eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › KOMPLEKSOWE NAPRAWY POJAZDÓW W 2014 R (II)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-07-29

Elbląg: KOMPLEKSOWE NAPRAWY POJAZDÓW W 2014 R (II)
Numer ogłoszenia: 253436 - 2014; data zamieszczenia: 29.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: 21 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWE NAPRAWY POJAZDÓW W 2014 R (II).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są kompleksowe naprawy pojazdów w 2014 r (II) z podziałem na 4 części zamóweinia: cześć zamówienia nr 1- kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych marki JELCZ nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowoaści Elbląg; część zamówienia nr 2: kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych, dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg; część zamówienia nr 3: kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów ciężarowych, przyczep,autobusów nie objętych garancją producenta znajdujących się w miejscowosci Bartoszyce; część zamówienia nr 4: kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych,dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp w zakresie 50% wartości zamówienia podstawowoego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1.Dotyczy części zamówienia nr 1 i 3- warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje minimum jednym komputerem diagnostycznym do stwierdzenia usterek w pojazdach i dysponuje minimum jednym stanowiskiem z kanałem warsztatowym lub podnośnikiem do naprawy pojazdów ciężarowych; 2. Dotyczy części zamówienia nr 2 i 4- warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca dysponuje minimum jednym komputerem diagnostycznym do stwierdzenia usterek w pojazdach i dysponuje minimum jednym stanowiskiem z podnośnikiem lub kanałaem warsztatowym do naprawy pojazdow osobowych,dostawczych i terenowych. 3.Jeżeli Wykonawca, składa ofertę na co najmniej jedną część zamówienia wskazaną w pkt 1 oraz na co najmniej jedną część zamówienia wskazaną w pkt 2, powinien wykazać się sumą potencjałów technicznych odpowiadających liczbie części zamówienia ,na które złożył ofertę tj: 1) dysponowaniem minimum jednym podnośnikiem lub kanałem warsztatowym do naprawy pojazdów dostawczych, terenowych i osobowych; 2) dysponowaniem minimum jednym stanowiskiem z kanałem warsztatowym lub podnośnikiem do naprawy pojazdów ciężarowych; 3) dysponowaniem minimum jednym komputerem diagnostycznym do stwierdzenia usterek w pojazdach ciężarowych, osobowych terenowych, dostawczych, przyczep i autobusów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu oceny tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III 4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument, o któym mowa w zdaniu poprzedzającym powinien być wystawiony nie wześniej niż 6 mieisęcy przed upływem terminu skłądania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy w przypadku: 1)zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia; 2)zmiany miejsca wykonywania usługi określonego w § 3 ust. 2 umowy, z zastrzeżeniem wymogów określonych w opisie przedmiotu zamówienia. 3)zmiany podwykonawcy: a)zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy, która dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zmiana podwykonawcy wymaga wypełnienia wszystkich wymogów określonych w § 15 umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2014 godzina 10:30, miejsce: 21 Wojskowy oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6, budynek nr 2, pokój 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych marki JELCZ nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa naprawa samochodów ciężarowych marki JELCZ nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg; szacunkowa liczba roboczogodzin-3860. Ilość pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi- 7 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Marża na części i podzespoły użyte do naprawy pojazdów - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych,dostawczych i terenowych nie obejętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych,dostawczych i terenowych nie obejętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Elbląg; szacunkowa liczba roboczogodzin: 826. Ilość pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi - 66 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Marża na części i podzespoły użyte do naprawy pojazdów - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów ciężarowych,przyczep autobusów nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowosci Bartoszyce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów ciężarowych,przyczep autobusów nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Bartoszyce; szacunkowa liczba roboczogodzin - 200. Ilosć pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi- 87 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Marża na części i podzespoły użyte do naprawy pojazdów - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kompleskowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych,dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleskowa naprawa oraz obsługa serwisowa samochodów osobowych,dostawczych i terenowych nie objętych gwarancją producenta znajdujących się w miejscowości Braniewo; szacunkowa liczba roboczogodzin-200. Ilość pojazdów upoważnionych do korzystania z usługi-28 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Marża na cześci i podzespoły użyte do naprawy pojazdów - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.