódzkich lub firm działających na zlecenie tych zarządów dróg - 300000 m2 poziomego oznakowania dróg w jednym roku potwierdzonych referencjami od Oddziałów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad lub Zarządów Dróg Wojewódzkich lub firm działających na zlecenie tych zarządów dróg - 20000 m2 poziomego oznakowania grubowarstwowego potwierdzonych referencjami od Oddziałów Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad lub Zarządów Dróg Wojewódzkich lub firm działających na zlecenie tych zarządów dróg - co najmniej 1 zadanie związane z utrzymaniem oznakowania w miastach potwierdzone referencjami od co najmniej jednego zarządcy dróg miejskich Oznakowanie pionowe: - Udokumentować wielkość dostaw i montażu oznakowania referencjami na kwotę min 6 mln złotych w skali roku za okres ostatnich 3 lat - Posiadać referencje z kontraktów utrzymaniowych 3 letnich. za okres ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania - wykonanie oznakowania niekonwencjonalnego min 100 znaków rocznie w okresie ostatnich 3 lat od wszczęcia postępowania - Referencje w zakresie dostawy i montażu bezpiecznych konstrukcji spełniających normy PN-EN 12767 - co najmniej 4 konstrukcje w jednym roku Utrzymanie sygnalizacji świetlnych: -Wykonawca musi wykazać, że w okresie 5 lat poprzedzających datę składania ofert prowadził roboty związane z utrzymaniem sygnalizacji świetlnych w ilości odpowiadającej zakresem zadania na które składa ofertę (na terenie Oddziału GDDKiA w Rzeszowie znajduje się 39 skrzyżowań z sygnalizacją świetlną) -Wykonawca składający ofertę winien wykazać się referencjami z zakresu instalacji, programowania oraz eksploatacji sterowników sygnalizacji ulicznej - co najmniej 5 zadań w jednym roku w ciągu ostatnich trzech lat -Wykonawca składający ofertę winien wykazać się umiejętnością montażu, programowania i utrzymania systemu przetwarzania obrazu (wideodetekcji). - co najmniej jedno zadanie w ciągu ostatnich 3 lat Wykonanie dokumentacji w okresie 5 lat poprzedzających datę składania ofert wykonał: - Projekty organizacji ruchu o łącznej długości min. 250 km wykonanych dla dróg krajowych. - Koncepcje poprawy bezpieczeństwa ruchu o łącznej długości min. 15 km wykonanych dla dróg krajowych. - Projekty sygnalizacji świetlnych co najmniej 3 projekty wykonanych na drogach krajowych. - Wykonanie projektów przebudów i rozbudów dla stadium projektu wykonawczego dla min. 10 km dróg krajowych. - Wykonawca powinien wykazać się posiadaniem oprogramowania (oświadczenie) umożliwiającego modelowanie i symulowanie różnych typów sterowania ruchem, optymalizacji oraz wizualizacji tego ruchu. 4.1.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 4.1. 5. PODWYKONAWCY Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa 6. LABORATORIUM Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne do wykonywania badań oznakowania poziomego lub mieć dostęp do usług Laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzania badań w trakcie realizacji zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: cena 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: II. KRYTERIA OCENY - SZCZEGÓŁOWE ZASADY PUNKTACJI Wykonawca musi spełnić każdy z warunków wyznaczonych w pkt. I. 1 - 4 i 6 Zamawiający zamierza zaprosić do udziału w postępowaniu 6 Wykonawców Przy wstępnej kwalifikacji oceniane będzie Doświadczenie i Potencjał kadrowy wg poniższych kryteriów. Kryteria - ocena punktowa: -Doświadczenie w zakresie oznakowania poziomego: maksymalna liczba punktów: 50 - Potencjał techniczny: maksymalna liczba punktów: 50 Szczegółowe zasady punktacji za doświadczenie: Liczba punktów za każde zrealizowane zadanie o ilości nie niższej niż 300000 m2, polegające na wykonaniu oznakowania poziomego cienkowarstwowego dróg krajowych i /lub wojewódzkich. - 5 pkt, lecz nie więcej niż 50 pkt. łącznie. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać - 50 pkt. Szczegółowe zasady punktacji za Potencjał techniczny: Grupy robocze wykonujące oznakowanie poziome: - za każdą kolejną grupę określoną w pkt. 3 - 5 pkt, lecz nie więcej niż 50 pkt. łącznie. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać - 50 pkt. Maksymalna ilość punktów jaką można uzyskać łącznie za Doświadczenie i Potencjał kadrowy - 100 pkt.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Wnioski można pobrać ze strony internetowej Zamawiającego, można pobrać w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 25 lub mogą być przesłane pocztą. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.05.2007 godzina 16:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.