eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Częstochowaprace remontowe w Domu Studenta nr 5 MALUCH



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25371

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Częstochowa: prace remontowe w Domu Studenta nr 5 MALUCH Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Częstochowska, do kontaktów: Maria Grabałowska, ul. Dąbrowskiego 69, 42-201 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3250415, fax 034 3250415, e-mail: d_oa@adm.pcz.czest.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pcz.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.dzp.pcz.pl Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Politechnika Częstochowska, Maria Grabałowska, ul. Dąbrowskiego 69, pok. 28, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 0 34 3250 415, fax 0 34 3250 415, e-mail: mgrabalowska@adm.pcz.czest.pl, www.dzp.pcz.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace remontowe w Domu Studenta nr 5 MALUCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Dekabrystów 26/30, 42-200 Częstochowa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Prace remontowe w Domu Studenta nr 5 MALUCH w zakresie: - instalacje gazowe - instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacja - kanalizacja sanitarna - roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe - instalacje elektryczne 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie, że wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty będące przedmiotem niniejszego postępowania zgodnie z wymaganiami zamawiającego określonymi w siwz 2.Oświadczenie potwierdzajace dokonanie wizji lokalnej i zapoznanie się z rzeczywistymi warunkami w terenie potwierdzone przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Prace remontowe w Domu Studenta nr 5 MALUCH w zakresie: - instalacje gazowe - instalacja wody zimnej, ciepłej i cyrkulacja - kanalizacja sanitarna - roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe - instalacje elektryczne 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 20.09.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 25000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy pzp, 2. wykonawcy posiadający doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, minimum 2 zamówień o wartości minimum 2 000 000 zł netto każde, polegających na wykonaniu remontu budynków mieszkalnych o kubaturze minimum 28 000m3, w zakres każdego mają wchodzić: - roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe - roboty instalacyjne - wewnętrzna instalacja wodnokanalizacyjna i gazu - roboty instalacyjne - wewnętrzna instalacja elektryczna 3.wykonawcy dysponujący odpowiednim potencjałem kadrowym rozumianym jako dysponowanie następującym personelem: - kierownicy robót z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi w branżach:instalacyjna (wod.-kan.,gaz), elektryczna, budowlana 4. wykonawcy posiadający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w wysokości co najmniej 1 000 000,- zł obowiązujące co najmniej do końca terminu realizacji przedmiotowego zadania. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie oceniał spełnienie postawionych warunków w opraciu o złożone dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania wyżej wskazanych warunków udziału w postępowaniu wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć: 1.Oświadczenie potwierdzające spełnianie warunków z art. 22 ust. 1 pzp. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków i opłat albo, że uzyskał przewidzianą prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2,3,4 i 6 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert); - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu z pkt 5 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4-8 pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów z pkt 7 i 8 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Terminy z pkt. 7 i 8 stosuje się odpowiednio. 10. Wykaz zrealizowanych robót budowlanych w zakresie określonym powyżej wraz z podaniem szczegółowego zakresu robót, wartości,daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzające należytą realizację każdej z nich. 11. Wykaz osób które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w charakterze kierowników branżowych robót w branżach instalacyjna (wod.-kan.,gaz), elektryczna, budowlana wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych i załączeniem kopii uprawnień. 12. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności ( polisa musi obejmować okres co najmniej do końca terminu realizacji przedmiotowego zadania).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 5; maksymalna liczba: 20. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie przesłana wraz z zaproszeniem do składania ofert. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Zamawiający pomocniczo umieścił na własnej stronie internetowej formularz wniosku o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu oraz formulerze składanych wraz z nim załączników. Dokumenty z pkt. II.1.6 wykonawcy będą zobowiązani złożyć dopiero na etapie składania oferty. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.