eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrwinówSPORZĄDZANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH WYCEN NIERUCHOMOŚCI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-07

Brwinów: SPORZĄDZANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH WYCEN NIERUCHOMOŚCI
Numer ogłoszenia: 253579 - 2008; data zamieszczenia: 07.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brwinów , ul. Grodziska 12, 05-840 Brwinów, woj. mazowieckie, tel. 7382567, fax. 7295940.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.brwinow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPORZĄDZANIE OPERATÓW SZACUNKOWYCH WYCEN NIERUCHOMOŚCI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1. Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek i udziałów w działkach będących w zasobach Gminy, przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, wniesienia aportu, przekazania w użytkowanie wieczyste - przewidywana ilość ok. 120 wycen (ok. 40 wycen rocznie). Termin wykonania zamówienia -14 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego. Zadanie 2. Wykonanie operatów szacunkowych wyceny lokali komunalnych do sprzedaży ich najemcom, wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz udziału w nieruchomości wspólnej - przewidywana ilość ok.42 wyceny (ok. 14 wycen rocznie). Termin wykonania zamówienia -14 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego. Zadanie 3. Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej opłatę adiacencką z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po podziale nieruchomości - przewidywana ilość ok. 258 wycen (ok. 86 wycen rocznie). Termin wykonania zamówienia - 6 tygodni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego. Zadanie 4. Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu - ilość: - 60 (79) działek, - 19 działek z rozliczeniem na 142 udziały. Termin wykonania zamówienia -14 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego. Zadanie 5. Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej opłatę za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - przewidywana ilość ok. 48 wycen (ok. 16 wycen rocznie). Termin wykonania zamówienia -14 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego. Zadanie 6. Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej jednorazową opłatę w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą i sprzedażą nieruchomości - przewidywana ilość ok. 555 wycen (ok. 185 wycen rocznie). Termin wykonania zamówienia - 6 tygodni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego. Zadanie 7. Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej opłatę adiacencką z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku budowy urządzeń infrastruktury technicznej - przewidywana ilość ok. 500 wycen. Termin wykonania zamówienia - 6 tygodni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.60.00 - Dodatkowe usługi inżynieryjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) posiadają uprawnienia z zakresu szacowania nieruchomości wydane przez ministra właściwego ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej, potwierdzone kserokopiami załączonymi do oferty. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do formularza oferty. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) posiadają uprawnienia z zakresu szacowania nieruchomości wydane przez ministra właściwego ds. budownictwa, gospodarki przestrzennej i mieszkaniowej, potwierdzone kserokopiami załączonymi do oferty. 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz.1655) i potwierdzą spełnianie warunków określonych w art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych: a) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do formularza oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.brwinow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.KOŚCIUSZKI 4A, pokój nr 22..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.10.2008 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY BRWINÓW, 05-840 BRWINÓW, UL.GRODZISKA 12, pokój nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pożądany termin wykonania zamówienia: 3 lata od podpisania umowy..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek i udziałów w działkach będących w zasobach Gminy, przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, aportu, przekazania w użytkowanie wieczyste..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek i udziałów w działkach będących w zasobach Gminy, przeznaczonych do sprzedaży, zamiany, wniesienia aportu, przekazania w użytkowanie wieczyste - przewidywana ilość ok. 120 wycen (ok. 40 wycen rocznie). Termin wykonania zamówienia -14 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny lokali komunalnych do sprzedaży ich najemcom wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz udziału w nieruchomości wspólnej, po złożeniu wniosku o zakup lokalu przez najemcę spełniającego warunki do sprzedaży..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny lokali komunalnych do sprzedaży ich najemcom, wraz z pomieszczeniami przynależnymi oraz udziału w nieruchomości wspólnej - przewidywana ilość ok.42 wyceny (ok. 14 wycen rocznie). Termin wykonania zamówienia -14 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej opłatę adiacencką z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po podziale nieruchomości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej opłatę adiacencką z tytułu wzrostu wartości nieruchomości po podziale nieruchomości - przewidywana ilość ok. 258 wycen (ok. 86 wycen rocznie). Termin wykonania zamówienia - 6 tygodni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu wraz z rozliczeniem na udziały..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntu - ilość: - 60 (79) działek, - 19 działek z rozliczeniem na 142 udziały. Termin wykonania zamówienia -14 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej opłatę za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej opłatę za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - przewidywana ilość ok. 48 wycen (ok. 16 wycen rocznie). Termin wykonania zamówienia -14 dni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej jednorazową opłatę w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem planu miejscowego albo jego zmianą i sprzedażą nieruchomości..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej jednorazową opłatę w związku ze wzrostem wartości nieruchomości spowodowanej uchwaleniem planu miejscowego lub jego zmianą i sprzedażą nieruchomości - przewidywana ilość ok. 555 wycen (ok. 185 wycen rocznie). Termin wykonania zamówienia - 6 tygodni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej opłatę adiacencką z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku budowy urządzeń infrastruktury technicznej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie operatów szacunkowych wyceny działek w celu sporządzenia decyzji ustalającej opłatę adiacencką z tytułu wzrostu wartości nieruchomości w wyniku budowy urządzeń infrastruktury technicznej - przewidywana ilość ok. 500 wycen. Termin wykonania zamówienia - 6 tygodni od dnia podpisania zlecenia wystawionego przez Referat Gospodarki Nieruchomościami lub Referat Planowania Przestrzennego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.33.60.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.