eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrołęka › Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-24

Ostrołęka: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych.
Numer ogłoszenia: 253688 - 2009; data zamieszczenia: 24.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Ostrołęce , ul. Gen. J. Hallera 12, 07-410 Ostrołęka, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7644130, faks 0-29 7643628.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń grupowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część nr 1: Szkolenie - podstawy obsługi komputera - szkoleniem objętych zostanie 31 osób. Część nr 2: Szkolenie - księgowość komputerowa małych firm - szkoleniem objętych zostanie 8 osób. Część nr 3: Szkolenie - magazynier z obsługą wózków jezdniowych - szkoleniem objętych zostanie 9 osób. Część nr 4. Szkolenie - sprzedawca z obsługą kasy fiskalnej - szkoleniem objętych zostanie 36 osób. Część nr 5: Kurs na prawo jazdy kat.B - szkoleniem objętych zostanie 34 osoby. Część nr 6: Kurs - Ochrona osób i mienia I stopnia - szkoleniem objętych zostanie 11 osób. Część nr 7: Szkolenie - operator koparko-ładowarki - szkoleniem objętych zostanie 2 osoby. Część nr 8: Szkolenie - świadczenie usług opiekuńczych - szkoleniem objętych zostanie 7 osób. Część nr 9: Kurs bukieciarstwa - podstawowy - szkoleniem objętych zostanie 7 osób..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning 80.42.33.00 - 80.42.33.00 80.42.10.00 - 80.42.10.00 80.42.30.00 - 80.42.30.00 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 21.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; - spełniają wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Pzp; - wykażą, że posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz, że dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena będzie dokonywana na zasadzie spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy - zgodny z treścią załącznika nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych wyżej składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.bw sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87, poz.605 z późn.zm.). 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualną informację z Krajowego rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaświadczenie o numerze identyfikacyjnym REGON. 8. Zaświadczenie o numerze identyfikacji podatkowej NIP. 9. Dokument wystawiony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, potwierdzający kontynuowanie działalności szkoleniowej w roku 2009, a w przypadku podmiotów rozpoczynających działalność szkoleniową w roku 2009 - zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U. z 2008r.). 10. Koncesję, zezwolenia lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 11. Kalkulację kosztów szkolenia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. 12. Program szkolenia z wyszczególnieniem: a) nazwa i adres miejsca szkolenia, b) czas trwania i sposób organizacji szkolenia, c) cele szkolenia, d) plan nauczania określający tematy zajęć edukacyjnych oraz ich wymiar, z uwzględnieniem w miarę potrzeby części teoretycznej i części praktycznej, e) treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych, f) wykaz literatury oraz niezbędnych środków i materiałów dydaktycznych, g) sposób sprawdzania efektów szkolenia. 13. Harmonogram zajęć szkoleniowych - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 do SIWZ. 14. Wykaz osób (kadry dydaktycznej), którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku wykazania innych osób lub podmiotów, ich pisemnego zobowiązania do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (Wykonawcy składający ofertę wspólną przedstawiają razem jeden dokument w formie załącznika Nr 5). 15. Dokumenty stwierdzające, że wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje i doświadczenie zawodowe związane z tematyką szkolenia. 16. Oświadczenie o warunkach lokalowych i wyposażeniu w niezbędny sprzęt instytucji szkoleniowej - w miejscu prowadzenia szkolenia. 17. Opis materiałów szkoleniowych, które otrzymają uczestnicy szkolenia. 18. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 7 do SIWZ. 19. Certyfikat jakości usług obejmujący swoim zakresem przedmiot zamówienia (w przypadku jego posiadania). 20. Wzór zaświadczenia (dokumentu) o ukończeniu szkolenia. 21. Wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie porównywalnych z przedmiotem zamówienia o wartości co najmniej 50% ceny zamówienia brutto każde, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Do wykazu sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 22. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty, nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. 23. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Zakres i jakość oferowanego programu szkoleniowego - 20
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 10
  • 4 - Warunki lokalowe i sprzęt jaki zapewnia instytucja szkoleniowa do realizacji szkolenia - 10
  • 5 - Posiadanie przez instytucję certyfikatu jakości usług - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.ostroleka.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Ostrołęce, ul. Gen. Józefa Hallera 12, 07-410 Ostrołęka, pokój nr 18 (II piętro)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2009 godzina 15:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Ostrołęce, ul. Gen. Józefa Hallera 12, 07-410 Ostrołęka, pokój nr 21 (II piętro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenia współfinansowane przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.