Ogłoszenie z dnia 2007-12-18
Opole: Remont pomieszczeń Opolskiego Centrum Onkologii
Numer ogłoszenia: 253598 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: S.P.Z.O.Z. Opolskie Centrum Onkologii w Opolu im. prof. T. Koszarowskiego, ul. Katowicka 66A, 45-060 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4416001, fax 077 4416003.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.opole.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Opolskiego Centrum Onkologii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń Opolskiego Centrum Onkologii, zgodnie z przedmiarem robót stanowiącym załącznik do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania prac składających się na przedmiot umowy 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy; 5) Udokumentują zatrudnienie minimum 6 osób posiadających kwalifikacje odpowiednie do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym minimum 3 osób w zawodzie blacharz-dekarz. 6) spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 7) zaakceptują termin płatności min. 30 dni od daty otrzymania faktury 8) udzielą minimum 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty 9) zagwarantują realizację przedmiotu zamówienia w terminie do 30.04.2008r., przy czym prace w budynku głównym, pomieszczeniach przychodni oraz hallu Zakładu Radioterapii prowadzone będą od godziny 15.00 w piątki do godz. 18.00 w niedziele, w sposób umożliwiający prowadzenie działalności medycznej od poniedziałku do piątku (po zakończeniu prac - zachowana czystość). Prace w pomieszczeniach radioterapii mogą być prowadzone codziennie od godz 15.00 do 21.00 - w pomieszczeniach bunkra, pokoju opisowym i modelarni.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.2. Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem, ich odpisy lub kserokopie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; w przypadku podmiotów występujących wspólnie wymagana jest umowa regulująca współpracę; b) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. c) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, aby: - kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia o samorządach zawodowych (Dz.U. z 2001 r., nr 5, poz. 42 ze zmianami) - aktualny dokument należy dołączyć do oferty. - Aktualny dokument, potwierdzający, że Wykonawca zatrudnia minimum 7 osób (stała umowa o pracę) d) szczegółowy opis oferowanego przedmiotu zamówienia z uwzględnieniem elementów: - wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 1) - kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót (załącznik nr 2) e) parafowany wzór umowy (załącznik nr 3) f) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych - minimum pięciu, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia - w tym minimum trzech wykonanych dla zakładu opieki zdrowotnej, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - potwierdzonych poprzez załączenie do wykazu dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie (zaświadczenia zleceniodawców)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.opole.pl, zakładka BIP, zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Opolskie Centrum Onkologii im. prof. T.Koszarowskiego w Opolu ul.Katowicka 66a 45-060 Opole Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.01.2008 godzina 09:00, miejsce: Opolskie Centrum Onkologii im. prof. T.Koszarowskiego w Opolu ul.Katowicka 66a 45-060 Opole Sekretariat Dyrekcji.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Sukcesywne, bezgotówkowe dostawy paliw płynnych na podstawie kart paliwowych do samochodów służbowych OCRM w Opolu
- Dostawy warzyw i owoców
- [B/04/2025] Remont pokrycia papowego wraz z obróbkami dachu łącznika pomiędzy budynkiem Głównym przy ul. Oleskiej 48, a budynkiem LO Pl. Staszica 1
- Wzmocnienie nawierzchni drogi wojewódzkiej nr 405 w m. Tułowice w km 4+975 do km 5+415
- WIW.DA.272.6.2025 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych na potrzeby Pracowni Pożywek i Mikrobiologii Pasz WIW w Opolu
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego - łat, protez i siatek z prawem opcji oraz z zapewnieniem depozytu na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT POMIESZCZEŃ URZĘDU GMINY JABŁONNA NA PARTERZE BUDYNKU PRZY UL. ZEGRZYŃSKIEJ 1 W JABŁONNIE
- Wysokiej jakości edukacja włączająca w Mieście Grybów - dostosowanie pomieszczeń i ich wyposażenia do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami, w tym w szczególności z niepełnosprawnością.
- Przebudowa zewnętrznej klatki schodowej wraz z platformą dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa łazienki na łazienkę do potrzeb niepełnosprawnych (...)
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - Pakiet 3
- "Roboty budowlane przy balustradzie na chodniku obronnym muru miejskiego w Szydłowie"
- Wykonanie naprawy konstrukcji żelbetowej-elementy poziome (stropy, żebra, podciągi) w piwnicy budynku magazynowego przy ulicy Węglowej 9 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.