Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-29
Elbląg: KOMPLEKSOWE NAPRAWY POJAZDÓW W 2014 R (II)
Numer ogłoszenia: 253436 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE NAPRAWY POJAZDÓW W 2014 R (II).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe naprawy pojazdów w 2014 r (II) z podziałem na 4 części zamóweinia: cześć zamówienia nr 1- kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych marki JELCZ nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowoaści Elbląg; część zamówienia nr 2: kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg; część zamówienia nr 3: kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów ciężarowych, przyczep,autobusów nie objętych garancją producenta znajdujących się w miejscowosci Bartoszyce; część zamówienia nr 4: kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych,dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w zakresie 50% wartości zamówienia podstawowoego
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1.Dotyczy części zamówienia nr 1 i 3- warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje minimum jednym komputerem diagnostycznym do stwierdzenia usterek w pojazdach i dysponuje minimum jednym stanowiskiem z kanałem warsztatowym lub podnośnikiem do naprawy pojazdów ciężarowych; 2. Dotyczy części zamówienia nr 2 i 4- warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje minimum jednym komputerem diagnostycznym do stwierdzenia usterek w pojazdach i dysponuje minimum jednym stanowiskiem z podnośnikiem lub kanałaem warsztatowym do naprawy pojazdow osobowych,dostawczych i terenowych. 3.Jeżeli Wykonawca, składa ofertę na co najmniej jedną część zamówienia wskazaną w pkt 1 oraz na co najmniej jedną część zamówienia wskazaną w pkt 2, powinien wykazać się sumą potencjałów technicznych odpowiadających liczbie części zamówienia ,na które złożył ofertę tj: 1) dysponowaniem minimum jednym podnośnikiem lub kanałem warsztatowym do naprawy pojazdów dostawczych, terenowych i osobowych; 2) dysponowaniem minimum jednym stanowiskiem z kanałem warsztatowym lub podnośnikiem do naprawy pojazdów ciężarowych; 3) dysponowaniem minimum jednym komputerem diagnostycznym do stwierdzenia usterek w pojazdach ciężarowych, osobowych terenowych, dostawczych, przyczep i autobusów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument, o któym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wześniej niż 6 mieisęcy przed upływem terminu skłądania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy w przypadku: 1)zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; 2)zmiany miejsca wykonywania usługi określonego w § 3 ust. 2 umowy, z zastrzeżeniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 3)zmiany podwykonawcy: a)zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zmiana podwykonawcy wymaga wypełnienia wszystkich wymogów określonych w § 15 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 10:30, miejsce: 21 Wojskowy oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6, budynek nr 2, pokój 206.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych marki JELCZ nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych marki JELCZ nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg; szacunkowa liczba roboczogodzin-3860. Ilość pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi- 7 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Marża na części i podzespoły użyte do naprawy pojazdów - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych,dostawczych i terenowych nie obejętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych,dostawczych i terenowych nie obejętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg; szacunkowa liczba roboczogodzin: 826. Ilość pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi - 66 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Marża na części i podzespoły użyte do naprawy pojazdów - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów ciężarowych,przyczep autobusów nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowosci Bartoszyce.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów ciężarowych,przyczep autobusów nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Bartoszyce; szacunkowa liczba roboczogodzin - 200. Ilosć pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi- 87 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Marża na części i podzespoły użyte do naprawy pojazdów - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompleskowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych,dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleskowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych,dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo; szacunkowa liczba roboczogodzin-200. Ilość pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi-28 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Marża na cześci i podzespoły użyte do naprawy pojazdów - 40
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Świadczenie usług utrzymania czystości w budynkach Urzędu Miejskiego w Elblągu i terenach im przyległych
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania w ciągłej czystości budynków i posesji Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- SUKCESYWNE DOSTAWY WARZYW I OWOCÓW DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- Wykonanie zabiegów agrotechnicznych i pielęgnacja terenów zielonych administrowanych przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu.
- Dostawa i wdrożenie systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
- 16/2024 dostawa sprzętu komputerowego dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu w 7 pakietach w okresie 12 miesięcy
więcej: przetargi w Elblągu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.