eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łęczycaprzetarg na przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu CZAS DLA MŁODYCH realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006 Działanie 1.2 Perspektywy dla młodzieży Schemat a)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-02

POZYCJA 25348

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łęczyca: przetarg na przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu CZAS DLA MŁODYCH realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006 Działanie 1.2 Perspektywy dla młodzieży Schemat a) Wspieranie młodzieży na rynku pracy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy, do kontaktów: Anna Kornat, ul. Sienkiewicza 31, 99-101 Łęczyca, woj. łódzkie, tel. 024 7212914, fax 024 7213278, e-mail: mgora@pupleczyca.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.pupleczyca.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:Kierowanie w zakresie efektywności gospodarowania. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przetarg na przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu CZAS DLA MŁODYCH realizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006 Działanie 1.2 Perspektywy dla młodzieży Schemat a) Wspieranie młodzieży na rynku pracy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 24. Główne miejsce świadczenia usług: Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy ul. Sienkiewicza 31 99-101 Łęczyca. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu reazizowaniego Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy w ramach Schematu a(Działąnia 1.2 Wspieranie młodzieży na rynku pracy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004-2006. Opis przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą wspólnego słownika zamówień CPV:74121200-5- Usługi audytu 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.12.12.00 - Usługi audytu Kod CPV wg słownika 2008: 79.21.20.00 - Usługi audytu 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: przeprowadzenie audytu zewnętrznego projektu \CZAS DLA MŁODYCHrealizowanego przez Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006 Działanie 1.2 Perspektywy dla młodzieży Schemat a) Wspieranie młodzieży na rynku pracy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 30.05.2007; lub data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Cena 100% Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca obowiązany jest przedłożyć: 1. Formularz ofertowy według wzoru zamieszczonego w niniejszej SIWZ wraz z: - oświadczeniem Wykonawcy dotyczącym postępowania o zamówienie publiczne wynikającym z art. 22 ust.1 ustawy, sporządzonym wg załączonego druku (Załącznik nr 1). - oświadczeniem Wykonawcy o spełnieniu wymogu bezstronności i niezależności, sporządzonym wg załączonego druku (Załącznik nr 2). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenia składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru / aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wykonawcy niezobowiązani do posiadania powyższych dokumentów załączają dokument określający ich statut prawny oraz dokumenty wskazujące osoby, które mogą reprezentować Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa każdy z podmiotów występujących wspólnie. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia zaświadczenie składa każdy z podmiotów występuje wspólnie. 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4, 5, 6, 7, 8, 9 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia informację składa każdy z podmiotów występujących wspólnie 5. Dokumenty potwierdzające kwalifikacje audytorów np. zaświadczenie o wpisie na Listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych prowadzoną przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów - dot. podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych w rozumieniu art. 10 ust. 1 ustawy z dnia 13 października 1994 r. o biegłych rewidentach i ich samorządzie (Dz. U. z 2001 r., Nr 31 poz. 359, tekst jednolity z późn. zm.), dokument potwierdzający uprawnienia audytora wewnętrznego, zaświadczenie o zdaniu egzaminu na audytora wewnętrznego wystawione przez Ministra Finansów, 6. Dokument przedstawiający obroty za ostatni rok obrotowy. 7. Wykaz przeprowadzonych w okresie 2004 - 2006 r. audytów projektów finansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz badań prawidłowego wykorzystania dotacji z budżetu państwa zawierających: a. informacje, umożliwiające Zamawiającemu uzyskanie wiedzy o należytym wykonaniu usługi (np. dane teleadresowe zlecających usługę) lub b. dokumenty potwierdzające, że te usługi zostały wykonane należycie. 8. Wykaz osób/podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi ich kwalifikacje niezbędne do wykonywania zamówienia, tj: a. dokumentami stwierdzającymi kwalifikacje zawodowe, w tym także z zakresu funkcjonowania funduszy strukturalnych (odbyte szkolenia, kursy, udział w konferencjach, seminariach itp.) b. dokumentami potwierdzającymi doświadczenie audytowania projektów, w których podejmowane były działania o podobnym charakterze lub doświadczenie związane z badaniem prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa w okresie 2004 - 2006 r.: - przeprowadzenie co najmniej dwóch audytów projektów w których podejmowane były działania o podobnym charakterze lub - przeprowadzenie co najmniej jednego audytu oraz co najmniej jednego badania prawidłowości wykorzystania dotacji ze środków budżetu państwa 9. Inne dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a nie wymienione w niniejszej SIWZ. Jeśli Wykonawcy ubiegają się o udzielnie zamówienia wspólnie, winni przedstawić również dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku, gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z załączonych dokumentów rejestrowanych lub ewidencyjnych, Wykonawca powinien dołączyć odpowiednie pełnomocnictwo. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedłożenia do wglądu oryginałów dokumentów, przedłożonych w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dopuszczalne jest złożenie przez Wykonawcę oświadczenia do czasu dostarczenia ww. zaświadczeń, jednak nie dłużej niż do dnia podpisania umowy. Wyżej wymienione dopuszczenie dotyczy następujących dokumentów wymienionych w niniejszym rozdziale: 1) Odpisu z właściwego rejestru / aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, o którym mowa w pkt. 2 2) Zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, o których mowa w pkt. 3 3) Informację z Krajowego Rejestru Karnego, o której mowa w pkt. 4

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupleczyca.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 17.06.2007 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.05.2007, godzina 12:00, Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy ul. Sienkiewicza 31 99-101 Łęczyca pokój nr 7.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Projekt \CZAS DLA MŁODYCHrealizowany przez Powiatowy Urząd Pracy w Łęczycy w ramach Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich 2004 - 2006 Działanie 1.2 Perspektywy dla młodzieży Schemat a) Wspieranie młodzieży na rynku pracy, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.