eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LipnicaOpracowanie projektów decyzji



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Lipnica: Opracowanie projektów decyzji
Numer ogłoszenia: 253491 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 059 8217080, fax 059 8218317.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lipnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektów decyzji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie projektów decyzji obejmuje wykonanie dla każdego wniosku o wydanie decyzji ustalającej warunki zabudowy i zagospodarowanie terenu oddzielnie : o warunkach zabudowy o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego a) Opracowanie projektu decyzji warunków zabudowy i zagospodarowania terenu. b)Przeprowadzenie wizji terenowej w celu ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu. c) Analiza uwarunkowań istniejących mających wpływ na wnioskowaną budowę lub zagospodarowanie terenu. d)Opracowanie załącznika na mapie do decyzji o warunkach zabudowy z oznaczeniem graficznym włącznie: granica opracowania granica działki obowiązująca linia zabudowy nieprzekraczająca linia zabudowy e)Przekazanie opracowań na dyskietce f)Termin opracowania projektów decyzji - siedem dni od daty otrzymania materiałów

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1.nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawa zamówień publicznych t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 ) 2.spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 wyżej wymienione ustawy 3.Dysponują doświadczeniem zawodowym i wykażą się zrealizowaniem w okresie w ostatnich 3 lat, co najmniej 50 projektów decyzji warunków zabudowy i zagospodarowania terenu o wartości nie niższej niż cena oferty. 4.Dysponują odpowiednim wykwalifikowaniem, posiadającym uprawnienia do wykonywania funkcji projektanta miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i przynależeć do właściwej Izby Urbanistów. 5. spełniają wymogi specyfikacji istotnych warunków zamówienia Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, przy zastosowaniu formuły: spełnia nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił warunki zawarte w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy - na załączonym wzorze stanowiącym zał. Nr 1 do SIWZ b) pisemne oświadczenie oferenta o spełnieniu wymogów art.22 ust.1 ustawy Pzp - na załączonym wzorze zał. Nr 2 do SIWZ c).kserokopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d)Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert. e) zaakceptowany i podpisany projekt umowy zał. nr 3 do SIWZ Na potwierdzenie, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę, dysponuje doświadczeniem zawodowym a także osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów : a) doświadczenie zawodowe - sporządzenia i załączenia do oferty wykazów wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej wykonanie 50 projektów decyzji o wartości nie niższej jak cena oferty. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, faktury lub inne posiadane przez wykonawcę dokumenty) - zał. Nr 4 do SIWZ b) Zaświadczenie o odpowiednio posiadanym wykwalifikowaniu, posiadaniu uprawnień do wykonywania funkcji projektanta miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego i o przynależeniu do właściwej Izby Urbanistów. Wymagane dokumenty należy przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lipnicy ul. Słomińskiego 19 77-130 Lipnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Lipnicy ul. Słomińskiego 19 77-130 Lipnica sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.