eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SUROWIC

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-12-08

Zielona Góra: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SUROWIC
Numer ogłoszenia: 253723 - 2014; data zamieszczenia: 08.12.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze , ul. Zyty 21, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 68 3298360, faks 68 3298399.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW I SUROWIC.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja w całości lub w częściach dostaw odczynników i surowic, partiami określonymi odrębnie wg potrzeb Zamawiającego, na zasadach opisanych w Istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia dalej zwanej SIWZ. 2. Szczegółowy wykaz odczynników i surowic stanowiących przedmiot zamówienia zawiera formularz ofertowy (załącznik nr 2 do SIWZ) oraz poniższe zestawienie: zadanie 1) poz. 1 Neutralna 1 op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) op. 10; zadanie 1) poz. 2 Anti human globulin anti IgG do testu PTA 1 op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) op. 3; zadanie 1) poz. 3 Anti human globulin IgG+C3d do testu PTA 1 op. a 100 szt.( Kasety do mikrometody) op. 11; zadanie 1) poz. 4 Blood gruping reagents anti-C, anti-E, anti-c, anti-e, anti-K, op. a 100 szt. (Kasety do mikrometody) op. 7; zadanie 1) poz. 5 Bliss 1 op. a 3 x10 ml op. 15; zadanie 2) poz. 1 Paski wskaźnikowe ph 5,0-8,0 DUOTEST 1 rolka a 5 m rolka 1; zadanie 2) poz. 2 Odczynnik Türka 1 op. a 1 litr op. 1; zadanie 2) poz. 3 Trombina 500inj.400 j.m. 5 amp. + rozp. op. 2; zadanie 2) poz. 4 Dimetylosulfotlenek - DMSO 99,5% 1 op. a 500 ml op. 2; zadanie 2) poz. 5 Witamina C inj. 500 mg /5ml 1 op. a 10 amp. op. 10; zadanie 2) poz. 6 Paski do moczu 10 parametrowe 1 op. a 100 szt. op. 1; zadanie 3) poz. 1 Koncentrat PBS 1 szt. a 1000 ml szt. 14; zadanie 3) poz. 2 Roztwór PBS gotowy do użycia 1 op. a 5l op. 31; zadanie 4) poz. 1 Zestaw odczynników do elucji kwaśnej przeciwciał klasy IgG /20/5/8/ml op. 2; zadanie 5) poz. 1 Surowica - odczynnik antyglobulinowy monoklonalny anty-IgG, przezroczysty, nie barwiony a 10 ml szt. 20; zadanie 6) poz. 1 Surowica anti-D standard 1 op. a 2 ml a 2 ml <= 0,05 IU-ml szt. 70; zadanie 6) poz. 2 Surowica anti-D standard 1 op. a 2 ml <= 0,1 IU-ml szt. 30; zadanie 6) poz. 3 Roztwór LISS 1 op. a 100 ml szt. 80; zadanie 6) poz. 4 Dolichotest a 2 ml szt. 20; zadanie 6) poz. 5 Papaina do bezpośredniego użycia 1 op. a 3 ml szt. 55; zadanie 6) poz. 6 PEG - glikol poletylenowy a 4 ml szt. 25; zadanie 7) poz. 1 Płytki Coun-Tact 1 op. a 20 szt.( do monitorowania biologicznego skażenia powierzchni) szt. 600; zadanie 8) poz. 1 Roztwór ACD 1 szt. a 500 ml szt. 56; zadanie 9) poz. 1 Sól fizjologiczna inj.Na Cl 0,9% w workach 1 op. a 200 - 250 ml op. 300; zadanie 9) poz. 2 Sól fizjologiczna inj.Na Cl 0,9% w butelkach z tworzywa sztucznego 1 op. a 500ml op. 14; zadanie 9) poz. 3 Sól fizjologiczna NaCl 0,9% w workach 1 op. a 100 ml op. 300; zadanie 10) poz. 1 Surowica antyglobulinowa poliwalentna a 5 ml z kroplomierzem, nieliofilizowana bezpośrednio do użycia, bezbarwna, przezroczysta szt. 30; zadanie 11) poz. 1 Odczynnik monoklonalny Anty C a 5 ml szt. 25; zadanie 11) poz. 2 Odczynnik monoklonalny Anty E a 5 ml szt. 20; zadanie 11) poz. 3 Odczynnik monoklonalny Anty c a 5 ml szt. 30; zadanie 11) poz. 4 Odczynnik monoklonalny Anty e a 5 ml szt. 30; zadanie 11) poz. 5 Odczynnik monoklonalny Anty Cw a 2 ml szt. 18; zadanie 