eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GliwicePrzebudowa pomieszczeń sanitarnych i szatni

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-18

Gliwice: Przebudowa pomieszczeń sanitarnych i szatni
Numer ogłoszenia: 253486 - 2007; data zamieszczenia: 18.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Mechanizacji Górnictwa "KOMAG" Jednostka Badawczo-Rozwojowa, ul. Pszczyńska 37, 44-101 Gliwice, woj. śląskie.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednosta Badawczo - Rozwojowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa pomieszczeń sanitarnych i szatni.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania a następnie zlecenia będzie przebudowa pomieszczeń sanitarnych i szatni w budynku produkcyjnym REDOR Sp. z o. o. z siedzibą w Bielsku - Białej przy ul. Piekarskiej 80 wykonana na podstawie niżej określonych dokumentacji. 1.Część architektoniczno-budowlana - Projekt budowlany przebudowy pomieszczeń sanitarnych i szatni w budynku produkcyjnym oraz Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące Zał. nr Ia oraz Zał. nr Ia1 2. Część dot. instalacji: sanitarnej, gazowej, C. O. oraz wentylacyjnej - Projekt budowlany przebudowy pomieszczeń szatni męskiej i łaźni w budynku hali REDOR - instalacje wraz ze Specyfikacją techniczną ST-2 dot. wentylacji mechanicznej - stanowiące Zał. nr Ib, i Zał. Ib1, 3. Część dot. instalacji elektrycznej - Projekt budowlany - część elektryczna oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych - część elektryczna, stanowiące Zał. nr I c, oraz Zał. nr I c1. Do wykonania przebudowy pomieszczeń sanitarnych i szatni będącej przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca winien użyć materiały wymienione w ww. dokumentacjach lub równoważne w rozumieniu art.29 ust. 3 ustawy PZP, którą to równoważność winien wykazać na żądanie Zamawiającego

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia, określonego w niniejszej SIWZ mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy PZP, 2 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi (posiadającymi wymagane i udokumentowane uprawnienia) do wykonania zamówienia, 5 złożą ofertę na druku stanowiącym zał. nr II do niniejszej SIWZ wraz z kosztorysem sporządzonym na podstawie przedmiarów stanowiących załączniki: a) Część architektoniczno-budowlana - Zał. nr III a, b) Część dot. instalacji: sanitarnej - Zał, III b1, gazowej - Zał. III b2, C. O. - Zał. III b3, wentylacyjnej - Zał. III b4, c) Część elektryczna - Zał. nr III c.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia posiadania uprawnień do wykonywania czynności stanowiących przedmiot zamówienia, a także wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego oraz potwierdzenia, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej pozwalającej na realizację zamówienia, i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP, Wykonawca składa OŚWIADCZENIE O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU na druku stanowiącym załącznik nr VI, do którego dołącza: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) dokumenty potwierdzające, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający akceptuje jeden z niżej wymienionych: - polisa lub inny dokument ubezpieczenia wraz z dowodem jej opłacenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości składanej oferty. Ubezpieczenie powinno być ważne przez cały okres realizacji umowy a w przypadku kiedy ubezpieczenie będzie wygasać w trakcie realizacji umowy Wykonawca dołączy do oferty oświadczenie, mocą którego zobowiąże się do jego przedłużenia, - informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, na kwotę nie mniejszą niż 50% wartości składanej oferty, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) oświadczenie, że produkty użyte do robót objętych umową będą odpowiadały wymogom określonym w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych ( Dz. U. Nr 92 poz. 881); a wynikające stąd dokumenty zostaną dostarczone Zamawiającemu w dniu sporządzania dokumentów odbioru. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej, na każdej zapisanej stronie poświadczanego dokumentu, za zgodność z oryginałem, przez osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy z zastrzeżeniem, że pełnomocnictwo (o ile reprezentacja nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty) może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza lub mocodawcę. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na podstawie załączonych oświadczeń i dokumentów w oparciu o kryterium spełnia - nie spełnia.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komag.eu

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego pok. 303.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego pok. 303.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.