eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zamość › dostawaart. spożywczych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Zamość: dostawaart. spożywczych
Numer ogłoszenia: 253587 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze przy Szkole Podstawowej Nr 2, ul. Lwowska 15, 22-400 Zamość, woj. lubelskie, tel. 084 6392515, fax 084 6392515.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo Pomocnicze.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawaart. spożywczych.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Ocet spirytusowy 10% litr 60 2 Pieprz naturalny mielony (20g) szt. 600 3 Pieprz ziołowy (30g) szt. 400 4 Papryka mielona słodka (15g) szt. 300 5 Przyprawa do drobiu (20g) szt. 50 6 Przyprawa warzywna do potraw -typu kucharek (1000g) szt. 800 7 Ziele angielskie szt. 400 8 Fix do spaghetti (50g) szt. 400 9 Przyprawa do zup w płynie (1000g) szt. 200 10 Majeranek (10g) szt. 280 11 Kwasek cytrynowy (20g) szt. 2000 12 Czosnek granulowany (20g) szt. 400 13 Liść laurowy (7g) szt. 400 14 Sól kuchenna nie jodowana kg 800 15 Zupa ogonowa szt. 250 CZĘŚĆ II - MAKARONY, RYŻ, KASZE, MĄKA, CUKIER. Lp. Nazwa asortymentu J.m. Ilość w stosunku rocznym 1 Makaron spaghetti kg 600 2 Makaron nitki kg 400 3 Makaron świderki kg 600 4 Makaron łazanki kg 800 5 Makaron falbanka kg 900 6 Makaron kokardki kg 200 7 Kasza manna 0,5 kg kg 40 8 Kasza gryczana 1 kg kg 800 9 Mąka kg 1000 10 Ryż kg 800 11 Cukier kg 2500 12 Płatki kukurydziane naturalne (1000g) szt. 200 13 Kasza jęczmienna kg 300 14 Kawa zbożowa (rozpuszczalna) (150 g) szt. 40 15 Kakao (200 g) szt. 40 16 Cukier puder kg 30 17 Cukier waniliowy szt. 200 CZĘŚĆ III - OWOCE, WARZYWA, PODONE PRODUKTY Lp. Nazwa asortymentu J.m. Ilość w stosunku rocznym 1 Marmolada (1 kg) szt. 100 2 Koncentrat pomidorowy (950g) szt. 450 3 Dżem owocowy ( 250g) szt. 300 4 Szczaw (300g) szt. 400 5 Fasolka czerwona konserwowa szt. 400 6 Kukurydza konserwowa szt. 200 7 Ogórek konserwowy (5 l) szt. 600 8 Ogórek konserwowy (900 g) szt. 400 CZĘŚĆ IV - INNE. Lp. Nazwa asortymentu J.m. Ilość w stosunku rocznym 1 Herbata ekspresowa (100 szt) Minutka op. 600 2 Kisiel wiśniowy (60g) szt. 400 3 Olej uniwersalny (5 l) szt. 600 4 Majonez (250g) szt. 300 5 Margaryna do pieczywa (500g) szt. 150 6 Paprykarz szczeciński (341g) szt. 100 7 Pasztet mazowiecki (460 g) szt. 100 8 Śledź w oleju szt. 100

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Kod CPV wg słownika 2008: 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze Oryginalny kod CPV: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Kod CPV wg słownika 2008: 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne Oryginalny kod CPV: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty Oryginalny kod CPV: 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.24.00.00 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone Oryginalny kod CPV: 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa Kod CPV wg słownika 2008: 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (art. 22 ust. 1 pkt. 1), 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2), 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3), 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 4). 2. Zamawiający dokona oceny spełnienia powyższych warunków na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z działem IV SIWZ według formuły (spełnia-nie spełnia). 3. Nie spełnienie powyższych warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania. 4. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części zamówienia podwykonawcom.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU. 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o treści zgodnej z określoną wg załącznika nr 2. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólna. 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, rolnik przedstawia zaświadczenie właściwego urzędu gminy o prowadzeniu gospodarstwa rolnego. W przypadku oferty złożonej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składający ofertę wspólną. 1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1.2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt. 2 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 5.1 Każdy z podmiotów występujących wspólnie musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu z postępowania (warunki określone w dziale III SIWZ pkt. 1.1 i 1.4). Natomiast warunki określone w dziale III SIWZ pkt. 1.2 i 1.3 dotyczące niezbędnej wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego i kadrowego oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy występujący wspólnie musza spełniać łącznie. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW ORAZ SPOSOBU OCENY OFERT. 1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującym kryterium i jego wagą : cena oferty - 100 % 2. Oferty będą oceniane zgodnie ze wzorem według zasady minimalizacji : cena oferty najniższej cena oferty badanej x 100 pkt 3. Za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punktów. 4. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych. Wykonawcy składający oferty dodatkowe nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach. 5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. 6. Zamawiający poprawia w tekście oferty oczywiste omyłki pisarskie oraz omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny (zgodnie z art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych), niezwłocznie zawiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www:bip.mbnet.pl/sp2zamosc

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 2 w Zamościu, ul. Lwowska 15 -p. Stanisława Worytko.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 2 w Zamościu, ul. Lwowska 15 - sekretariat szkoły.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.