11) poz. 6 Odczynnik monoklonalny Anty Lea a 2 ml szt. 20; zadanie 11) poz. 7 Odczynnik monoklonalny Anty Leb a 2 ml szt. 14; zadanie 11) poz. 8 Odczynnik monoklonalny Anty Jka a 2 ml szt. 20; zadanie 11) poz. 9 Odczynnik monoklonalny Anty Jkb a 2 ml szt. 14; zadanie 11) poz. 10 Odczynnik monoklonalny Anty S a 2 ml szt. 20; zadanie 11) poz. 11 Odczynnik monoklonalny Anty s a 2 ml szt. 12; zadanie 11) poz. 12 Odczynnik monoklonalny Anty M a 2 ml szt. 20; zadanie 11) poz. 13 Odczynnik monoklonalny Anty N a 2 ml szt. 14; zadanie 11) poz. 14 Odczynnik monoklonalny Anty P1 a 2 ml szt. 10; zadanie 11) poz. 15 Odczynnik monoklonalny Anty K 1 op. a 5 - 10 ml. ml 400; zadanie 11) poz. 16 Odczynnik monoklonalny Anty k (Celano) a 2 ml szt. 1;5 zadanie 12) poz. 1 Odczynnik monoklonalny Anty Fya a 2 mldo testu bezpośredniej aglutynacji szt. 14; zadanie 13) poz. 1 Odczynnik monoklonalny Anty Fyb a 2 ml do testu bezpośredniej aglutynacji szt. 12; zadanie 14) poz. 1 Surowica Anty Lua a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; zadanie 14) poz. 2 Surowica Anty Lub a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; zadanie 14) poz. 3 Surowica Anty Kpa a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; zadanie 14) poz. 4 Surowica Anty Kpb a 2 ml Zamawiający dopuszcza odczynnik monoklonalny szt. 4; zadanie 15) poz. 1 Glicerol (gliceryna bezwonna cz.d.a ) 1 op. a 1l op. 3; zadanie 16) poz. 1 Standaryzowane krwinki wzorcowe uczulone 0Rh+opłaszczone p-c anty-D a 2 ml, do metody probówkowej PTA stężenie od 25% do 40%13 dostaw po 2 sztuki - dostawa raz w miesiącu szt. 26; zadanie 16) poz. 2 Zestaw krwinek wzorcowych do układu ABO w płynie konserwującym a 4-5ml stężenie od 25% do 40% 13 dostaw w tym: 3 dostawy po 7 zestawów oraz kolejne 10 dostaw po 2 zestawy - dostawa raz w miesiącu zestaw 41; zadanie 16) poz. 3 Zestaw krwinek wzorcowych do wykrywania przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40% 13 dostaw po 1 zestawie - dostawa raz w miesiącu zestaw 13; zadanie 16) poz. 4 Zestaw krwinek wzorcowych do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40%13 dostaw po 2 zestawy - dostawa raz w miesiącu,jeden zestaw zawiera od 10 do 11 sztuk krwinek wzorcowych zestaw 26; zadanie 16) poz. 5 Dopełniający zestaw krwinek wzorcowych (do poz. 4) do identyfikacji przeciwciał w płynie konserwującym a 4-5 ml stężenie od 25% do 40%, 13 dostaw po 1 zestawie - dostawa raz w miesiącu, jeden zestaw zawiera od 6 do 8 sztuk krwinek wzorcowych zestaw 13; zadanie 16) poz. 6 Surowica grupy AB a 2-5 ml 2 dostawy po 1 zestawie, 1 zestaw zawiera 2 sztuki zestaw 2; zadanie 17) poz. 1 Krwinki papainowane do identyfikacji przeciwciał metodą manualną mikrotestem, inne niż DiaHem oraz inne niż w zadaniu 16, 1 zestaw 10-11 krwinek a 4 -5 ml, gotowe do użycia do kaset określonych w lp.2 - 13 dostaw po 1 zestawie zestaw 13;.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - PZP

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.50.00 - Wszelkie pozostałe produkty inne niż terapeutyczne 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi 33.69.61.00 - Odczynniki do klasyfikacji grupy krwi 33.65.15.00 - Surowice odpornościowe oraz immunoglobuliny .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 17.