eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-30

Kraków: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO
Numer ogłoszenia: 253611 - 2012; data zamieszczenia: 30.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223231 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 63 08 099, faks 12 63 08 099.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: L.P. FUNKCJA PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE I. Zestaw do endoskopii oka TAK 1 kpl. 1 Parametry ogólne TAK 1.1 Źródło światła - przenośny system iluminacji oparty na systemie laserowo-diodowym, zasilanie bateryjne, współdziałający z mikrocewnikami do kanaloplastyki iLumin fiber optic laser light Skurce - 1 szt. TAK 1 szt. 1.2 MikroCewniki do kanaloplastyki 250A micro z atraumatyczną końcówką z wbudowanym światłowodem umożliwiającym kontrolę intubacji kanału schlemma. Zakończony Luer-lock , pakowany jałowo, w zestawie podajnik do substancji viskoelastycznej Healon GV - 30 szt. TAK 30 szt. 1.3 Nóż okulistyczny jednorazowy sterylny mini crescend 1,25mm - 30 szt. TAK 30 szt. 1.4 Substancja wiskoelastyczna 1,4mg ampułka 0,55ml - 30 szt. TAK 30 szt. 1.5 Marker paraboliczny do zabiegów przeciw jaskrowych - 1 szt. TAK 1 szt. 1.6 Kaniula do wiskokanalostomii 30G zagięta jednorazowa sterylna 30 szt. TAK 30 szt. 1.7 Szwy okulistyczne Prolen 10.0 długość 23cm -30 szt. TAK 30 szt. 1.8 Nóż mikrochirurgiczny okulistyczny diamentowy o regulowanej grubości cięcia - 1 szt. TAK 1 szt. II Wyposażenie dodatkowe TAK 1 Stolik do narzędzi chirurgicznych 2 szt. TAK 2 szt. 1.1 Szerokość całkowita : 500 mm (+/-20 mm ) TAK 1.2 Długość całkowita : 750 mm (+/- 20 mm ) TAK 1.3 Regulowana wysokość blatu w zakresie od 900 do 1350 mm (+/-20 mm ) TAK 1.4 Konstrukcja wykonana z kształtowników stalowych pokrytych lakierem proszkowym, odpornym na uszkodzenia mechaniczne, chemiczne oraz promieniowanie UV TAK 1.5 Blat wykonany ze stali nierdzewnej TAK 1.6 Trzy koła jezdne z blokadą TAK 2 Stojak z misą - 1 szt. TAK 1 szt. 2.1 Stojak wyposażony w jedną miskę zdejmowaną o pojemności 3 l TAK 2.2 Stojak na pięcioramiennej podstawie z 5 kółkami o średnicy fi 50 mm (+/- 5 mm) TAK 2.3 Oponki wykonane z materiału, który nie brudzi podłoża TAK 2.4 Wyrób wykonany w całości ze stali kwasoodpornej w gatunku min. 0H18N9 TAK 2.5 Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne TAK 2.6 Wymiary: 560x560x850 mm (+/- 20 mm ) TAK 3 Szafa medyczna - 1 szt. TAK 1 szt. 3.1 Szafa wykonana w całości ze stali kwasoodpornej w gat. min. 0H18N9 TAK 3.2 Szafa dwudrzwiowa dzielona-w górnej i dolnej części podwójne drzwi TAK 3.3 Drzwi szafy otwierane przesuwnie TAK 3.4 Górna część front i boki przeszklone. Szkło bezpieczne, przeźroczyste. Dolna część drzwi pełna TAK 3.5 Drzwi wyposażone w uchwyt typu C oraz zamek TAK 3.6 W górnej części cztery półki czyli pięć przestrzeni. Półki regulowane, wykonane ze stali kwasoodpornej w gat. min. 0H18N9 TAK 3.7 W dolnej części jedna półka czyli dwie przestrzenie. Półka montowana na stałe wykonana ze stali kwasoodpornej w gat. min. 0H18N9 TAK 3.8 Podstawa szafy na nóżkach wysokości 140 mm regulowanych w zakresie +/- 20 mm (możliwość wypoziomowania szafy) TAK 3.9 Wymiary: 1200x580x2000 mm (+/- 20 mm ) TAK 4 Szafa medyczna - 1 szt. TAK 1 szt. 4.1 Szafa wykonana w całości ze stali kwasoodpornej w gat. min. 0H18N9 TAK 4.2 Szafa dwudrzwiowa dzielona-w górnej i dolnej części podwójne drzwi TAK 4.3 Drzwi szafy otwierane skrzydłowo TAK 4.4 Górna część drzwi przeszklone. Szkło w drzwiach bezpieczne, przeźroczyste. Dolna część drzwi pełne z podwójnej ścianki wypełnione plastrem miodu TAK 4.5 Drzwi z solidnie osadzoną uszczelką spawaną na narożach. Nie dopuszcza się zamontowania uszczelek samoprzylepnych 4.5 Drzwi wyposażone w uchwyt typu C oraz zamek TAK 4.6 W górnej części cztery półki czyli pięć