eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy SączWywóz nieczystości komunalno-bytowych, segregowanych i wielkogabarytowych z budynków mieszkalnych wielorodzinnych będących własnością Sądeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Nowym Sączu, z nieruchomości w Nowym Sączu przy ulicach Iszkowskiego 1, 3, 4 Malczewskiego 2, 4 Rokitniańczyków 16, 18 29 Listopada 16, 18, 18B, 18G,H, 18I

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-16

Nowy Sącz: Wywóz nieczystości komunalno-bytowych, segregowanych i wielkogabarytowych z budynków mieszkalnych wielorodzinnych będących własnością Sądeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Nowym Sączu, z nieruchomości w Nowym Sączu przy ulicach : Iszkowskiego 1, 3, 4 Malczewskiego 2, 4 Rokitniańczyków 16, 18 29 Listopada 16, 18, 18B, 18G,H, 18I
Numer ogłoszenia: 253584 - 2012; data zamieszczenia: 16.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sądeckie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Nowym Sączu , ul. 29 Listopada 16a/23, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 5401170, 5401180, faks 018 4470562.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości komunalno-bytowych, segregowanych i wielkogabarytowych z budynków mieszkalnych wielorodzinnych będących własnością Sądeckiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Nowym Sączu, z nieruchomości w Nowym Sączu przy ulicach : Iszkowskiego 1, 3, 4 Malczewskiego 2, 4 Rokitniańczyków 16, 18 29 Listopada 16, 18, 18B, 18G,H, 18I.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ciągłe i powtarzające się świadczenie usług polegających na wywozie odpadów komunalnych z boksów śmietnikowych usytuowanych na terenie nieruchomości przy ulicach : - Iszkowskiego 1, 3, 4, - Malczewskiego 2, 4, - Rokitniańczyków 16, 18 - 29 Listopada 16, 18, 18B, 18G,H, 18I stanowiących własność Spółki, w ilości około 4 790,00 metrów sześciennych w okresie trwania zamówienia, tj. od 1.09.2012r do 31 grudnia 2013r. Wywóz odpadów komunalnych musi odbywać się sprawnie i według ustalonego harmonogramu - załączniki do umowy. Odpady komunalne gromadzone będą w specjalnych pojemnikach dostarczonych przez wykonawcę - załączniki do umowy. Miejscami gromadzenia i odbioru odpadów komunalnych są boksy śmietnikowe zlokalizowane w obiektach lub na terenie nieruchomości, na których zlokalizowane są budynki mieszkalne wielorodzinne. Ustala się następujący harmonogram wywozu odpadów komunalnych i segregowanych z poszczególnych obiektów, który każdorazowo winien być potwierdzony u administratora obiektu - załącznik nr 3 i 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty za rzeczywistą ilość m 3 wywiezionych odpadów, potwierdzonych każdorazowo u usługobiorcy przez Zamawiającego. W wyjątkowych przypadkach może nastąpić na telefoniczne zgłoszenie Zamawiającego dodatkowy wywóz odpadów komunalnych, nie uwzględniony w harmonogramach. Opis sposobu przygotowania ofert: 1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 2. Ofertę należy przygotować pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. 3. Treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4. Wraz z ofertą należy złożyć dokumenty i oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wymienionych w dziale VI. 5. Ofertę należy złożyć w zabezpieczonej kopercie, na której należy podać nazwę wykonawcy z dopiskiem Przetarg na wywóz odpadów komunalnych, segregowanych i wielkogabarytowych w STBS Sp. z o. Nowy Sącz . 6. Oferta musi być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania cywilno-prawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy. 7. Wszelkie dołączone dokumenty i oświadczenia powinny być ujęte w wykazie. 8. Wszystkie dokumenty mają być ponumerowane . Opis sposobu obliczenia ceny: W ofercie należy podać cenę netto i brutto za - wywóz l szt. pojemnika o pojemności 1.1m3 odpadów komunalnych - wywóz 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 odpadów segregowanych - wywóz 1 kontenera 7m3 odpadów segregowanych - wywóz 1 m3 odpadów wielkogabarytowych (meble) Razem - netto WAT Razem - brutto Cena winna obejmować koszt wywozu, utylizacji oraz dostarczenie i utrzymanie techniczne pojemnika oraz jego mycia i dezynfekcji . Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny oferty: 1. Zamówienie zostanie udzielone wykonawcy, który zaoferuje najniższą cenę, jest to jedyne kryterium o wadze punktów. 2. Ocena punktowa ceny oferowanej dokonana zostanie zgodnie z formułą: Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za: - wywóz l pojemnika o pojemności 1,1m3 odpadów komunalnych. - wywóz 1 pojemnika o pojemności 1,1 m3 odpadów segregowanych - wywóz 1 kontenera 7m3 odpadów segregowanych - wywóz 1 m3 odpadów wielkogabarytowych (meble) 3. Wybrana zostanie oferta odpowiadająca wszystkim wymaganiom określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o w/w kryterium. 4. Oferty będą oceniane według następującego wzoru: Najniższa cena brutto - 100 punktów Cena oferty najniższej Ocena punktowa = Cena oferty badanej x 100 punktów 5. Oferty będą oceniane w odniesieniu do najniższej ceny przedstawionej przez wykonawcę. 6. Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę otrzyma 100 punktów. 7. Pozostałym wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca nie jest zobowiązany do wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu przetargowym, wykonawca zamówienia przedstawi oryginał lub kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Koncesji, zezwolenia lub licencji wydanej przez Prezydenta Miasta Nowy Sącz na odbiór odpadów komunalnych z terenu Miasta Nowy Sącz. 2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia w oparciu o art. 14 ust. 1 pkt2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. Aktualnego zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, potwierdzającego że wykonawca nie zalega z płatnościami podatków, składek na ubezpieczenie, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 7. Oświadczenia, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 8. Oświadczenia o wykonanych usługach w ostatnich 3 latach (2009-2011). 9. Sprawozdanie finansowe FO1 z ostatnich 3 lat (2009-2011).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału wykonawcy w postępowaniu przetargowym jest spełnienie następujących wymagań: 1) posiada uprawnienia do wywozu odpadów, wydanych na warunkach zgodnych z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r o odpadach (Dz. U. Nr 185 poz. 1243 ze zmianami), wydane przez Prezydenta Miasta Nowego Sącza. 2) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach, wyszczególnionych w rozdziale VI.SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • sprawozdanie finansowe w części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający obroty oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stbs-nowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. 29 Listopada 16A/23 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2012 godzina 11:00, miejsce: siedziba Spółki ul. 29 Listopada 16A/23 33-300 Nowy Sącz.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 30.08.2012.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.