To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-01
Warszawa 60: Dostawa mebli biurowych, oznaczenie sprawy: ZP-17-Log-2013
Numer ogłoszenia: 253460 - 2013; data zamieszczenia: 01.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 214718 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Logistyki Służby Kontrwywiadu Wojskowego, ul. W. Oczki 1, 02-007 Warszawa 60, woj. mazowieckie, tel. 022 684 11 19, 684 15 87, faks 022 6841203.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych, oznaczenie sprawy: ZP-17-Log-2013.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nw. mebli biurowych, zgodnie ze wszystkimi wymogami Zamawiającego określonymi w niniejszej SIWZ, w tym zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ: Stół biurowy - 28szt.; Stół biurowy na nogach rurowych - 2 szt.; Stół - 1szt.; Stół gabinetowy - 4 szt.; Biurko komputerowe - 25szt.; Stół składany - 9szt.; Wersalka - 4szt.; Stolik kwadratowy - 14szt.; Ławka składana - 6 szt.; Krzesło obrotowe - 48szt.; Krzesło gabinetowe - 32szt.; Krzesło wyściełane na metalowej podstawie - 4szt.; Fotel gabinetowy obrotowy - 18szt.; Fotel klubowy - 32szt.; Sofa trzyosobowa - 1 szt.; Sofa narożna - 1 szt.; Szafa ubraniowa jednodrzwiowa - 2szt.; Szafa ubraniowa gabinetowa jednodrzwiowa - 1szt.; Szafa ubraniowa dwudrzwiowa - 16szt.; Szafa ubraniowa dwudrzwiowa 80 - 1szt.; Szafa ubraniowa gabinetowa dwudrzwiowa 80 - 1szt.; Szafa kartotekowa - 3szt.; Regał biblioteczny - 12szt.; Regał biblioteczny gabinetowy - 1szt.; Regał biblioteczny 60 - 1szt.; Witryna meblowa - 1szt.; Witryna meblowa 50 - 2szt.; Witryna meblowa gabinetowa - 2szt.; Komoda - 7szt.; Komoda 50 - 2szt.; Komoda gabinetowa przeszklona - 2szt.; Komoda gabinetowa - 1szt.; Dostawka do biurka ? koła - 1szt.; Dostawka do biurka ? koła - 9szt.; Kontener do biurka - szufladkowy - 23szt.; Kontener do biurka gabinetowy - szufladkowy - 1szt.; Kontener do biurka gabinetowy - szafkowy - 1szt.; Kontener do biurka - szafkowy - 13szt.; Wieszak do ubrań stojący metalowy - 2szt.; Szafka gabinetowa - 1szt.; Nadstawka do szafy dwudrzwiowej - 5szt.; Główny kod CPV: 39130000-2 Dodatkowe: 39150000-8, 39112000-0, 39113100-8 Krzesła obrotowe muszą spełniać normy określone w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 01.12.1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. z 1998r., Nr 148, poz.973). Na każdy egzemplarz oferowanych mebli Wykonawca udzieli gwarancji na okres min. 24 miesięcy liczony od dnia podpisania protokołu przyjęcia-przekazania..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.15.00.00-8, 39.11.20.00-0, 39.11.31.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
RIK S.C. ROBERT WIRGA, KRYSTIAN FRANKÓW
jakie przetargi wygrała firma
RIK S.C. ROBERT WIRGA, KRYSTIAN FRANKÓW
- RIK s.c. Robert Wirga, Krystian Franków, ul. Rajska 28, 54-028 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85609,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 107923,00
Oferta z najniższą ceną: 107923,00 / Oferta z najwyższą ceną: 209075,45
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli ergonomicznych (tapicerka skórzana) 24/7 - 20 szt.
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Remont budynku administracyjnego Liszki ul. Tyniecka 1.
- Gmina Józefów dla mieszkańców - tworzenie Centrum Usług Społecznych w Józefowie
- Dostawa mebli wraz z wniesieniem i montażem na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu
- Sprzedaż i dostawa mebli dla Dwujęzycznego Liceum Uniwersyteckiego
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.