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia powyższy warunek , Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy żądane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia potwierdzają spełnienie warunków wg zasady spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, należy przedstawić następujące dokumenty: 1) Deklarację zgodności CE z normami UE potwierdzająca oznakowanie oferowanych odczynników znakiem CE, 2) Deklarację Wytwórcy (Producenta) o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych i Certyfikat Jednostki Notyfikowanej, jeśli tego wymaga Ustawa z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (jt. Dz.U. 2010 nr 107, poz. 679 ze zm.), 3) dla zadań nr 1, 3, 4, 5, 6, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17: oświadczenie, że: wszystkie odczynniki dla zadań nr 1, 3, 4, 5, 6, 10, 11, 12, 13, 14, 16, 17 spełniają wymagania Instytutu Hematologii i Transfuzjologii zawarte w przepisach Medyczne zasady pobierania krwi, oddzielania jej składników i wydawania - obowiązujące w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi pod redakcja Magdaleny Łętowskiej (aktywność, miano, moc, swoistość) - załącznik 2.4 do SIWZ, 4) dla zadania 17 poz. 2 celu potwierdzenia, że oferowane Kasety Neutralne do mikrotestu odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, Wykonawca dołączy do oferty próbki tj. 4 sztuki oferowanych Kaset Neutralnych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - kontraktowe - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z art. 144 ust. 1 PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany, w niżej przedstawionym zakresie z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP: a) zmiany warunków i terminów dostawy przedmiotu zamówienia - zmiany te mogą wystąpić na skutek negatywnych okoliczności mających bezpośredni wpływ na organizacje dostaw, trudności transportowych, celnych, b) zmiany terminu i sposobu spełnienia świadczeń na skutek zmian technologicznych spowodowanych w szczególności następującymi okolicznościami - niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w SIWZ spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofania z rynku materiałów lub urządzeń, jeśli ta zmiana nie będzie miała wpływu na wynagrodzenie umowne, - pojawienie się na rynku materiałów lub nowszych urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotów umowy lub kosztów eksploatacji przedmiotu umowy, c) zmiany danych Wykonawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy) lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie Wykonawcy, d) zmiany wynikające ze zmiany w prawie właściwym dla podatków lub ceł, które podwyższają lub obniżają cenę przedmiotu zamówienia, co będzie skutkowało obniżeniem lub podwyższeniem ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia, e) zmiany wynikające z niezgodności pomiędzy zapisami umowy a treścią oferty i/lub SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany, z zastrzeżeniem art. 140 ust. 1 i 3 ustawy PZP w przypadku: a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy przez zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i-lub Zamawiającego skutkująca nie możliwością realizacji umowy, b) powstanie nadzwyczajnych okoliczności (nie będących siłą wyższą) grożące rażącą stratą, których strony nie przewidziały przy zawarciu umowy. 6. Wyżej wymienione zmiany mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu stron i zostaną wprowadzone do umowy aneksem.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.zgora.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2014 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Zielonej Górze (RCKiK) ul. Zyty 21 65-046 Zielona Góra,.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.