przestrzeni. Półki regulowane, wykonane ze stali kwasoodpornej w gat. min. 0H18N9 TAK 4.7 W dolnej części jedna półka czyli dwie przestrzenie. Półka montowana na stałe wykonana ze stali kwasoodpornej w gat. min. 0H18N9 TAK 4.8 Podstawa szafy na nóżkach wysokości 140 mm regulowanych w zakresie +/- 20 mm (możliwość wypoziomowania szafy) TAK 4.9 Wymiary: 1200x580x2000 mm (+/- 20 mm ) TAK 5 Wózek medyczny 1 szt. TAK 1 szt. 5.1 Szafka anestezjologiczna ze stali kwasoodpornej w gat. min. 0H18N9 TAK 5.2 Szafka wyposażona w cztery szuflady równej długości i głębokości ( jedna szuflada pod drugą) TAK 5.3 Wysokość użytkowa szuflad wynosi 110 mm (+/- 10 mm) TAK 5.4 Szuflady o równej długości i głębokości, na prowadnicach samo dociągowych TAK 5.5 Szafka wyposażona w uchwyt do prowadzenia, umieszczony z przodu wózka TAK 5.6 Fronty szuflad wykonane w technologii podwójnych ścianek z wypełnieniem TAK 5.7 Blat z wszystkich stron prosty TAK 5.8 Oponki wykonane z materiału niebrudzącego podłoże TAK 5.9 Przy kołach odbojniki z tworzywa sztucznego, odpornego na działanie środków dezynfekcyjnych stosowanych powszechnie w jednostkach służby zdrowia TAK 5.10 Wózek wyposażony jest w nadstawkę z 11 pojemnikami z tworzywa sztucznego (w jednym rzędzie 6 pojemników, w drugim rzędzie-5 pojemników TAK 5.11 Wszystkie krawędzie zaokrąglone, bezpieczne TAK 5.12 Wyrób na kółkach fi 100 mm (+/- 10 mm ) TAK 5.13 Wymiary zewnętrzne : 720x715x985 mm (+/- 10 mm ) TAK III Inne TAK 1 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY A. OKRES GWARANCJI 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] dni robocze max 48 godzin PODAĆ ILE 3. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 4. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami Producenta PODAĆ ILE 5. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK B. SERWIS POGWARANCYJNY 1. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 2. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 3. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ C. SZKOLENIA 1. Personel medyczny i techniczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu: - przy uruchomieniu zestawu -odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz przed ukończeniem okresu gwarancji TAK 2. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ PAKIET NR 2 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do echokardiografii z myjnią - 1 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Kod CPV -33112200-0 Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012 II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE I. Aparat do echokardiografii z myjnią (echo przezprzełykowe z myjnią) TAK 1 kpl. 1 Głowica wieloczęstotliwościowa sektorowa typu Phased Array przezprzełykowa do badań kardiologicznych TAK 1.1 Zakres częstotliwości pracy przetwornika 3-8 MHz TAK 1.2 Praca w trybach 2D, M, Color, PW, CW, TDI TAK 1.3 Głębokość obrazowania min. 18 cm TAK 1.4 Wielkość czoła głowicy 14x10 mm TAK 1.5 Wirtualne poszerzenie pola obrazowego TAK 1.6 Rotacja czoła głowicy TAK 1.7 Głowica kompatybilna z posiadanym przez Zamawiającego systemem Z ONE ULTRA, oraz aktualną wersją oprogramowania TAK 2 Tester szczelności głowicy przezprzełykowej wraz z adapterem dla zaoferowanej głowicy TAK 3 Inne TAK 3.1 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY D. OKRES GWARANCJI 6. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 7. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] dni robocze max 48 godzin PODAĆ ILE 8. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 9. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 10. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK E. SERWIS POGWARANCYJNY 4. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 5. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 6. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ F. SZKOLENIA 3. Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu: - przy uruchomieniu zestawu -odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz przed ukończeniem okresu gwarancji TAK 4. Personel techniczny w zakresie obsługi, eksploatacji zgodnie z zaleceniami Producenta potwierdzone certyfikatem w ramach zakupu sprzętu TAK 5. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ PAKIET NR 3 OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatu do krioaplikacji - 1 kpl., montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie jego obsługi i eksploatacji. Kod CPV -33190000-8 Producent Typ urządzenia Kraj pochodzenia Rok produkcji 2012 III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY J.M. PARAMETRY OFEROWANE 1 Aparat do krioaplikacji TAK 1 kpl. 1.1 Aparat nieelektryczny TAK 1.2 Aparat pracujący w systemie podtlenku azotu, w układzie pneumatycznym TAK 1.3 Mobilna obudowa butli, przystosowana do butli o pojemności 10 litrów, z możliwością stabilnego zainstalowania aparatu na obudowie TAK 1.4 Pedał sterujący TAK 1.5 Ciśnienie robocze ok. 3,4 - 5,0 MPA TAK 1.6 Ciężar aparatu z obudową ok. 14 - 20 kg TAK 1.7 Wymiary aparatu ok. 360 x 410 x 135 mm TAK 1.8 Możliwość podłączenia i współpracy z dowolnymi rodzajami sond: ginekologicznych, dermatologicznych, laryngologicznych TAK 2 Wyposażenie TAK 2.1 Sonda kontaktowa do siatkówki, płaska 2x4 mm - 1 szt. TAK 1 szt. 2.2 Sonda kontaktowa mikroigła 0,7 mm - 1 szt. TAK 1 szt. 2.3 Sonda kontaktowa do siatkówki, długa 3 mm - 1 szt. TAK 1 szt. 3 Inne TAK 3.1 Instrukcja obsługi i opis techniczny w języku polskim - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY G. OKRES GWARANCJI 11. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji [miesiące] min. 36 miesięcy PODAĆ ILE 12. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] dni robocze max 48 godzin PODAĆ ILE 13. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 14. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 15. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK H. SERWIS POGWARANCYJNY 7. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 8. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 9. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ I. SZKOLENIA 6. Personel medyczny w zakresie obsługi i eksploatacji sprzętu w ramach zakupu sprzętu: - przy uruchomieniu zestawu -odświeżające bezpośrednio w ramach przeglądu okresowego oraz przed ukończeniem okresu gwarancji TAK 7. Personel techniczny w zakresie obsługi, eksploatacji, napraw serwisowych oraz przeglądów pogwarancyjnych zgodnie z zaleceniami Producenta potwierdzone certyfikatem w ramach zakupu sprzętu TAK 8. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pakiet nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Inov8 Sp. z o.o. Spółka Komandytowa, ul. Koński jar 2/29, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 129629,63 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 139999,98

  • Oferta z najniższą ceną: 139999,98 / Oferta z najwyższą ceną: 139999,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • TRIMED Sp. z o.o., ul. Radzikowskiego 126/14, 31-315 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111111,11 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 119997,15

  • Oferta z najniższą ceną: 119997,15 / Oferta z najwyższą ceną: 119997,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Pakiet nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • METRUM CRYOFLEX Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp. k., ul. Zielna 29, 05-082 Blizne Łaszczyńskiego, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 18518,52 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23521,01

  • Oferta z najniższą ceną: 23521,01 / Oferta z najwyższą ceną: 23521,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.