Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-18
Gliwice: Przebudowa pomieszczeń sanitarnych i szatni
Numer ogłoszenia: 253486 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Mechanizacji Górnictwa "KOMAG" Jednostka Badawczo-Rozwojowa, ul. Pszczyńska 37, 44-101 Gliwice, woj. śląskie.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednosta Badawczo - Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń sanitarnych i szatni.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania a następnie zlecenia będzie przebudowa pomieszczeń sanitarnych i szatni w budynku produkcyjnym REDOR Sp. z o. o. z siedzibą w Bielsku - Białej przy ul. Piekarskiej 80 wykonana na podstawie niżej określonych dokumentacji. 1.Część architektoniczno-budowlana - Projekt budowlany przebudowy pomieszczeń sanitarnych i szatni w budynku produkcyjnym oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Zał. nr Ia oraz Zał. nr Ia1 2. Część dot. instalacji: sanitarnej, gazowej, C. O. oraz wentylacyjnej - Projekt budowlany przebudowy pomieszczeń szatni męskiej i łaźni w budynku hali REDOR - instalacje wraz ze Specyfikacją techniczną ST-2 dot. wentylacji mechanicznej - stanowiące Zał. nr Ib, i Zał. Ib1, 3. Część dot. instalacji elektrycznej - Projekt budowlany - część elektryczna oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - część elektryczna, stanowiące Zał. nr I c, oraz Zał. nr I c1. Do wykonania przebudowy pomieszczeń sanitarnych i szatni będącej przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca winien użyć materiały wymienione w ww. dokumentacjach lub równoważne w rozumieniu art.29 ust. 3 ustawy PZP, którą to równoważność winien wykazać na żądanie Zamawiającego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi (posiadającymi wymagane i udokumentowane uprawnienia) do wykonania zamówienia, 5 złożą ofertę na druku stanowiącym zał. nr II do niniejszej SIWZ wraz z kosztorysem sporządzonym na podstawie przedmiarów stanowiących załączniki: a) Część architektoniczno-budowlana - Zał. nr III a, b) Część dot. instalacji: sanitarnej - Zał, III b1, gazowej - Zał. III b2, C. O. - Zał. III b3, wentylacyjnej - Zał. III b4, c) Część elektryczna - Zał. nr III c.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia, a także wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego oraz potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej na realizację zamówienia, i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Wykonawca składa OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU na druku stanowiącym załącznik nr VI, do którego dołącza: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający akceptuje jeden z niżej wymienionych: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia, - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie, że produkty użyte do robót objętych umową będą odpowiadały wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. Nr 92 poz. 881); a wynikające stąd dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu w dniu sporządzania dokumentów odbioru. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu, za zgodność z oryginałem, przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo (o ile reprezentacja nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty) może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza lub mocodawcę. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów w oparciu o kryterium spełnia - nie spełnia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. 303.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 303.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Renowacja drewnianej stolarki okiennej na elewacji północnej i zachodniej budynku przy ul. Akademickiej 7. Znak sprawy: DZPZ.284.23.2025.EK
- Remont pomieszczeń DA i DPI w budynku przy ul. Konarskiego 18 w Gliwicach. Znak sprawy: DZPZ.284.25.2025.MW
- Przeprowadzenie szkoleń dla kadry naukowej w zakresie kształtowania kompetencji cyfrowych - Analiza danych i programowanie w Python. Znak sprawy: DZPZ.283.48.2025.TB.
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- 4WOG-1200.2712.40.2025 Zakup farb i akcesoriów malarskich.
- Szkolenia w zakresie ewakuacji osób z niepełnosprawnościami i ze szczególnymi potrzebami. Znak sprawy: DZPZ.283.52.2025.EO
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT POMIESZCZEŃ URZĘDU GMINY JABŁONNA NA PARTERZE BUDYNKU PRZY UL. ZEGRZYŃSKIEJ 1 W JABŁONNIE
- Wysokiej jakości edukacja włączająca w Mieście Grybów - dostosowanie pomieszczeń i ich wyposażenia do potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami, w tym w szczególności z niepełnosprawnością.
- Przebudowa zewnętrznej klatki schodowej wraz z platformą dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowa łazienki na łazienkę do potrzeb niepełnosprawnych (...)
- Wymiana stolarki otworowej w budynkach zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania - Pakiet 3
- "Roboty budowlane przy balustradzie na chodniku obronnym muru miejskiego w Szydłowie"
- Wykonanie naprawy konstrukcji żelbetowej-elementy poziome (stropy, żebra, podciągi) w piwnicy budynku magazynowego przy ulicy Węglowej 9 będącego w zasobach Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.